Originally posted by Stalle
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Large Scale skravletråd v2.0
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Du er 39 år, de som blir bedt om "å reise til..... og begynne med frimerker" denne gangen er 14 år.........litt forskjell det...Originally posted by påsan 70 mod. View PostDu har et poeng der,har flere ganger lurt på hvorfor innlegga mine blir sletta ,men hvorfor må det å anbefale frimerker med et glimt i øyet(tror jeg)være negativt?
sigpic
Tlf 4691 0501
Comment
-
Har en PRO MOD 27,2 liggende, det er denne motoren som har vært i Holland og blitt brukt i Dyno`n når de lagde PRO-Pipene.......Originally posted by Ignifer View PostNoen som har en motor og selge meg? billig
Blir kanskje dyr i forhold til hva du hadde tenkt å bruke, men du kan jo alltids få en knallpris på den..........sigpic
Tlf 4691 0501
Comment
-
Ja det er jo sant det .Må jo ta vare på den yngre garde....Men noen ganger må det jo være lov å bli oppgitt av X antall innlegg som bare er svada ,uansett alder...Og det er vel ingen som er bedt om å reise til H.....meg bekjent..DA hadde ihvertfall DET blitt sletta..Originally posted by Egon View PostDu er 39 år, de som blir bedt om "å reise til..... og begynne med frimerker" denne gangen er 14 år.........litt forskjell det...
Baja 5T med 30,5 raceporta zen,pro pipe bakmont. futaba 3pm.....
Comment
-
Hehehehehe.........Originally posted by påsan 70 mod. View PostJa det er jo sant det .Må jo ta vare på den yngre garde....Men noen ganger må det jo være lov å bli oppgitt av X antall innlegg som bare er svada ,uansett alder...Og det er vel ingen som er bedt om å reise til H.....meg bekjent..DA hadde ihvertfall DET blitt sletta..
Neida, dro den bare litt langt, men det er faktisk forskjell på hvordan en 14-åring oppfatter ting og vi med litt fartstid ser på det........sigpic
Tlf 4691 0501
Comment
-
Det hørest i utganspunktet dyrt ut.Originally posted by Egon View PostHar en PRO MOD 27,2 liggende, det er denne motoren som har vært i Holland og blitt brukt i Dyno`n når de lagde PRO-Pipene.......
Blir kanskje dyr i forhold til hva du hadde tenkt å bruke, men du kan jo alltids få en knallpris på den..........
Tenkte å bruke den på ett rart prosjekt..
Men jeg må jo ha større motor på bajan etter hvert, så da kan jeg rive ut motorn som står i, og kjøpe din PRO MOD.
Men det kommer en del an på prisen da...?
Comment
-
Ja ,ser den...he he .Men vi har det bare knall gøy .Sparer til en PRO MOD.....(hysj hysj)Originally posted by Egon View PostHehehehehe.........
Neida, dro den bare litt langt, men det er faktisk forskjell på hvordan en 14-åring oppfatter ting og vi med litt fartstid ser på det........Baja 5T med 30,5 raceporta zen,pro pipe bakmont. futaba 3pm.....
Comment
-
HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
Comment
-
-
Jo det er akkurat du som skal begynne Ignifer. For da blir det gang her
HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
Comment
-
I tilfelle Adrian og Co sletter filmen så har jeg den på PCen slik ta alle kan få se den
Klart de, alle ska fåHPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment