Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Pure Ten Aplpha forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gikk bra

    Fiksa det nå.:grin: kjørt 6-7 tanker nå uten problem
    Jonas Aa Stafsber, 1992model:razz:
    PTA lll GP

    Comment


    • Clutchklokke for brei...

      Fikser oppi en gammel Pureten for en nabo. Men står bom fast her. Klokka er for brei sånn at jeg ikke får på skiva og e klipsen som skal holde dette på plass... Har prøvd å legge skive bak sg mutteren, men det blei feil i forhold til clutchen, den blei slarkete. Har og prøvd med en annen mutter til svinghjulet... Tips?
      #Hyper 8.5 Pro/OS VZB V-Spec/KO Mars R

      -=Rodgeir Larsen, 74=-

      Comment


      • Hva selges en brukt 2002 modell for?

        Lite kjørt. Lurer på hva jeg skal ta for min. Har byttet startsnora, og hjulene.
        Og pluggen, og clutchen. Den er lite kjørt, har kansje kjørt 2-3 liter bensin med den.
        HPI Savage XL || Kyosho PureTen GP

        Comment


        • 500kr kansje tror ikke jeg ville ha tatt noe mere for min selv om nesten alt er byttet.
          OooGøran j.BorkamoooO
          OooRacer SavvyooO

          Comment


          • hey! jeg var her om dagen ute å kjørte med pure10en og plustelig stoppa den, skruen på forgasseren der fuelslangen står på var avbrøten, så hvor kan jeg kjøre en ny en??? må være norsk side siden det er en så liten ting. delenummer er også greit hvis noen har det på denne delen.

            mvh Gøran
            Last edited by Viper92; 9 June 2007, 22:46. Reason: måtte skrive litt til...
            OooGøran j.BorkamoooO
            OooRacer SavvyooO

            Comment


            • hadde engang en pure ten alpha gp3. det som skjedde var at motorplata løsna så ødela jeg drevet når det va fiksa så køsna potta også gikk diffene sund. så har egentlig ganske dårlig erfaringer med denne bilen men var helt grønn på rc bile den gangen, har egentlig mest tru på at det er bruker feil, brukte altfor sterk loctite så jeg fikk ødelagt skruene brukte feil fuel så fikk ikke bilen til og gå:S

              Comment


              • mhm

                Originally posted by jwken View Post
                hadde engang en pure ten alpha gp3. det som skjedde var at motorplata løsna så ødela jeg drevet når det va fiksa så køsna potta også gikk diffene sund. så har egentlig ganske dårlig erfaringer med denne bilen men var helt grønn på rc bile den gangen, har egentlig mest tru på at det er bruker feil, brukte altfor sterk loctite så jeg fikk ødelagt skruene brukte feil fuel så fikk ikke bilen til og gå:S
                har selv 2 alpha.. jeg har modefisert den ene til briste pungtet, dette er gennerelt DÅRLIGE biler
                Thundertiger mta4 s28, HPI savage 25 limited, Kyosho Pure teen alpha 3, Kyosho pure teen alpha 2 og kyosho inferno GT

                Comment


                • Originally posted by piggey View Post
                  har selv 2 alpha.. jeg har modefisert den ene til briste pungtet, dette er gennerelt DÅRLIGE biler
                  Mulig å få spec's og bilder?

                  Comment


                  • Hei! jeg fekk meg en bensin bil får noen dager siden !
                    jeg har kjørt med den og den har virket helt fint!
                    Men når jeg var ute å kjørte en dag ville ikke bilen rikke på seg! jeg gidde full gass men hjula gikk bare ikke rundt!:-(

                    kan noe svare meg på det`?

                    Comment


                    • Hjelp!

                      min bil har funka helt fint hele tiden! :grin:
                      nå en dag jeg var å kjørte vill den ikke gå på framm!
                      jeg gav full fart men bilen rikka ikke på seg!

                      kan noen forklare meg det?

                      Comment


                      • sjekk tannhjulet på motoren og det som drives av det tannhjulet. kan hende det er slitt eller kansje de er for langt ifra hverandre det kan også væræ cluchen:?
                        OooGøran j.BorkamoooO
                        OooRacer SavvyooO

                        Comment


                        • har en pta3 som er mer eller midre en prosjektbil. jeg har lyst å prøve med bare bakhjulsdrift. jeg tenkte å ta av akslene mellom de derrre koppene og diffen, men så kom jeg til å tenke litt så jeg spør her. vil det bli stor skjeivslitasje i girkassa. er ei 2 trinns girkasse vi snakker om. er det noe annet jeg også burde fjerne da?? som f.eks akslingen som går fra girkassa til diffen??
                          OooGøran j.BorkamoooO
                          OooRacer SavvyooO

                          Comment


                          • tror det skal gå bra og fjerne akslene, men jeg lover deg at det blir bare skrensing hele tiden og vanskelig og kontrollere
                            jonas sørli, 1990, skogn i nord trøndelag
                            esky lamav3, agressor fm 3ch,mini-z awd
                            tlf 41006869

                            Comment


                            • jada det er liksom derfor jeg gjør det! men tenkte litt på slitasjen på girkassa
                              OooGøran j.BorkamoooO
                              OooRacer SavvyooO

                              Comment


                              • det blir ingen farlig slitasje, har kjørt slik lenge med en sintech 1-8 rally bil
                                jonas sørli, 1990, skogn i nord trøndelag
                                esky lamav3, agressor fm 3ch,mini-z awd
                                tlf 41006869

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X