Det er SS dempere på 5T. 5T er jo egentlig en ferdibygd SS med noen plastdeler og ett annet karosseri. Altså 6mm demperstag.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Large Scale skravletråd v2.0
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
skal kotnes selge mcd'n ??? han har jo akkurat fått den jo :POriginally posted by Gizzly View PostJa ja
Blir kjekt å få deg innpå her igjen Jon M, Går du for Kotnes sin da?1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
Men det er bare det att man kan bare kjøpe SS dempere med engang,fordi RTR stagene går jo nesten hver gang man kjører (brukbar ja,men bøyd) veldig hardt. Det kan bli dyrt i lengden..Originally posted by Jon M View PostAdrian: Mye rc prat ja, hehehe
Men sånne demperstag er jo ikke så dyr til Hpi Baja 161KR for to stk bake
Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM
Comment
-
JA, blir forvirra snart nåOriginally posted by RPM View PostFan så fort det går i denne tråden!

Før jeg har postet tråden min færdig så er det jo 2-3 nye svarFly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
Radio: Spektrum DX8
Comment
-
er fordi han har sett min.. hahaha.. neida, han har sett den men jeg bare skryter på megOriginally posted by Gizzly View PostForstod det slik at han hadde lyst på Baja ja
hehe
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment