Det er en RTR viss jeg ikke tar helt feil.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Large Scale skravletråd v2.0
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
-
nå veit ikke jeg hva du har fra før men..
killswitch er et lite must
outerwears på luftfilter er viktig, og på snortarten er kjekt for å unngå at den begynner å krangle
ville oxo hatt en ekstra snorstart liggende, incase
et ekstra sett med drivaksler
ekstra tennplugg
kanskje et sett med nedre bære armer for dem som gasser hardt:P
mange har ekstra demperbein men jeg har ikke kommi så langt
er sikkert jævlig masse som er "kjekt" å ha
men jeg vil si killswitch, outerwears og ekstra drivaksler er det viktigste, det er egentlig ingen fasit.. alle kjører forskjellig og derfor går det litt forskjellig med deler også
47396825 det er meg.. bare å plinge på visst du skal ut å gasse eller lurer på noe, jeg bor på råholt å har sommerferie og blir gjerne med å kjører litt
Last edited by Vforce jr; 14 June 2009, 20:57.1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
Er med på den jeg, har en kompis på råholt som også kjører. Svigers på rett ovenfor kirka...
Ett annet spm.. hvor gml er folk her inne ???
Har litt følelsen av att jeg stiller i øvre skiktet av alder her inne
Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???
En Baja
Comment
-
kirka ja.. 500 meter unna meg
å hvorfor veit ikke jeg om han???? hehe. en på forum her som heter stianmann var gasse kompis men han solgte ss'n sin for litt sida for å få råd til å handle crosser så da har jeg kjørt et par ganger aleine på dal nedafor statoilen
jeg er 25, har samboer,unge og bikkje
snittet ligger kanskje på 20?
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
Comment
-
FrodeS bor vel ca 500 meter før kirken langsmed veien fra statoil'n
Han heter FrodeS her inne... selv er jeg ehhh 37
1 datter på snart 5 og 1 sønn på snart 3..
Som var shiitredd når jeg fyrte opp baja'n
En Baja
Comment
-
han må bli med å gasse en dag han og da, desto flere som leker desto morsommere blir leken, for det sier mamma
hehe
jr blei ikke redd når jeg fyra opp men det bråka nok fælt for han grynta fælt på nesa. hehe. er bare 10 mnd så han bryr seg fint lite om noe som helst, kan det dyttes i munnen så er det kuuult
hehe
Comment
-
Det man ikke har liggenes, det ryker eller? Tennplugg er vel det som kanskje må byttes litt ofte på dem? har hatt baja i et år eller et halv eller noe. Det har ikke ryket noe annet, enn at jeg må ha byttet tennplugg.. Flere luft filtre er jo kjekkt og ha, om du kjører der det er vått? og kanskje et vindu foran luftfiltre. Og ja, bilen var rtr mr-onlineOriginally posted by Vforce jr View Postnå veit ikke jeg hva du har fra før men..
killswitch er et lite must
outerwears på luftfilter er viktig, og på snortarten er kjekt for å unngå at den begynner å krangle
ville oxo hatt en ekstra snorstart liggende, incase
et ekstra sett med drivaksler
ekstra tennplugg
kanskje et sett med nedre bære armer for dem som gasser hardt:P
mange har ekstra demperbein men jeg har ikke kommi så langt
Niklas
Comment
-
Første jeg gjorde var å ryke startsnora, men klarte å få tak i snora og lage en ny knute såOriginally posted by BSS View PostDet man ikke har liggenes, det ryker eller? Tennplugg er vel det som kanskje må byttes litt ofte på dem? har hatt baja i et år eller et halv eller noe. Det har ikke ryket noe annet, enn at jeg må ha byttet tennplugg.. Flere luft filtre er jo kjekkt og ha, om du kjører der det er vått? og kanskje et vindu foran luftfiltre. Og ja, bilen var rtr mr-online
Niklas
Akkurat den biten skal jeg ha 1 av i reserve. Skader ikke å ha litt liggende av deler osv...
En Baja
Comment
-
haha.. ja det man ikke har det ryker, hehe, bra sagt..
jeg ville ikke sagt plugga ryker ofte, jeg kjørte vel 15-20 liter på ss motorn uten å bytte.. bytta motor nå å da blei det seff ny plugg men joda.. absolutt kjekt å ha.. som jeg sa tidligere, det er fryktelig mye som er kjekt å ha.. ruter er fint det og, da blir det generelt mye mindre gris på luftfilter og gasser, men jeg tror jeg vil si outerwears på filteret er viktigere enn vinduet
Comment
-
jaja, bare noe som dekker til filtre er litt viktig. tipper jeg kjørte ca 20-30 liter med bensin til sammen( ellerom jeg tar helt feil, i allefall ikke mindre) Da har pluggen røket en gang. måtte si pluggen, fordi det er det eneste som har røket på denOriginally posted by Vforce jr View Posthaha.. ja det man ikke har det ryker, hehe, bra sagt..
jeg ville ikke sagt plugga ryker ofte, jeg kjørte vel 15-20 liter på ss motorn uten å bytte.. bytta motor nå å da blei det seff ny plugg men joda.. absolutt kjekt å ha.. som jeg sa tidligere, det er fryktelig mye som er kjekt å ha.. ruter er fint det og, da blir det generelt mye mindre gris på luftfilter og gasser, men jeg tror jeg vil si outerwears på filteret er viktigere enn vinduet
Comment
-
NeidaOriginally posted by Mr-Online View PostEr med på den jeg, har en kompis på råholt som også kjører. Svigers på rett ovenfor kirka...
Ett annet spm.. hvor gml er folk her inne ???
Har litt følelsen av att jeg stiller i øvre skiktet av alder her inne
du er ikke alene på den biten
er 63 mod sjøl, og finnes dem over meg inne her og
HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD
Comment
-
med andre ord.. det er barn i alle aldre herOriginally posted by Gizzly View PostNeida
du er ikke alene på den biten
er 63 mod sjøl, og finnes dem over meg inne her og 
Comment
-
ser ikke påenget med outwear over filteret..
syntes det er viktig å tette hulla i motorblokka til svinghjulet med netting eller noe slikt (ikke tett helt da disse hulla kjøler motoren).
Kjøp også god filterolje.
Ryker noe for meg hver gang jeg kjører, sist var det tennplugg(knust) etter litt feil landing.
hvis det er noe man bør ha liggende er det noen drev, armer(spesielt foran) og demper stag.
Comment
-
ser ikke poenget med outerwear nei, det trodde jeg ikke jeg skulle få høre.. heh..
det er jo en ekstra beskyttelse mot dritt da, vil absolutt si det er en nødvendighet..
men det andre er jeg enig i, netting er veldig kjekt, jeg har et høl i plasten rundt motoren fordi svinghjulet fikk tak i en stein å sendte den i plastikken.. la på netting når jeg kom hjem
Comment
-
Hvordan klarer du og øddelegge noe vær gang du kjører? hopper du 10-15 meter opp i været da eller? klarer du aldri og lande utenom og lande på taket?Originally posted by freddy85 View Post
Ryker noe for meg hver gang jeg kjører, sist var det tennplugg(knust) etter litt feil landing.
.
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment