Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Stalle View Post
    Kva er kverulert ?
    Meiner nå det, at er man moderator og anbefaler noen til å begynne med frimerker så må man jaggu tåle at det blir stillt spørsmål ved slike utsagn.

Da må jeg spørre dg....kvifor detta innlegget da ???
    Takhøyden er vel større påsan 70 ??

Alle her kan vel skrive noe som ikke passer alle til enhver tid,,men hvorfor ikke....

Dine egne ord ....
    Du har et poeng der,har flere ganger lurt på hvorfor innlegga mine blir sletta ,men hvorfor må det å anbefale frimerker med et glimt i øyet(tror jeg)være negativt?
    Baja 5T med 30,5 raceporta zen,pro pipe bakmont. futaba 3pm.....

Comment

• Noen som har en motor og selge meg? billig
      OTteknikk.com

Comment

• Originally posted by påsan 70 mod. View Post
        Du har et poeng der,har flere ganger lurt på hvorfor innlegga mine blir sletta ,men hvorfor må det å anbefale frimerker med et glimt i øyet(tror jeg)være negativt?
        Du er 39 år, de som blir bedt om "å reise til..... og begynne med frimerker" denne gangen er 14 år.........litt forskjell det...
        sigpic
        Tlf 4691 0501

Comment

• Originally posted by Ignifer View Post
          Noen som har en motor og selge meg? billig
          Har en PRO MOD 27,2 liggende, det er denne motoren som har vært i Holland og blitt brukt i Dyno`n når de lagde PRO-Pipene.......

Blir kanskje dyr i forhold til hva du hadde tenkt å bruke, men du kan jo alltids få en knallpris på den..........
          sigpic
          Tlf 4691 0501

Comment

• Originally posted by Egon View Post
            Du er 39 år, de som blir bedt om "å reise til..... og begynne med frimerker" denne gangen er 14 år.........litt forskjell det...
            Ja det er jo sant det .Må jo ta vare på den yngre garde....Men noen ganger må det jo være lov å bli oppgitt av X antall innlegg som bare er svada ,uansett alder...Og det er vel ingen som er bedt om å reise til H.....meg bekjent..DA hadde ihvertfall DET blitt sletta..

Comment

• Originally posted by påsan 70 mod. View Post
              Ja det er jo sant det .Må jo ta vare på den yngre garde....Men noen ganger må det jo være lov å bli oppgitt av X antall innlegg som bare er svada ,uansett alder...Og det er vel ingen som er bedt om å reise til H.....meg bekjent..DA hadde ihvertfall DET blitt sletta..
              Hehehehehe.........

Neida, dro den bare litt langt, men det er faktisk forskjell på hvordan en 14-åring oppfatter ting og vi med litt fartstid ser på det........
              sigpic
              Tlf 4691 0501

Comment

Har en PRO MOD 27,2 liggende, det er denne motoren som har vært i Holland og blitt brukt i Dyno`n når de lagde PRO-Pipene.......

Blir kanskje dyr i forhold til hva du hadde tenkt å bruke, men du kan jo alltids få en knallpris på den..........
                Det hørest i utganspunktet dyrt ut.
                Tenkte å bruke den på ett rart prosjekt..
                Men jeg må jo ha større motor på bajan etter hvert, så da kan jeg rive ut motorn som står i, og kjøpe din PRO MOD.
                Men det kommer en del an på prisen da...?
                OTteknikk.com

Comment

Hehehehehe.........

Neida, dro den bare litt langt, men det er faktisk forskjell på hvordan en 14-åring oppfatter ting og vi med litt fartstid ser på det........
                  Ja ,ser den...he he .Men vi har det bare knall gøy .Sparer til en PRO MOD.....(hysj hysj)

Comment

• Her får dere enn bekreftelse på at Adrian og kompani ikke er helt stabile

HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                    Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• ingen komentar .................
                      HPI BAJA 5b 2,0 med 30,5cc SE Pro-pipe sidem. _Rio 51_Futaba 4PK_Vbunnsbåt O,S 21 XM- Futaba T6EX _E-Max Edge 540 depronfly

Comment

• Men i himmelens navn.... er det ingenting oppi det hue der
                        HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

• What a f...? Og poenget med dette var...?
                          Mini Z monster, Losi mini crawler, FG leopard race

Comment

• javell? skal ikke begynne engang jeg
                            OTteknikk.com

Comment

• Jo det er akkurat du som skal begynne Ignifer. For da blir det gang her

Comment

• I tilfelle Adrian og Co sletter filmen så har jeg den på PCen slik ta alle kan få se den

Klart de, alle ska få

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X