Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nei den i bunn av gasser.. fibermembran... og det var nok dette som var årsaken ... nå er den friskmeldt.... kjørte 1 tank i dag uten karosseri osv og fikk dynka den skikkelig i snø-- nå hpldt alt mål .. 45 min uten krøll... må tørke opp bakhjula mine at da ,men det er jo bare bagateller
    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

• Originally posted by beemerworld View Post
      nei den i bunn av gasser.. fibermembran... og det var nok dette som var årsaken ... nå er den friskmeldt.... kjørte 1 tank i dag uten karosseri osv og fikk dynka den skikkelig i snø-- nå hpldt alt mål .. 45 min uten krøll... må tørke opp bakhjula mine at da ,men det er jo bare bagateller
      Skal ikke kaste den i søpla nå da.. hehe
      Godt og høre at kjerra er på stell igjen
      Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
      Spectrum dx3s

Comment

• alt er på stell her ja---

Comment

• næmmen så bra da
          1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• kan vel til og montere sammen resten av bilen og nuh tenker jeg... har kjørt uten bur,tray,karosseri og prefilter... er litt mere jobb og montere om alt i disse dager.. men bilen er da knall at den... mulig den skal få seg en skikkelig vask at

Comment

kan vel til og montere sammen resten av bilen og nuh tenker jeg... har kjørt uten bur,tray,karosseri og prefilter... er litt mere jobb og montere om alt i disse dager.. men bilen er da knall at den... mulig den skal få seg en skikkelig vask at
              den har gjort seg fortjent til en vask nå mener du?
              1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• vil tro det ja... hehe vaska filterfoam i vaskemaskina på 70 grader med omo color... 8 kliss rene filtersatser nuh... trenger ikke vaske filter før til neste år nuh...

Comment

• dagens oppdatering..

i dag har jeg ferdigstilt bilen.. den er nyserva med ny diff olje og ny grease i gearkassa.. kommer fukt inn der om vintern vettu..

satte på nye dogbones og .. heavy duty.. pga at en mansjett hadde revna igjen.. kommer til og kjøre hemiboots etterhvert jeg tror jeg.. da en alt innebygd

i tillegg har jeg rydda hobbyboden i kjellern og rigga opp verktøy osv. fant og frem alle 1/24 bilene mine og skal lime sammen at løse deler etterhvert.. begynner og og modifisere mini infernoen til guttungen

her blir det bl og lipo ++++ 1/10 hjul osv

Comment

• noen som vet delenr på klipsa til gearcover??? jeg har drept et av mine

Comment

noen som vet delenr på klipsa til gearcover??? jeg har drept et av mine

Er det disse du mener

Det orginale nr er 85436 men det er ett kit
                      Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                      Spectrum dx3s

Comment

• i dag har jeg sliti med radiotrøbbel at... fukt i mottakker... demonterte hele driten og tørka den + satte den inn med fuktavvisende multiolje... jamaica base og nå virker den igjen... konge den olja der assa.. men 239 kr for en boks er i dyreste laget

Comment

• i dag kom lyddemperen.. så da må jeg legge den ut for salg da vettu

Comment

• hmmm bilen står nå og støver ned

Comment

hmmm bilen står nå og støver ned
                              ja da får du ut å kjøre da. selv holder jeg bilen å meg selv inne til det er litt varmere.
                              Lars Rånnåm. 73-mod
                              savage xss 2 stk..savage x rtr 4,6...savage 25 4 stk...smt magic wheel 4,6.. hitec crx 1,5 stk

Comment

• da blir det snart bremser foran på bajan min gitt

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X