hm...bestill so det kjem under 200 på første ordren då?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
hobbyking
Collapse
X
-
Tenkte på det men ingen av batteriene jeg skal ha koster under 200..
Tenkte på å bare bestille en motaker eller noe. Men må likevell vente i 2 uker før jeg blir golden member da. Så blir jo lenge til jeg får kjørt bilen min :SMartin Iversen 93
|Biler: X-Ray M18T, Team Associated RC8T-E CE|Båt, Windy Air Boat, H&M Micro Drifter.
Comment
-
Martin Iversen 93
|Biler: X-Ray M18T, Team Associated RC8T-E CE|Båt, Windy Air Boat, H&M Micro Drifter.
Comment
-
Det går for treigt. Når den er laga for 6s, Så skal jeg kjøre på 6s..
Er kjedelig å kjøre om man har kontroll.. Får liksom ikke det kicke da, hehe :PMartin Iversen 93
Comment
-
Tro meg... det er vanskelig å styre på 4s ^^Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho
Comment
-
Regner med det er Thunder Tiger Mt4 G3 du tenker på, og det er ingen spesiell grunn til å bruke 2batterier i den. Chassiset er jo ei plate som på buggy og truggy, så et 4s eller 6s funker fint.Originally posted by carish View Posthm..ifølge tower so skal denne bilen ha to batteri,der står 2x 2s på tower..så då tvila eg på at der e plass til et 6s batteri,men då kan du jo kjøpe to 3s...
Her er min med et 5s 5000mah zippy

Last edited by Rafo; 13 November 2011, 14:56.FLY FLY FLY!!!
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment