Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hehahehehehhehe
    Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
    Radio: Spektrum DX8

Comment

• Vet noen av dere om det følger med det svarte plastklipsholderne som fester underbodies-ene til skidplata følger med i settet?

Alle Hotels in Paris. Beste Auswahl an Hotels in Paris mit Kundenbewertungen und Landkarten. Buchen Sie im Voraus und sparen Sie dabei.
      Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

• Skal ikke si det for sikkert, men jeg trur ikke det.
        Koster jo ikke mange kronene dem da... ta med, så har du reseve..
        OTteknikk.com

Comment

• Men prob. er att jeg ikke finner kun dem på hpi si side.
          Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

• Fant dem nå etter å ha sett på exploded view av Bajaen.

Comment

• finner dem helt sikkert på daves.....
              OTteknikk.com

Comment

• Jepp! Den kosta bare $6.
                Last edited by Adrian; 16 August 2009, 10:44.

Comment

• Noen som vet om dogbone "bootene" er montert på ferdig på disse?

Og visst dem ikke er det,er det ikke bare og tre dem på med den smale sia først og bare presse den igjennom?

Se på dette verktøyet:

Ja,når man har tatt på ene på det verktøyet,hvordan gjør man det med den andre? Det går jo ikke ant og sette dem gal vei? Eller er det bare jeg som er helt STUPID og ikke skjønner de der helt?

Comment

• Ja, på de du linker til er muffene på.

Og om du i fremtiden skal sette dem på selv er det lurt å lubrikere med litt såpe e.l.
                    Lubriker hjernen litt i samme slengen så får du dem på, rett vei..
                    sigpic
                    HPI Baja/Race Porta 30,5/Dominator/Elcon/Spektrum

Comment

• Hehe.. Her ser jeg en video av multi-toolet

Kan man ha booten på vranga på akselen?

Comment

• Du vrenger den tilbake, når du har fått den på da vettu
                        HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

• Jeg kjører uten de bootsa. Bare noe dritt. Og selfølgelig så vasket jeg bort fettet
                          HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                          Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Nå er den her. kompressor og turbo til små-motorene våre. hehe.
                            OTteknikk.com

Comment

• Ja, da tok jeg knekken på den splitter nye styreservoen min, en HPI SFL-30MG. Fine greier. Bilen tok et rundkast, og enden av skruen som stikker opp innenfor hjulet (se bildet) hadde kilt seg i øvre bærearm. Den ble stående slik en stund med strømmen på, dette var kanskje 100 meter unna meg. Har vel brent servoen, tenker jeg. Er det noe å gjøre med det i så fall? En ting er sikkert, skruene blir kappet nå.
                              Attached Files
                              HPI Baja 5T
                              HPI Baja 5B

Comment

• Skal du kjøpe ny servo?

Jeg ville ikke kjøpt HPI sin. Heller en Hitec 805BB servo til styringa.

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X