Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Adrian View Post
    Gogutten er litt ripete i diverse chassideler ja

Hvis du er redd for riper i chassis plata må du pokker tameg finne deg en annen hobby

Hørt om noe som kalles frimerker???
    A REAL TWIN IS A V-TWIN.
    alt under 1200 cc er en startmotor.
    R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

Comment

• Så var det dei frimerkene igjen nå
      HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
      Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Ligger vel litt i bilens natur att den blir ripete.
        Skal du bli kvitt ripene etter hvert som dem kommer, da blir bilen din liten etter hvert..
        OTteknikk.com

Comment

• ska du væra me på leken må du tåle streken, øh knuse noen egg
          eller va det no var
          HPI BAJA 5b 2,0 med 30,5cc SE Pro-pipe sidem. _Rio 51_Futaba 4PK_Vbunnsbåt O,S 21 XM- Futaba T6EX _E-Max Edge 540 depronfly

Comment

• Originally posted by Crazy beetle View Post
            Hvis du er redd for riper i chassis plata må du pokker tameg finne deg en annen hobby

Jo frimerker er ikke det sånne lapper som er på diverse brev?

Jeg er ikke redd for det,er bare ikke like pent som nytt... (Jada,vet det blir brukt )

Og visst jeg vil holde på med hobbyen så gjør jeg det!
            Last edited by Adrian; 23 August 2009, 01:45.
            Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

• Originally posted by Crazy beetle View Post

Frimerker gutt, frimerker.....

Startet du med frimerker tidligere i år ? Og ble du så fasinert av det, så nå anbefaler du andre det også......?
              2 x MCD RR V4.... Futaba...... 2 x TS REEDCASE RE-LOAD EDITION ......
              HANDLER GJØR JEG HOS : ABSOLUTT HOBBY , DDM OG LARGESCALERC.

sigpic

Comment

• Originally posted by Adrian View Post
                Jo frimerker er ikke det sånne lapper som er på diverse brev?

Jeg er ikke redd for det,er bare ikke like pent som nytt... (Jada,vet det blir brukt )

Og visst jeg vil holde på med hobbyen så gjør jeg det!

Fortsett med hobby`n du...
                Cb kan holde på med frimerkene sine selv...
                2 x MCD RR V4.... Futaba...... 2 x TS REEDCASE RE-LOAD EDITION ......
                HANDLER GJØR JEG HOS : ABSOLUTT HOBBY , DDM OG LARGESCALERC.

sigpic

Comment

• Er det om å gjøre å kverulere på alt CB skriver om dagen eller??Karen har jo nesten 6000 innlegg ,og masse bra info.Har vært på RS forum en stund og skjønner at han skriver rett fra levra stort sett .Alle her kan vel skrive noe som ikke passer alle til enhver tid,,men hvorfor ikke??Så var det det med takhøyden da....Nei stå på CB og alle som mener noe..
                  Baja 5T med 30,5 raceporta zen,pro pipe bakmont. futaba 3pm.....

Comment

• Originally posted by påsan 70 mod. View Post
                    Er det om å gjøre å kverulere på alt CB skriver om dagen eller??Karen har jo nesten 6000 innlegg ,og masse bra info.Har vært på RS forum en stund og skjønner at han skriver rett fra levra stort sett .Alle her kan vel skrive noe som ikke passer alle til enhver tid,,men hvorfor ikke??Så var det det med takhøyden da....Nei stå på CB og alle som mener noe..
                    Kva er kverulert ?
                    Meiner nå det, at er man moderator og anbefaler noen til å begynne med frimerker så må man jaggu tåle at det blir stillt spørsmål ved slike utsagn.

Da må jeg spørre dg....kvifor detta innlegget da ???
                    Takhøyden er vel større påsan 70 ??

Alle her kan vel skrive noe som ikke passer alle til enhver tid,,men hvorfor ikke....

Dine egne ord ....
                    As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD.
                    Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

Comment

• Originally posted by påsan 70 mod. View Post
                      Er det om å gjøre å kverulere på alt CB skriver om dagen eller??Karen har jo nesten 6000 innlegg ,og masse bra info.Har vært på RS forum en stund og skjønner at han skriver rett fra levra stort sett .Alle her kan vel skrive noe som ikke passer alle til enhver tid,,men hvorfor ikke??Så var det det med takhøyden da....Nei stå på CB og alle som mener noe..
                      Etter min mening så har du selvsagt noe rett med det du her sier, men et godt ordtak sier;
                      Det man sår, det høster man....
                      sigpic
                      Tlf 4691 0501

Comment

• - Som man reder, ligger man
                        - Halvparten av løgnene de forteller om deg, er ikke sanne
                        - Den ene halvparten går til høyre, den andre halvparten til venstre. Resten blir med meg
                        - Vennligst informer troppene umiddelbart om at all kommunikasjon er brutt sammen
                        sigpic
                        HPI Baja/Race Porta 30,5/Dominator/Elcon/Spektrum

Comment

• Hehehehehe........
                          sigpic
                          Tlf 4691 0501

Comment

• hoho! Som å høre sjanten min jo..
                            OTteknikk.com

Comment

• Originally posted by goddamnswede View Post
                              - Som man reder, ligger man
                              - Halvparten av løgnene de forteller om deg, er ikke sanne
                              - Den ene halvparten går til høyre, den andre halvparten til venstre. Resten blir med meg
                              - Vennligst informer troppene umiddelbart om at all kommunikasjon er brutt sammen

Looollll....så sant så sant....
                              As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD.
                              Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

Comment

• Originally posted by Stalle View Post
                                Kva er kverulert ?
                                Meiner nå det, at er man moderator og anbefaler noen til å begynne med frimerker så må man jaggu tåle at det blir stillt spørsmål ved slike utsagn.

Da må jeg spørre dg....kvifor detta innlegget da ???
                                Takhøyden er vel større påsan 70 ??

Alle her kan vel skrive noe som ikke passer alle til enhver tid,,men hvorfor ikke....

Dine egne ord ....
                                Originally posted by Egon View Post
                                Etter min mening så har du selvsagt noe rett med det du her sier, men et godt ordtak sier;
                                Det man sår, det høster man....
                                Joda ,Stalle og Egon,Dere har sikkert rett,Bare tenkte litt høyt .Vet kanskje ikke nok til å uttale meg...
                                Baja 5T med 30,5 raceporta zen,pro pipe bakmont. futaba 3pm.....

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X