Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by beemerworld View Post
    hehe.. du skal få potta hvis du orner ei tranny plate til meg.. heeeeee

    Det er greit, skal bare få kjøpt en....
    Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
    Spectrum dx3s

    Comment


    • ligger bilder av potta på forrige side...

      er noen bulker i den ... men den gir masse power enda
      mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

      Comment


      • Bulkete hadde den nok blitt ganske kjapt uansett tenker jeg

        Hvis ikke den funker på 30.5 så står det en reedporta 27.2 her som den garantert fungerer på... hehehe..

        Regner med du vil ha plata i silver utførelse
        Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
        Spectrum dx3s

        Comment


        • Originally posted by ps71 View Post
          Regner med du vil ha plata i silver utførelse
          Rosa hvis mulig tenker jeg....
          Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

          En Baja

          Comment


          • jeg trenger nytt diffhus jeg petter.. fikser du det også eller
            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

            Comment


            • Originally posted by Vforce jr View Post
              jeg trenger nytt diffhus jeg petter.. fikser du det også eller
              Jada jada ikke no problem.....
              Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
              Spectrum dx3s

              Comment


              • plata må være i silver ja... diffhus har jeg faktisk på vei nu... kanskje det er girkasse du mener da??? alu diffhus fikk jeg tak i på elefun til 260 kr.. bare og flytte over innmaten fra plasthuset mitt...
                mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                Comment


                • Originally posted by beemerworld View Post
                  plata må være i silver ja... diffhus har jeg faktisk på vei nu... kanskje det er girkasse du mener da??? alu diffhus fikk jeg tak i på elefun til 260 kr.. bare og flytte over innmaten fra plasthuset mitt...
                  hmm dette var billigt,har du dele nr.
                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by bolly63 View Post
                    hmm dette var billigt,har du dele nr.

                    ja.... hpi delnr: 85427
                    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                    Comment


                    • ja sorry.. jeg mente plast girhuset.. blir gh sitt alu men det får vente, hatt no helvetes tannpine di siste dagene, var hos tannlegen i dag, rotfylling... billig!!!
                      1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                      Comment


                      • Originally posted by beemerworld View Post
                        ja.... hpi delnr: 85427
                        ok kjempebra takker
                        sigpic

                        Comment


                        • Originally posted by beemerworld View Post
                          plata må være i silver ja... diffhus har jeg faktisk på vei nu... kanskje det er girkasse du mener da??? alu diffhus fikk jeg tak i på elefun til 260 kr.. bare og flytte over innmaten fra plasthuset mitt...
                          23.5 - 5% + 7 dollar i frakt fra Daves... 175,- på posten...
                          Hvis det kommer fram..... :-(

                          Fa...n ta Island.. er helt sikker på att det er noe forsikringsvindel dem driver med jeg....
                          TR lukket clutchhuset er ikke komme, ei heller Servo'n :-(

                          Har fått TR trannyplata, men den manglet plastskivene som skal holde bremsene på plass samt noe annet rask...
                          Men clutchhuset som jeg virkelig venter på, samt servo'n for å få kjørt... nei det kommer ikke gitt....
                          Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                          En Baja

                          Comment


                          • Originally posted by Vforce jr View Post
                            ja sorry.. jeg mente plast girhuset.. blir gh sitt alu men det får vente, hatt no helvetes tannpine di siste dagene, var hos tannlegen i dag, rotfylling... billig!!!
                            Ække så dyrt da....
                            MEn det blir GH og ikke TR ???
                            Var det så mye "slark" i TR sitt altså ???

                            Vel kjører man med skikkelig dogbones osv så holder dem vel... og da trenger man kanskje ikke "quick" change
                            Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                            En Baja

                            Comment


                            • Originally posted by Mr-Online View Post

                              Har fått TR trannyplata, men den manglet plastskivene som skal holde bremsene på plass samt noe annet rask...
                              Men clutchhuset som jeg virkelig venter på, samt servo'n for å få kjørt... nei det kommer ikke gitt....
                              Plastskiver????
                              Der bremsepinnen står på min er det lager, hvis det er der du mener da????
                              Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                              Spectrum dx3s

                              Comment


                              • Originally posted by beemerworld View Post
                                plata må være i silver ja... diffhus har jeg faktisk på vei nu... kanskje det er girkasse du mener da??? alu diffhus fikk jeg tak i på elefun til 260 kr.. bare og flytte over innmaten fra plasthuset mitt...
                                Det var bra for det var silver jeg bestilte den i, du er altfor treg til og svare

                                Sender den din vei så fort jeg har fått den...

                                Send meg adr din på pm da, så sender jeg min til deg......
                                Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                                Spectrum dx3s

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X