Originally posted by Mæjus
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Large Scale skravletråd v2.0
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
fine greier det gitt... for gutten her driver og sparer til promod 30,5 nuh fikk sparebøsse av posten....
fikk en ide om og lage sandrail karosseri og i syrefast... men da må jeg ha eksos bakLast edited by beemerworld; 8 March 2010, 12:34.mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
den vil passe begge to den railen der.. ta en titt på bildet så ser du hva jeg mener .. den er åpen i bakkant så det skal passe med begge deler... et tips er jo og at det går ann og sveise og bøye rundstål slik at det passer rett på potta og.. da vil den tåle myyyye julingmcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
Åtte strømfeler på veggen og tre forsterkere. Dæven. Omtrent verre enn RC hobbyen var når den var på sitt verste.Originally posted by Heimelaga View PostHehey,lever du altså?
Godt du selar av deg strømfela litt innimellom
Det ble fire utrykninger på begge helgevaktene jeg hadde denne måneden og 18 timer 100%. Så overskuddet alene vil nok dekke en helt ny bil. Vurderer 4WD. Men jeg får se hva jeg gjør. Gidder ihvertfall ikke fikse opp leoen noe mer. Kjører det den orker.Last edited by Motörhead; 10 March 2010, 17:12.sigpic
If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
If you put men on a planet without science, they will believe in God.
Comment
-
bygg den om til 4wd da... 3 lapper for komplett kit på elefun.. og så putter du inn en pro mod 30,5 da blir det saker vettu
vet ikke om dette er rette kitet men her er et eksempel
http://elefun.no/p/prod.aspx?v=13772&i=1&Last edited by beemerworld; 10 March 2010, 18:53.mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
Næh. Tror jeg har lyst til å starte fra scratch.
Det ble en FG Off-Road Beetle 4WD. Den er på vei nå.
Er noen som har noe peiling på hvem som fører RN potter her på berget? Synes sortimentet har blitt relativt labert. Ganske lenge siden jeg har vært på markedet og tittet.
Eller har det kommer noe ny galskap?sigpic
If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
If you put men on a planet without science, they will believe in God.
Comment
-
Victory har tatt over RN og med det følger nye piper.
Denne skulle vel passe din Beetle
Victory RC pipen skrives om som den aller beste tunedpipa å få tak i. Jeg har den til HPI Baja og er storfornøyd.Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment