Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nye Zenoah 36mm 4-bolt....
Collapse
X
-
Test av 30.5 promod i mcd
her er en liten video av testen vi hadde i dag
dårlig kvalitet på videoen ( tatt opp med iphone) men får en liten titt. Er helt greit turtall på en 30.5ccm
Å det var et greit bunndrag,
tror ikke jeg har noe som det er så bra i fra tomgang å rett ut
Å til innfo til dem med mcd så kjørte vi med 30/33/23/26 giring og coldcutter pigghjul.
Last edited by 206 WRC; 17 January 2010, 18:10.MCD RACERUNNER evo4 2010"/MCD PEUGEOT 206WRC 08"/
Comment
-
Å det var et greit bunndrag,
tror ikke jeg har noe som det er så bra i fra tomgang å rett ut
Hvis du tror det så er ikkje reedcasen som du og har helt riktig som den skal vere......
Comment
-
Originally posted by 206 WRC View PostHvordan kan du si det da du ikke har prøvd den nye 30.5

Berre forundret over din konklusjon etter å ha prøvet denne motoren i noen minutter på snøføre....
Tror ikke på at denne motoren går betre enn reedcasen din Thomas...
Prøv begge på tørr asfalt så får du nok en annen oppfatning...
At denne motoren går godt er helt sikkert det men at du skal merke det i den grad som du sier og det på snø/is er vel å skyte i blinde...
Hadde ein testa dei to motorane opp mot kvarandre på tørr asfalt så skulle eg ikkje betvilt dine utsagn, men på snø da mann.....
Comment
-
Bolt on Reed Kit
Passer dette Bolt on Reed Kitet også på de nye Zenoah 4-bolt motorene både stock og RacePorted????
Hvordan øker dette kitet effekten, og hvor får man mest effekt bun, midt, topp???
Hva med holdbarheten, går det fort i stykker eller holder det lenge?
Takk.LOSI 5ive-T+VRC Pipe+ DemonRC 2 Speed
Comment
-
Originally posted by sdiz86 View PostPasser dette Bolt on Reed Kitet også på de nye Zenoah 4-bolt motorene både stock og RacePorted????
Hvordan øker dette kitet effekten, og hvor får man mest effekt bun, midt, topp???
Hva med holdbarheten, går det fort i stykker eller holder det lenge?
Takk.
Originally posted by Powerslave View PostKommer det REED ported(ikke reedcase) 30,5 ccm 4 bolt, eller har du gått bort fra denne type motor?
Jeg er nå veldig fornøyd med min ihvertfall
Reedn gir i bunn, og tar litt på toppen.Originally posted by Egon View PostNei.....ikke foreløpig ihvertfall......
det har vist seg at 4-bolt sylinderene til Zenoah ikke er noe glad i Bolt on REED`n......men jeg tror ikke jeg gidder legge masse jobb i dette, PRO MOD har så enormt med krefter at dette egentlig er bortkastet penger.....
Men som du kan lese ovenfor så virker det som at Reed på Zenoah 4 bolt ikke er aktuelt.
Dessuten anbefales det at motoren portes ved bruk av Reed.
Reed ventilen holder lenge ja, en relativt enkel sak.Last edited by Powerslave; 24 January 2010, 17:46.Mini Z monster, Losi mini crawler, FG leopard race
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment