Announcement

Collapse
No announcement yet.

Førstegangskjøp - Trex 600 Pro Kombo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Det blir sikkert KJEDELIG

    Comment


    • #17
      grattis må få en tilbakemelding her om hvordan det er å fly når du kommer så langt
      biler: Alt for mange Heli: T-rex 600N Fly: Ingen for øyebliket

      Comment


      • #18
        Originally posted by Eide View Post
        Då er eg litt nærmare enden på "visa"
        Regner med det er visa kortet ditt du snakker om her

        "Slit ´an" med fett helikopter. Håper du får mange fine og skadefrie timer med vidunderet.

        Comment


        • #19
          Gratulerer

          Dette er et utrolig godt heli, har nettopp fått mitt i lufta og det er konge.

          MEN du bøt ta kontakt med en lokal klubb og få hjelp der + øve deg på sim, "helifreaks" Finnless bob videoene er ikke tull, 100% ekte.

          Hvordan går det da ???
          sigpicSavageX4,6 T-REX 500 DX7
          T-REX 600 N PRO GY401 "Super Chipmunk 120"

          Comment


          • #20
            Siden sist så har er eg no godt i gang med monteringa. Mangler berre å skru på halerotor-bladene og sette rotoren i kroppen. Det heile har gått veldig greitt berre med å følge anvisninga på videoane - ikkje noko stress. Har tatt ein timelapse av heile bygginga eg tenkte eg kunne legge ut når eg er ferdig.

            Gler meg til take-off!
            Andreas Eide 89'
            PureTen Alpha - Savage 25 - Savage 3.5 - Align T-Rex 600 Nitro Pro

            Comment


            • #21
              du må no legg ut en filmsnutt av 1. tur.. det hadde vært artig om noen hadde vært tøff nok til det...
              mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

              Comment


              • #22
                Det var faktisk tanken det. Får sjå om eg får nokon til å filme det.
                Andreas Eide 89'
                PureTen Alpha - Savage 25 - Savage 3.5 - Align T-Rex 600 Nitro Pro

                Comment


                • #23
                  Er inne i siste delen av byggefasen no, manglar berre å sette på plass elektronikken og montere rotorbladene. Har netopp montert rotorhodet og har i den anledning litt spørsmål:

                  Etter manualen, så skal stagene frå servoene til swashplata være 31,5mm, medan Finless sine videoar sa at dei burde skrus ut 2 turner til. Dette gjorde eg men da tok swashplata opp dei to "styrepinnene" som stikker ned når eg drog gass-stikka heilt opp og bevegde på rotoren dette. Sjølv når eg hadde skrudd dei ned igjen til under 31,5mm, så tok dei såvidt oppi. Vil dette sei at eg har gjort noko feil ein eller annan plass?
                  Legg ved ein .


                  Samtidig er eg så "frimodig" at eg spør om det er råd å sjå om det er noko som er "gale" på utifrå slilk det ser ut i filmen (veit ikkje om det går an å sjå noko, men om om ting ser greit ut hverfall).

                  På førehand takk!
                  Andreas Eide 89'
                  PureTen Alpha - Savage 25 - Savage 3.5 - Align T-Rex 600 Nitro Pro

                  Comment


                  • #24
                    Angående swash-platen som vrir seg.
                    Det virker som det er litt motstand på linkene. Litt Ball-link resize'ing så blir det bedre.

                    http://video.helifreak.com/?subpath=...l_Links101.wmv <-- sjekk ut denne videoen til finless.
                    CopterX 450, Align T-Rex 500, Align T-Rex 600E og Traxxas Rustler VXL

                    Comment


                    • #25
                      No har eg justert swash-mixen slik at den akkurat ikkje tek borti.
                      Elles har eg justert gyro og montert blader.

                      Ang. rotorbladene; kor stramt skal dei festes? Slik at dei lett kan beveges, eller skal ein måtte ta litt i?

                      Korleis er det anbefalt og ha stillt inn DX7'en på aller første tur?

                      Satser på å begynne innkøyring i morgon

                      Eit spørsmål til på tampen:
                      Når gyroen er i heading hold-mode, så returnerer ikkje hale-servoen til senter etter utslag, medan den gjer det når gyroen er av. Er det riktig?
                      Last edited by Eide; 17 July 2009, 21:11.
                      Andreas Eide 89'
                      PureTen Alpha - Savage 25 - Savage 3.5 - Align T-Rex 600 Nitro Pro

                      Comment


                      • #26
                        Bladene skal ha litt motstand.
                        Husk at at disse retter seg ut av sentrifugalkraft når du spiner opp heliet. Derfor er ikke må du ikke skru dem hardt til.

                        Når det gjelder DX7 instillingene så bør du se denne:
                        This is version #3 All previous version are now obsolete! VIDEO -> Programming the DX7 Version 3 (63 Megs) Enjoy and be sure to thank Jermo for the


                        I denne videoen vises basic ting som er utgangspunkt.
                        Når det gjelder Pitch og Throttle kurver bør du gå etter hva det står i manualen.
                        Det de oppgir i manualen er bare et utgangspunk.

                        Gyro'en din oppfører seg akkurat som den skal.
                        I normal, "Rate mode", skal den retunere til senter.
                        I "Heading Hold mode" vi den holde seg der du setter den.

                        Du merker "Heading Hold mode" hvis du flytter på heliet. Den vil alltid gå tilbake til der du satt den før du flyttet på heliet.
                        CopterX 450, Align T-Rex 500, Align T-Rex 600E og Traxxas Rustler VXL

                        Comment


                        • #27
                          Bladene bør teietes såpass at de ikke faller ned av sin egen vekt når du holder heliet på siden med bladene rett ut, men gir etter hvis du rister lett i heliet.

                          Skal du fly 3D, bør (må) de strammes hardere, ellers vil du få boomstrike.
                          Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

                          Comment


                          • #28
                            Ha ha ! dette blir tøft for deg, bare vær forsiktig og ta deg tid
                            Her er noen bilder av mitt, byttet ut bladholderne i dag
                            Attached Files
                            sigpicSavageX4,6 T-REX 500 DX7
                            T-REX 600 N PRO GY401 "Super Chipmunk 120"

                            Comment


                            • #29
                              Ting går framover!
                              I dag vart det oppstart, men så vart det brått stopp...
                              Slapp heilt av ingen krasj (enda)

                              Heliet starta fint på første forsøk og etter å ha skrudd ca ein kvart turn inn i frå ein og ein halv ut, så gjekk det noke lunde gjevnt utan å kveles. Gjekk ein tank ståande slik med minimalt med gass berre for å køyre inn litt. Tanken tømdes fort med så feit blanding og ny fuel vart pumpa inn, men så..

                              Når eg skulle starte andre gangen, klarte ikkje starteren å turne motoren. "Mykje fuel på tanken - har sikkert sege inn i forgassaren og no må det "flushes"", tenkte eg. Stemte det. Etter å ha "flusha" motoren og spytta ut ein del fuel (utan fuelslangen tilkobla) prøvde eg igjen, men ikkje kul om den vil klare å dra den rundt.
                              Tenkte det kanskje kunne være batteriet mitt som hadde tatt kvelden og fekk tak i nytt og friskt diesel-bil-batteri. Ikkje kul om den ville dra motoren rundt. Flusha meir og prøvde igjen, men nei. Tok å åpna startaren og pussa vekk alt av skit og kolstøv på kobberplatene og stiftene og brytaren. (Forøvrig er det ein særs dårleg patent på brytaren som vert sota og stygg med ein gang av gnistar osv.) Når den vart kobla til det nye friske batteriet (12V), vart den veldig varm, men klarte framleis ikkje å turne motoren. Då vart eg litt motlaus

                              No sit eg og er irritert på den DRITTSTARTEREN som skal ta fra meg så mykje glede..

                              Det er forøvrig ein slik - TY1 PowerTorque II Starter frå Elefun.

                              Er det nokon som har nokre lure tankar eller idéar til kva som kan ha skjedd eller som kan fiksast?
                              Andreas Eide 89'
                              PureTen Alpha - Savage 25 - Savage 3.5 - Align T-Rex 600 Nitro Pro

                              Comment


                              • #30
                                Tviler på at starteren er problemet....

                                Det kalles hydrolock, og er ganske vanlig, det som skjer er at du ikke stenger for fuel til motoren etter den stoppes/mens du fyller fuel, og motoren fylles med fuel.
                                Som kjent er fuel mye tyngre å komprimere enn luft, og motoren går ikke rundt.
                                Løsningen er å skru ut pluggen, og kjøre den på starteren en liten stund (ute), så kan du prøve å starte igjen etterpå.

                                Vær forsiktig med å tørne motoren når den er så treg, du kan fort bøye veiven og eller råden....

                                Lykke til.
                                Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X