Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Det er en RTR viss jeg ikke tar helt feil.
    HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
    Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• nå veit ikke jeg hva du har fra før men..
      killswitch er et lite must
      outerwears på luftfilter er viktig, og på snortarten er kjekt for å unngå at den begynner å krangle
      ville oxo hatt en ekstra snorstart liggende, incase
      et ekstra sett med drivaksler
      ekstra tennplugg
      kanskje et sett med nedre bære armer for dem som gasser hardt:P
      mange har ekstra demperbein men jeg har ikke kommi så langt

er sikkert jævlig masse som er "kjekt" å ha men jeg vil si killswitch, outerwears og ekstra drivaksler er det viktigste, det er egentlig ingen fasit.. alle kjører forskjellig og derfor går det litt forskjellig med deler også

47396825 det er meg.. bare å plinge på visst du skal ut å gasse eller lurer på noe, jeg bor på råholt å har sommerferie og blir gjerne med å kjører litt
      Last edited by Vforce jr; 14 June 2009, 20:57.
      1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Er med på den jeg, har en kompis på råholt som også kjører. Svigers på rett ovenfor kirka...

Ett annet spm.. hvor gml er folk her inne ???
        Har litt følelsen av att jeg stiller i øvre skiktet av alder her inne
        Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

En Baja

Comment

• kirka ja.. 500 meter unna meg å hvorfor veit ikke jeg om han???? hehe. en på forum her som heter stianmann var gasse kompis men han solgte ss'n sin for litt sida for å få råd til å handle crosser så da har jeg kjørt et par ganger aleine på dal nedafor statoilen

jeg er 25, har samboer,unge og bikkje snittet ligger kanskje på 20?
          1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• FrodeS bor vel ca 500 meter før kirken langsmed veien fra statoil'n
            Han heter FrodeS her inne... selv er jeg ehhh 37
            1 datter på snart 5 og 1 sønn på snart 3..
            Som var shiitredd når jeg fyrte opp baja'n

En Baja

Comment

• han må bli med å gasse en dag han og da, desto flere som leker desto morsommere blir leken, for det sier mamma hehe
              jr blei ikke redd når jeg fyra opp men det bråka nok fælt for han grynta fælt på nesa. hehe. er bare 10 mnd så han bryr seg fint lite om noe som helst, kan det dyttes i munnen så er det kuuult hehe

Comment

• Originally posted by Vforce jr View Post
                nå veit ikke jeg hva du har fra før men..
                killswitch er et lite must
                outerwears på luftfilter er viktig, og på snortarten er kjekt for å unngå at den begynner å krangle
                ville oxo hatt en ekstra snorstart liggende, incase
                et ekstra sett med drivaksler
                ekstra tennplugg
                kanskje et sett med nedre bære armer for dem som gasser hardt:P
                mange har ekstra demperbein men jeg har ikke kommi så langt
                Det man ikke har liggenes, det ryker eller? Tennplugg er vel det som kanskje må byttes litt ofte på dem? har hatt baja i et år eller et halv eller noe. Det har ikke ryket noe annet, enn at jeg må ha byttet tennplugg.. Flere luft filtre er jo kjekkt og ha, om du kjører der det er vått? og kanskje et vindu foran luftfiltre. Og ja, bilen var rtr mr-online

Niklas

Comment

• Originally posted by BSS View Post
                  Det man ikke har liggenes, det ryker eller? Tennplugg er vel det som kanskje må byttes litt ofte på dem? har hatt baja i et år eller et halv eller noe. Det har ikke ryket noe annet, enn at jeg må ha byttet tennplugg.. Flere luft filtre er jo kjekkt og ha, om du kjører der det er vått? og kanskje et vindu foran luftfiltre. Og ja, bilen var rtr mr-online

Niklas
                  Første jeg gjorde var å ryke startsnora, men klarte å få tak i snora og lage en ny knute så Akkurat den biten skal jeg ha 1 av i reserve. Skader ikke å ha litt liggende av deler osv...

En Baja

Comment

• haha.. ja det man ikke har det ryker, hehe, bra sagt..
                    jeg ville ikke sagt plugga ryker ofte, jeg kjørte vel 15-20 liter på ss motorn uten å bytte.. bytta motor nå å da blei det seff ny plugg men joda.. absolutt kjekt å ha.. som jeg sa tidligere, det er fryktelig mye som er kjekt å ha.. ruter er fint det og, da blir det generelt mye mindre gris på luftfilter og gasser, men jeg tror jeg vil si outerwears på filteret er viktigere enn vinduet

Comment

• Originally posted by Vforce jr View Post
                      haha.. ja det man ikke har det ryker, hehe, bra sagt..
                      jeg ville ikke sagt plugga ryker ofte, jeg kjørte vel 15-20 liter på ss motorn uten å bytte.. bytta motor nå å da blei det seff ny plugg men joda.. absolutt kjekt å ha.. som jeg sa tidligere, det er fryktelig mye som er kjekt å ha.. ruter er fint det og, da blir det generelt mye mindre gris på luftfilter og gasser, men jeg tror jeg vil si outerwears på filteret er viktigere enn vinduet
                      jaja, bare noe som dekker til filtre er litt viktig. tipper jeg kjørte ca 20-30 liter med bensin til sammen( ellerom jeg tar helt feil, i allefall ikke mindre) Da har pluggen røket en gang. måtte si pluggen, fordi det er det eneste som har røket på den

Comment

• Originally posted by Mr-Online View Post
                        Er med på den jeg, har en kompis på råholt som også kjører. Svigers på rett ovenfor kirka...

Ett annet spm.. hvor gml er folk her inne ???
                        Har litt følelsen av att jeg stiller i øvre skiktet av alder her inne
                        Neida du er ikke alene på den biten er 63 mod sjøl, og finnes dem over meg inne her og
                        HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

• Originally posted by Gizzly View Post
                          Neida du er ikke alene på den biten er 63 mod sjøl, og finnes dem over meg inne her og
                          med andre ord.. det er barn i alle aldre her

Comment

• ser ikke påenget med outwear over filteret..
                            syntes det er viktig å tette hulla i motorblokka til svinghjulet med netting eller noe slikt (ikke tett helt da disse hulla kjøler motoren).
                            Kjøp også god filterolje.

Ryker noe for meg hver gang jeg kjører, sist var det tennplugg(knust) etter litt feil landing.

hvis det er noe man bør ha liggende er det noen drev, armer(spesielt foran) og demper stag.

Comment

• ser ikke poenget med outerwear nei, det trodde jeg ikke jeg skulle få høre.. heh..
                              det er jo en ekstra beskyttelse mot dritt da, vil absolutt si det er en nødvendighet..

men det andre er jeg enig i, netting er veldig kjekt, jeg har et høl i plasten rundt motoren fordi svinghjulet fikk tak i en stein å sendte den i plastikken.. la på netting når jeg kom hjem

Comment

• Originally posted by freddy85 View Post

Ryker noe for meg hver gang jeg kjører, sist var det tennplugg(knust) etter litt feil landing.

.
                                Hvordan klarer du og øddelegge noe vær gang du kjører? hopper du 10-15 meter opp i været da eller? klarer du aldri og lande utenom og lande på taket?

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X