Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • spekulerer på og kutte ut zero drag seals .. tror motorn er tettere uten disse??? noen som vet???

    Kan si deg såpass at på promodden til brodern så sto det zero drag seals før den ble overhalt, og de var var det litt slakk i når jeg tredde de innpå veiva.
    Vet ikke hvor mye de var kjørt med da han kjøpte den brukt, men satt ikke inn nye (selv om jeg har et par sett liggende) da jeg ser på det som en mulighet for sand og støv til og trenge inn i motoren.

    Tror uansett det ikke har allverden og si, kjente på veiva på min etter noen tanker og kan vel ikke si at den gikk tregt akkurat....
    Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
    Spectrum dx3s

    Comment


    • så med andre ord så tenkte du som meg.. spekulerer på om disse kan ha noe og gjøre med at motorn min dro inn sand i går?? så du satte sammen uten og sette inn igjen zero drag seals.. ser i usa anbefales de ikke på anna enn asfaltbil og båter da de har en tendens til og lekke.. hmm tror jeg prøver uten jeg assa .. kan da umulig ha sååå stor betydning
      mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

      Comment


      • En mindre ting som det kan gå galt med, og den sanda kommer jo inn overalt nesten.....
        Så ja her kjøres det uten på alt av motorer....
        Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
        Spectrum dx3s

        Comment


        • takk for den.. da gjør jeg det og heretter...
          mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

          Comment


          • har renska opp hele maskinisten og delene ligger i forseglede poser hver for seg for og ikke få inn en haug av dritt igjen
            mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

            Comment


            • faen ta posten og røde dager
              mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

              Comment


              • Originally posted by beemerworld View Post
                faen ta posten og røde dager
                tror det holder om du sier faen ta posten assa
                1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                Comment


                • Originally posted by Vforce jr View Post
                  tror det holder om du sier faen ta posten assa
                  Kan jo hende Beemer'n er en av de få som hater røde dager oxo lol...
                  [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                  Comment


                  • alt er stengt på røde dager ... det kan da umulig være nødvendig... hjemme er det slik at på røde dager sitter jeg i furtebua/hobbyrommet da jeg føler at det er absolutt tryggest
                    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                    Comment


                    • klør heftig i fingra etter og få kjørt litt att nuh.. må kjøre inn da men ... må og få deler først

                      med tanke på zero drag seals så er det eneste de gjør er og gi litt mer rpm på topp.. der jeg kjører er det dog moment og ikke fart som teller .. det er mye sand og meget bratt og utfordrende
                      mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                      Comment


                      • jaja sånn kan det gå gitt
                        mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                        Comment


                        • Originally posted by beemerworld View Post
                          jaja sånn kan det gå gitt
                          Hæææææ?????
                          Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                          Spectrum dx3s

                          Comment


                          • dere finner det snart ut tenker jeg ,,, er litt usikker på hva jeg skal gjøre med motoristen min..
                            mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                            Comment


                            • gruble gruble gruble........ venter jeg nå...........
                              mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                              Comment


                              • da har jeg så vidt bestemt meg her ... blir ny motor ja.... sitter egentlig bare og avventer litt nå .. blir nok en zen 4 bolter på meg nuh... kommer sikkert til og bytte lagera osv i den jeg har og ... så har jeg en reservemotor ,,, ingen som ville ha den for 1400 kr en gang ... da kaster jeg den heller før jeg selger den billigere
                                mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X