Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Jon M View Post
    haha ok.
    Kjøpte den nu nesten helt selv
    Det er bra at du nesten har kjøpt den helt selv, men jeg syns du bør begynne å tenke litt mer langsiktig på hva du bruker pengene dine på. Jeg ville ha satt av noe penger til f. eks. en 1:1 bil når den tid kommer, eller kanskje tenke enda lenger; egen hybel/hus. Jeg er veldig glad for at jeg sparte mesteparten av mine penger slik at jeg fikk kjøpt en god og sikker (og gøy) bil.
    Det er ikke om å gjøre å bruke opp alle pengene med en gang
    FG Marder Race || Protech Enigma XS til salgs

Comment

• Gutten har vilje å tæl han men han mangler en PLAN.
      men det gjrø vel d efleste 12-13 åringer. de lever enda mer i nuet en vi andre guttunga her på forumet gjør.
      A REAL TWIN IS A V-TWIN.
      alt under 1200 cc er en startmotor.
      R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

Comment

• Originally posted by Crazy beetle View Post
        Gutten har vilje å tæl han men han mangler en PLAN.
        men det gjrø vel d efleste 12-13 åringer. de lever enda mer i nuet en vi andre guttunga her på forumet gjør.
        De?
        Jeg har planene klare allerede.

Sommer: Baja 5t m/litt snacks
        Jula 09: Pipe-Jetpro eller GBE? og hopups
        Sommer-10: Race porta 30,5

(så spørs det om det blir til dette )

/Adrian
        Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

• (så spørs det om det blir til dette )

hvis du har planene klar velger jeg å s bort i fra den lille kommentaren i parantes
          A REAL TWIN IS A V-TWIN.

Comment

• Min plan e:
            I april: byggeon til 5T eller GBE End Bleed og masse snacks
            Jul: og bursdag neste år motor ++

men vest æ bygge om så blir det ikke ny potte før om 1år og nny motor on 2 år
            Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
            Radio: Spektrum DX8

Comment

Min plan e:

HEHEHEHE! det inleget begynte bra men så sklei det tu i et nytt VIRR VARR.
              Jonm. les den første settningen din engang toil å ta en avgjørele på om du skal bygge om eller kjøpe potte.

jeg ville valgy å kjøpe ei Jetrpro v2 potte i stede for å bygge om.
              A REAL TWIN IS A V-TWIN.

Comment

• koffer akkurat jet pro?
                Vest æ ikke bygge om så blir det Gbe End Bleed
                Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya

Comment

Min plan e:

Har prøvd å henge med i dette greiene dine Jon M, men tror jeg har detti ut 10 ganger å hanka meg inn igjen. Men nå tror jeg pinade ikke at jeg gidder å hanke meg inn igjen. Du vakkler jo værre en ei flaggermus på fylla jo.

Det står i signaturen din at du skal selge Bajan din for 5000. Du sier du har en plan om å bygge om til Baja 5T. Hva skal du bygge om når du har solgt?

Så til slutt skriver du at VISST du skal bygge om så blir det ikke ny potte... Ja der datt jeg ut av planene dine IGJEN gitt. Det er greit å ha en plan som du gjennomfører, prøv det en gang...

Har du egentlig en plan?
                  sigpic

Comment

• Jag kan inte annat än säga: JonM
                    Inte lägg pengar på ting som ser ut som om det
                    går kjapt, gjör hellre som CB säger och börja med potte
                    och sen en god motor. Då kommer du att like bilen din
                    mer än du gjort tidigare uansett om det är en 5B eller 5T.
                    Du har ju en 5B och det är en väldigt bra bil i mina ögon
                    med köregenskaper som är bättre än dom flesta 2wd LS.

//Jonas
                    Xray M18 pro lipo
                    Spektrum DX3R

Comment

• Originally posted by Peri View Post
                      Har prøvd å henge med i dette greiene dine Jon M, men tror jeg har detti ut 10 ganger å hanka meg inn igjen. Men nå tror jeg pinade ikke at jeg gidder å hanke meg inn igjen. Du vakkler jo værre en ei flaggermus på fylla jo.

Det står i signaturen din at du skal selge Bajan din for 5000. Du sier du har en plan om å bygge om til Baja 5T. Hva skal du bygge om når du har solgt?

Så til slutt skriver du at VISST du skal bygge om så blir det ikke ny potte... Ja der datt jeg ut av planene dine IGJEN gitt. Det er greit å ha en plan som du gjennomfører, prøv det en gang...

Har du egentlig en plan?
                      får prøve å forklare da:
                      Skal selge bajaen vist noen er interreset og da kjøper jegmeg en ny 5T.
                      Vist jeg ikke får solgt den så bygger jeg om eller kjper potte å oppgraderinger

Comment

• Må hver tanke komme på trykk?
                        sigpic
                        HPI Baja/Race Porta 30,5/Dominator/Elcon/Spektrum

Comment

får prøve å forklare da:
                          Skal selge bajaen vist noen er interreset og da kjøper jegmeg en ny 5T.
                          Vist jeg ikke får solgt den så bygger jeg om eller kjper potte å oppgraderinger

Jon! Jon! Jon!

prøv å ta i mot gode råd nå.

du har klart å skaffe deg en fin bil, det er amnge på din alder som overhode ikke er i nærheten av å kunne kjøpe seg en Large Scale radiostyrt bil.

det du skal gjøre er å behole bilen å ha det moro med den. ikke se på hva alle andre gjør med sine biler. de fleste som holder på med denen hobbyen er gamle nok til å kunne være far din. de jobber og tjener penger til å kjøpe det de vil ha.

å selgebilen for langt under det du ga for den for så å kjøpe en ny bil lønner seg ikke. spar helelr opp penger å kjøp det du har lyst på når du har nok penger.
                          det er lov å drømme men man må se realistisk på saker og ting også.

vi sitter ikke på ei gullgruve slev om vi er voksne og har fats jobb heller. de fleste har hus, bil, familie og normale regninger som dine foreldre også har å da må man prioritere.

så som sagt ta deg god tid å tenk igjennom saken før du tar en endelig avgjørelse.

skal du selge så må du legge ut bilen for salg ikke håpe at noen kommmer å vil gi deg penga for den.
                          det er helelr ikke lett å selge bil om dagen da de fleste har blitt påvirket av finans krisa.
                          A REAL TWIN IS A V-TWIN.

Comment

• ok, jeg hører på dere.
                            Skal ha bilen.
                            Og så kjøper jeg ny motor og sånt

Comment

ok, jeg hører på dere.
                              Skal ha bilen.
                              Og så kjøper jeg ny motor og sånt
                              Hva med å kjøpe et kitt til motoren din slik som denne:

eller

evnt slik som jeg har gjort:

litt dyrer men mye billigere hvis man skulle ha motorhavari.

edit, skal love deg at det blir fart på bilen din da iforhold til cy23
                              Last edited by petterPan; 26 January 2009, 14:37.

Comment

• har tenkt litt på denne http://www.rc-racing.no/index.php?ta...oduct_id=32878

men det blir jo ikke helt det samme som med en Race Porta

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X