Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opel Kadett gte rally prosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ikke fått gjort så masse, men bakaksel er vel så å si ferdig, må borre non hul til demperne, ellers er den ferdig.

    Click image for larger version

Name:	DSC_0390.jpg
Views:	1
Size:	38.2 KB
ID:	778436

    Comment


    • #32
      hehe,detta blir tøft..
      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

      Comment


      • #33
        Originally posted by carish View Post
        hehe,detta blir tøft..
        håper på det iallefall,

        Comment


        • #34
          på tide med en liten oppdatering, har fått laga ti motor/girkasse fester, og prøvemontert forrstilling.

          sånn her blir ting plasert sånn ca, for de av dere som legger merke til den sorte streken som går på tvers av plata så kommer det en knekk der:P
          Click image for larger version

Name:	DSC_0057.jpg
Views:	1
Size:	53.6 KB
ID:	778501

          det nevnte motor feste, og begynnelsen på servo feste.
          Click image for larger version

Name:	DSC_0060.jpg
Views:	1
Size:	38.1 KB
ID:	778502Click image for larger version

Name:	DSC_0059.jpg
Views:	1
Size:	39.6 KB
ID:	778503

          ett billde av dekka som skal brukes, men på rallycross karroseriet. litt for store hjul åpninger på dette siden det bruker fg dekk.
          Click image for larger version

Name:	DSC_0050.jpg
Views:	1
Size:	32.3 KB
ID:	778504

          det var det for denne gang

          Comment


          • #35
            No begynner det å likna noko her Skal du knekka 90 grader på den streken då, og henga opp 4-linken rundtom der ein plass?
            Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
            FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,

            Comment


            • #36
              Originally posted by Heimelaga View Post
              No begynner det å likna noko her Skal du knekka 90 grader på den streken då, og henga opp 4-linken rundtom der ein plass?
              helt korekt, mulig eg brukar 2 45graders vinkler så ikke det blir så mange sprekker langs knekken, men får se, skal å knekke bakoverigjen, over 4link festene så jeg får laga non vituge demper innfestninger. sålangt er dele vekten oppe i 5,4kg uten karroseri, mottaker og en neve skruer, så med litt flaks ender jeg påå i 7 kg området.

              har alle delene å nå untatt hylser til å feste dekka, men de kan en min bror jobber med dreie, så det ordner seg å

              Comment


              • #37
                Godt å høyra at det er deler på gang til hjula og då Vert spennande å sjå dette korleis det utartar seg vidare.
                Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
                FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,

                Comment


                • #38
                  blir vel ikke så veldig lenge til den er opperativ, men er ikke helt sikker på når jeg skal lakke karroseriet.

                  Comment


                  • #39
                    kor har du fått tak i slikt karosseri i den størrelsen? tøft prosjekt, følger med her
                    Hpi Savage Mach 28
                    Arrma Raider ,Traxxas slash 4x4
                    Tamiya ta-05 camaro ss og Bel air - Hpi rs4 evo+ 3.0c mustang m custom innsug

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Einart View Post
                      kor har du fått tak i slikt karosseri i den størrelsen? tøft prosjekt, følger med her
                      denna herremannen som har laga det og escorten til heimelaga her inne på forumet http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...adett-GT-e-1-5

                      Comment


                      • #41
                        lika bruken av delane mine ja..
                        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                        Comment


                        • #42
                          og for noen deler
                          er spendt på hvordan bilen kommer til å gå, synes fortsatt att original e-maxx går greit

                          Comment


                          • #43
                            Litt skuffa over at du bruker børste motorer. Kult prosjekt er det uansett.
                            Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Wicked View Post
                              Litt skuffa over at du bruker børste motorer. Kult prosjekt er det uansett.
                              Skal vel si meg enig i att børsteløs hadde vært kulere, man da hadde å prisen på bygget økt deretter, kom over motorer esc og batterier til en rimelig penge, og siden dette er mere for morroskjyld i forrhold til motorsag prosjektet så endte jeg på børste motorer

                              Comment


                              • #45
                                Synes heller det er kulere at du faktisk går for børstemotorer, litt mer old school Burde nesten brukt mekanisk regulator også med en gigantisk resistor og kjøleribbe. BL er så hype og standard at det nesten blir kjedelig.

                                Comment

                                Today's Birthdays

                                Collapse

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X