Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Et lite spørsmål; hvorfor skriver alle 'Reed 27,2 med reed'? Er det ikke ganske åpenlyst at en reed porta motor har reed?? Eller er det bare jeg som har missa no...?
    FG Marder Race || Protech Enigma XS til salgs

    Comment


    • Baja 5bss

      Lurer på en ting, H skruen og L skruen på forgasseren min samt gassarmen: det lekker bensin eller er fuktig rundt disse, er dette normalt ? fester seg exstra med dritt der pga dette.


      sigpicSavageX4,6 T-REX 500 DX7
      T-REX 600 N PRO GY401 "Super Chipmunk 120"

      Comment


      • Originally posted by Flyer5 View Post
        Lurer på en ting, H skruen og L skruen på forgasseren min samt gassarmen: det lekker bensin eller er fuktig rundt disse, er dette normalt ? fester seg exstra med dritt der pga dette.

        Jeg har ikke dette problemet på min SS.. Eneste lekasjen min, er i den svarte bensinslangen.. Som da gjorde at samlet seg bensin på topp av bensintanken, og dermed festet dritt og støv seg mye bedre.. Så er nok en liten lekk hos deg..
        Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

        Comment


        • Originally posted by Flyer5 View Post
          Lurer på en ting, H skruen og L skruen på forgasseren min samt gassarmen: det lekker bensin eller er fuktig rundt disse, er dette normalt ? fester seg exstra med dritt der pga dette.


          Har du prøvd å etterskru de to skruene som holder forgasseren fast i motoren? Du finner dem på hver side av innsuget under filteret. Kan være at litt bensin kommer seg ut mellom en liten glippe og samler seg rundt på forgasseren.
          sigpic
          If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
          If you put men on a planet without science, they will believe in God.

          Comment


          • Originally posted by type0 View Post
            Har du prøvd å etterskru de to skruene som holder forgasseren fast i motoren? Du finner dem på hver side av innsuget under filteret. Kan være at litt bensin kommer seg ut mellom en liten glippe og samler seg rundt på forgasseren.
            strammet de 4 som sitter rundt den gummi (bobbla) + de 2 som sitter bak luftfiltret men det er ikke det som er greia, ser tydelig gjennom støvet at det svetter rundt selve skruene å der hvor gass pådraget går inn.
            er sikkert ikke noe, den går som FY, nest ut er en Marder/beetle bare jeg får solgt det H...... helikoptret BILLIG, til en med flaks som traff meg på en dag jeg ville ha bil.
            sigpicSavageX4,6 T-REX 500 DX7
            T-REX 600 N PRO GY401 "Super Chipmunk 120"

            Comment


            • Ikke fått deler fra danmark ennå. bestilte pakka 10/4.
              Ringte idag og lurte på hva som skjedde, men de sa de ikke hadde fått pengene ennå
              Får ringe banken i morra og høre hva som er gått galt.
              Hpi Baja "Shorty"
              Mini z Awd

              Comment


              • Originally posted by Massiv View Post
                Et lite spørsmål; hvorfor skriver alle 'Reed 27,2 med reed'? Er det ikke ganske åpenlyst at en reed porta motor har reed?? Eller er det bare jeg som har missa no...?
                Går fint ann å sette reed-ventil på en vanlig nmotor som ikke er reed-porta da... Efekten blir kansje ikke like bra men...
                sigpic
                MCD StadiumTruck m/ Race Porta Pro Mod 27,2 og RN potte

                Comment


                • Greit nok, men det hadde nå vert temmelig tullete å betale ekstra for en reed porting og ikke sette på en reed på tuppen da. Men at "alle skriver reed 27,2 reed" er vel ikke helt riktig.
                  sigpic
                  Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

                  Comment


                  • Det er riktig, du vil få en viss effektøkning, men ikke store greiene dessverre......

                    Grunnen til at man skriver Reed Ported 27,2 med Reed, inkl meg selv, er jeg faktisk ikke sikker på.......utgangspunktet mitt var at dette er beskrivelsen fra O`neill selv.........
                    Men da er du iallefall 100% sikker på at du vet hva du får....
                    sigpic
                    Tlf 4691 0501

                    Comment


                    • Jepp!
                      Men når du kjøper en motor som er reed porta, da regner du jo med at reed'en er med.... :P
                      FG Marder Race || Protech Enigma XS til salgs

                      Comment


                      • Reed-portet 27,2 med reed. Nå også med dreiventil!!!

                        Comment


                        • Eksos potte

                          Har tenkt å sakte men sikkert oppgradere bilen, og tenkte
                          å starte med ny potte.
                          Trenger ikkke det aller beste, og valget står mellom
                          GBE sidebleed og sidemontert Dominator.
                          Hvilken er best?
                          Er GBE èn vært 100 dollar mer enn dominatoren?

                          Helt til slutt, er det noen som vet sånn ca hva prisen på
                          den nye Rn(?) potten til Hpi baja er?
                          An Apple a day.....
                          keeps Windows away

                          Comment


                          • 'Ny' evo 3 modell?

                            FG Marder Race || Protech Enigma XS til salgs

                            Comment


                            • Ser ut til å vere en midlertidig mellomting mellom EVO3 Competition og EVO3 Sport modellen.
                              sigpic
                              Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

                              Comment


                              • Originally posted by Boben View Post
                                Har tenkt å sakte men sikkert oppgradere bilen, og tenkte
                                å starte med ny potte.
                                Trenger ikkke det aller beste, og valget står mellom
                                GBE sidebleed og sidemontert Dominator.
                                Hvilken er best?
                                Er GBE èn vært 100 dollar mer enn dominatoren?

                                Helt til slutt, er det noen som vet sånn ca hva prisen på
                                den nye Rn(?) potten til Hpi baja er?
                                Jeg har sidemontert dominator, men har ikke fått testa den enda da jeg venter på ny motor... Men har lest litt på andre forum, og alle sier de er godt fornøyd med den. Har ingen erfaring med gbe potta, men den bråker noe sinnsykt.

                                Her er en video med gbe potta. Ser ut til å virke bra med 28,5 ihvertfall

                                YouTube - Baja 28.5 + GBE
                                Bare fly foreløpig...

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X