Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Pure Ten Aplpha forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • har hørt 0,9 før også, så ble sykt usikker no :P
    og der jeg hørte det shkå hørte jeg at den normale motoren hadde 0,7hk
    og på en bil på 1,4kg vil jo 0,1 hk merkes Blir tilsvarende 10hk på en 140kg bil
    eller 100hk på en 1,4t bil

    Comment


    • hmm, vet du hk i den? fikk tak i gxr15 for 300kr, så er vært et forsøk

      Comment


      • gx11r har også 0.9 hk men drar endel mer på topp turtall.

        Comment


        • ikke værst.. finnes det noen oppgraderinger til motoren?
          Hvor mye vil du få ut av å porte en sånn motor?

          Comment


          • Nja... tror ikke det er noe poeng å porte den motoren. Den vil nok ikke gå så veeeldig mye bedre. Det du derimot kan gjøre er å kjøre med 60% nitro.. men da ryker motoren ganske fort men det funker som bare det.

            Comment


            • Noen som har et delenr til bak diff til en pureten alpha? klarte å mose den fullstendig...
              evt noen som har en sprengskisse liggende på Pc?
              send en pm

              Takke
              Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

              Comment


              • Originally posted by john_erlingbakke View Post
                Noen som har et delenr til bak diff til en pureten alpha? klarte å mose den fullstendig...
                evt noen som har en sprengskisse liggende på Pc?
                send en pm

                Takke
                Denne hjelper kanskje:
                京商<KYOSHO>を代表するラジオコントロールモデル(RC MODEL)、ダイキャストミニカー、ロボット等々、大人のホビーに相応しい模型の世界のすべてをご紹介しています。
                Asgeir Kinn 1979
                RRR - RB - 4PK

                Comment


                • Sweet!
                  Takker så mye!
                  Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                  Comment


                  • Håper dette er innenfor trådens emne, men hva mener dere er et bedre valg en PTA som en fullblods asfalt slikker, bedre mtp deler options, motor, etc..
                    Kyosho MP 7.5/Kanei Edition/Landmax Super Eight/Smartech GT-8 Onraod Smartech GT-8 Offroad pickup~Hpi Savage X solgt~Kyosho RB

                    Comment


                    • Hvor mye er det jeg kan få for en Pure Ten fra 2009? Kjørt 5 tanker ikke helt fulle noen av de ca litt over halv. Så er ikke ferdig innkjørt,
                      hva er det jeg kan ta for denne?

                      Comment


                      • Ingen som veit noe? Hvor får jeg kjøpt noe trim som gjør at den går litt bedre? Den er riktig innstilt. Men skal prøve og drifte litt men men, kanskje jeg skal prøve med andre hjul? Er det girkasse å få tak i til disse, i såfall tror dere det hadde vært fint til drifting? For den går jo rett opp til 12-13 tusen RPM med engang.

                        Comment


                        • Tror ikke du skal håpe på mye mere enn 1000lappen om du skal selge. Og skal du drifte må du npk skaffe deg et sett med drifte dekk, hjelper ikke mye med gummi-slick da Ellers er det ikke mange som driver med Nitro-drifting. Og 2 trinnskasse har de nok hos Radiostyrt Modellhobby i Bergen.
                          Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                          Comment


                          • Originally posted by john_erlingbakke View Post
                            Tror ikke du skal håpe på mye mere enn 1000lappen om du skal selge. Og skal du drifte må du npk skaffe deg et sett med drifte dekk, hjelper ikke mye med gummi-slick da Ellers er det ikke mange som driver med Nitro-drifting. Og 2 trinnskasse har de nok hos Radiostyrt Modellhobby i Bergen.
                            Ok takk for svar. Men har kjøpt slicks så skal prøve i morra, men bilen går høyt på turtall vet du som den stopper av seg selv eller om jeg burde passe på? Og det med 2 trinnskasse girer den av seg selv?

                            Comment


                            • Du trenger dekk av "hardplast" og kalt drifte dekk, ta en titt her du : http://r2hobbies.com/eng/products.php?cat=221
                              Hva mener du med at bilen stopper av seg selv?

                              Og to trinnskassa girer av seg selv på et gitt RPM ja
                              Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                              Comment


                              • Mener ikke at den stopper av seg selv på den måten. Men si hvis jeg kommer i full sladd rundt en sving og skal fullføre men er høøyt på turtall allerede vil den bli ødelagt eller har den en sperre som den sprerrer på? Og nye hjul har jeg alt kjøpt og de er i hardplast.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X