Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Mæjus View Post
    Stilig d carbon taket på den 5B`en der
    enig med du
    1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Originally posted by Vforce jr View Post
      enig med du
      Holder sikkert ikke så lenge ved et rundvelt men Lurer på om detta er å få kjøpt? Ikke det at jeg trenger det men
      Mvh Marius S. Markussen Mob 95928863

HPI Baja 5T, Arrow Shark Fighter 57" & Flying Dragon 52", Kyosho Cat 1

Comment

• så dere den beskyttelsesgrinda egon refererte til i tråden der da... hadde han fått inn de i butikken sku jeg kjøpt meg rear vrc pipe jeg og
        mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

• Er på vei inn.....
          sigpic
          Tlf 4691 0501

Comment

• fine greier det gitt... for gutten her driver og sparer til promod 30,5 nuh fikk sparebøsse av posten....

fikk en ide om og lage sandrail karosseri og i syrefast... men da må jeg ha eksos bak
            Last edited by beemerworld; 8 March 2010, 12:34.

Comment

• Originally posted by Egon View Post
              Er på vei inn.....
              Får du de til både dempet og udempet utgave eller???
              Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
              Spectrum dx3s

Comment

• den vil passe begge to den railen der.. ta en titt på bildet så ser du hva jeg mener .. den er åpen i bakkant så det skal passe med begge deler... et tips er jo og at det går ann og sveise og bøye rundstål slik at det passer rett på potta og.. da vil den tåle myyyye juling

Comment

• PS71 har rett, de må lages til både dempet og udempet......denne passer kun udempet.......
                  sigpic
                  Tlf 4691 0501

Comment

• det var no dritt da.. må vel bare designe en sjøl da sikkert ideen var jo bra den.. udempet potte skal ikke jeg ha mer iallefall

Comment

• Originally posted by Heimelaga View Post
                      Hehey,lever du altså?Godt du selar av deg strømfela litt innimellom
                      Åtte strømfeler på veggen og tre forsterkere. Dæven. Omtrent verre enn RC hobbyen var når den var på sitt verste.

Det ble fire utrykninger på begge helgevaktene jeg hadde denne måneden og 18 timer 100%. Så overskuddet alene vil nok dekke en helt ny bil. Vurderer 4WD. Men jeg får se hva jeg gjør. Gidder ihvertfall ikke fikse opp leoen noe mer. Kjører det den orker.
                      Last edited by Motörhead; 10 March 2010, 17:12.
                      sigpic
                      If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                      If you put men on a planet without science, they will believe in God.

Comment

• bygg den om til 4wd da... 3 lapper for komplett kit på elefun.. og så putter du inn en pro mod 30,5 da blir det saker vettu

vet ikke om dette er rette kitet men her er et eksempel

http://elefun.no/p/prod.aspx?v=13772&i=1&
                        Last edited by beemerworld; 10 March 2010, 18:53.

Comment

• Næh. Tror jeg har lyst til å starte fra scratch.

Det ble en FG Off-Road Beetle 4WD. Den er på vei nå.

Er noen som har noe peiling på hvem som fører RN potter her på berget? Synes sortimentet har blitt relativt labert. Ganske lenge siden jeg har vært på markedet og tittet.
                          Eller har det kommer noe ny galskap?
                          Last edited by Motörhead; 11 March 2010, 11:16. Reason: Korreksjon
                          sigpic
                          If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                          If you put men on a planet without science, they will believe in God.

Comment

• RN???? de er jo ikke å få tak i lengere, victory er det som har kommet i stede nå
                            The things you hear about me might be true. But then again, it could be as fake as the bitch who told you...

Comment

• Victory har tatt over RN og med det følger nye piper.

Denne
                              skulle vel passe din Beetle

Victory RC pipen skrives om som den aller beste tunedpipa å få tak i. Jeg har den til HPI Baja og er storfornøyd.
                              Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

• kommer du oppover til årets begivenhet den 22 mai du og da daniel... tror faktisk det blir en del folk... kjøre ,ligge i lavvo,drikke pils og grille--- hehe largescaleparty....

her er pipa du skal kjøpe vettu

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X