Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Pure Ten Aplpha forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Moderator kan godt stenge denne tråden inntil ALLE brukere har ordnet signatur....

    Comment


    • Originally posted by Kyosho Taisan3 View Post
      Her ser dere bildene av bilen etter jeg har fått på delene, hva synes dere? Har ikke fyrt den opp enda, altfor kaldt ute.
      veldig flott bil. (ligner nesten helt på min, bare forskjellige dekk, tror jeg.)
      OooGøran j.BorkamoooO
      OooRacer SavvyooO

      Comment


      • fin bil det der......
        noen spørsmål:
        hvor gammal er bilen?
        og kan du legge inn før og etter bilde(r)?

        mvh
        david
        Kjøretøy: Kyosho Inferno ST, Kyosho Fazer og MiniRave

        Comment


        • står i signaturen at det er en 2004 modell:wink:
          OooGøran j.BorkamoooO
          OooRacer SavvyooO

          Comment


          • whooops....så ikke det jeg hehe....
            Kjøretøy: Kyosho Inferno ST, Kyosho Fazer og MiniRave

            Comment


            • klutch

              hei. jeg prøvde å få start på min gamle kyosho pure alpha 3, men når jeg fikk start på den så låste klutchen seg, noen som vet hva jeg kan gjøre?
              lasse lieng, 1991 modell, Bodø. bil: Traxxas revo 3,3 og kyosho pure ten alpha 3.

              Comment


              • ja du kan skru av clutch klokka. å montere ny clutch fjær eller montere den sammen igjen vis den har løsnet.
                Marius Leirdal 20 år fra haugesund,kyosho fw05t plus,,kyosho Inferno 7.5sport.,,Kyosho mr15i miniZ

                Comment


                • Originally posted by Margarus View Post
                  ja du kan skru av clutch klokka. å montere ny clutch fjær eller montere den sammen igjen vis den har løsnet.
                  okei takk for svar men veit du hvor jeg kan få tak i nye clutsh fjær?
                  lasse lieng, 1991 modell, Bodø. bil: Traxxas revo 3,3 og kyosho pure ten alpha 3.

                  Comment


                  • Du kan også kjeke om det er clutch kloka som har "låst" seg, dette sjede på min ultima.

                    Comment


                    • Originally posted by traxxas jato 3.3 View Post
                      okei takk for svar men veit du hvor jeg kan få tak i nye clutsh fjær?
                      deler finenr du hos den lokale Kyosho forhandlerŽn
                      A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                      alt under 1200 cc er en startmotor.
                      R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                      Comment


                      • Har et søskenbarn som har lyst å prøve seg i RC, så jeg tenkte at han kunne få min Pureten alpha 3. skrudde den helt fra hverandre og vasket og smurte opp alt. så at bilen hadde to mangler. tanken var delvis ødelagt, og cluchen til 2. giret fungerte ikke. Hadde en annen tank jeg monterte på bilen ved at jeg borret to nye hull i chassiplata og lagde nye fester, men cluchen var det være med. Finner ingen steder jeg kan få kjøpt den. har heller ikke delenummer.. noen som vet hvor den kan skaffes?? noen andre merker som har idenstisk cluch som Kyoshoen?? vet at det er en gammel bil, men dette er bare for at han skal få prøve seg før han eventuelt kjøper ny bil.

                        Takker på forhånd.

                        Viper92
                        OooGøran j.BorkamoooO
                        OooRacer SavvyooO

                        Comment


                        • steikeovn

                          hei.. jeg har en ny innkjøpt kyosho pureten fazer rett fra butikk.. fra første gang jeg starta den har motoren blitt veldig varm, den ligger på langt over 120 og bortimot 150 grader noen ganger, uansett hvor mye bensin jeg gir den.. noen som har peiling på dette og vet hva jeg må evt. gjøre annerledes?

                          Comment


                          • Har en PureTen GP Alpha fra 2001 her, som trenger ny clutchbell (clutch-huset) og nytt hoved tannhjul(spur gear) det som ligger mot clutchbelln.

                            Noen som vet om norske webshops eller utenlandske som selger disse delene?
                            Eller kan hjelpe meg å lete dem opp på ebay?
                            HPI Savage XL || Kyosho PureTen GP

                            Comment


                            • Originally posted by Walkera View Post
                              Har en PureTen GP Alpha fra 2001 her, som trenger ny clutchbell (clutch-huset) og nytt hoved tannhjul(spur gear) det som ligger mot clutchbelln.

                              Noen som vet om norske webshops eller utenlandske som selger disse delene?
                              Eller kan hjelpe meg å lete dem opp på ebay?
                              selges ikke det på Smått&Rått da? de selger jo kyosho der.

                              Comment


                              • Jo, var der og hørte, fikk tak i main-spur-gear, men clutchbeln hadde han ikke inne.
                                HPI Savage XL || Kyosho PureTen GP

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X