Forresten noen som vet hva en betaler i faktiske norske kroner og øre for en Portet 30,5 fra DDM, ikke tenk på dollarkurs, men hva folk faktisk har betalt. inkl frakt moms og evt andre ting??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Large Scale skravletråd v2.0
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Dra sakte med 990 gasser ja, så burde den starte ganske lett etterpå....Originally posted by Motörhead View PostJa, faktisk. Men jeg dro hardt de gangene jeg hadde spjeldet åpent da (mens jeg tok av plugghetta).
Kanskje jeg heller skal dra motoren rundt sakte. Er det det du mener? (990)
Kødda selv med det samme før jeg fant ut teknikken
Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
Spectrum dx3s
Comment
-
Hvis det er denne du tenker påOriginally posted by john_erlingbakke View PostForresten noen som vet hva en betaler i faktiske norske kroner og øre for en Portet 30,5 fra DDM, ikke tenk på dollarkurs, men hva folk faktisk har betalt. inkl frakt moms og evt andre ting??
Burde bli ganske nøyaktig 4500kr inkl frakt og momsTekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
Spectrum dx3s
Comment
-
Originally posted by john_erlingbakke View PostDet var den eg hadde i tankene ja
Er det dette som er det grymeste, uten å blåse alt fro mye pæng?
Og evt hva mer bør taes i samme slengen
?
Så får du veldig god service med på kjøpet
Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly
Comment
-
Det er vel den grymeste av 30,5 ja, men ta en kikk på denne også har den selv og er strålende fornøyd.Originally posted by john_erlingbakke View PostDet var den eg hadde i tankene ja
Er det dette som er det grymeste, uten å blåse alt fro mye pæng?
Og evt hva mer bør taes i samme slengen
?
Sinnsykt bunndrag og bra toppturtall og litt billigere også
Bruker en rear dominator v2 sammen med dene motoren og det fuker som bare det.....
Hvis ikke så har du jo denne til ca samme prisen som den på ddm
Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
Spectrum dx3s
Comment
-
hahahahahaOriginally posted by ps71 View PostDet er jo ikke vanskelig, bare ha noe som går det.
Du tilbringer jo mesteparten av tiden i mekkegropa

motora går.. er værre med bilens toleranse
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
nå har jeg big bore pipa også.. hihihihiOriginally posted by ps71 View PostEr vel ikke så lett og holde igjen med det oppsettet du har nei....
så nå skal jeg prøve 4 paddles bak for å se hva skjiten er god for, med 2 paddles så merker jeg ikke noe forskjell på turtallet, kunne like gjernet hatt stock hjul
bare hopper fra tomgang og direkte opp til toppturtall, så da må jeg finne på noe å plage f...skapet med
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
Hm.
Du skulle hatt en bane som bestod av tenner hele veien. Så kunne du bare satt på to spurdrev som bakhjul. Virkelig la maskinen få noe å jobbe med når friksjonen er lik 100%.sigpic
If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
If you put men on a planet without science, they will believe in God.
Comment
-
Tusen takk for tipset.Originally posted by ps71 View PostDra sakte med 990 gasser ja, så burde den starte ganske lett etterpå....
Kødda selv med det samme før jeg fant ut teknikken
Skal prøve det på neste tank. Muligens imorgen.
sigpic
If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
If you put men on a planet without science, they will believe in God.
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment