Announcement

Collapse
No announcement yet.

hobbyking

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Ser ut som jeg trenger en ny lader også etterhvert. Den jeg har nå har bare funksjon for å lade opptil 5s 5000mah.
    Noen som har en bra lader å anbefale? Gjerne en som kan lade to store lipo batterier på en gang
    Martin Iversen 93
    |Biler: X-Ray M18T, Team Associated RC8T-E CE|Båt, Windy Air Boat, H&M Micro Drifter.

    Comment


    • #77
      Skal hjøpe meg Hobbyking ECO6-10 200w 6s lader. Vet ikke om den er bra, men er i allefall billig, og kan lade 5Ah batterier på 10A= ca 40 min ladetid

      Comment


      • #78
        Da har jeg fått bestilt meg to 5s 5000mah batterier, ett 14 og et 15t drev og en Xray M18T Pro som jeg plutselig bare kjøpte
        Gleder meg
        Martin Iversen 93
        |Biler: X-Ray M18T, Team Associated RC8T-E CE|Båt, Windy Air Boat, H&M Micro Drifter.

        Comment


        • #79
          hehe... dissa plutselige kjøpa e skumle greier..
          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

          Comment


          • #80
            La inn en bestilling hos hobbyking på mandag. I dag(torsdag) lå det hentelapp i kassa! Det synes jeg er kjapt levert..

            Comment


            • #81
              Originally posted by froytul View Post
              La inn en bestilling hos hobbyking på mandag. I dag(torsdag) lå det hentelapp i kassa! Det synes jeg er kjapt levert..
              Hmm, det var jo bra La inn på søndag. 3stk faktisk. Enda ikke sent... Med raskeste frakt du bestilte eller?
              Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

              Comment


              • #82
                Tok den billigste frakten som var. Tror det var rundt 5 - 6 dollar.

                Comment


                • #83
                  Originally posted by froytul View Post
                  Tok den billigste frakten som var. Tror det var rundt 5 - 6 dollar.

                  Hehe, det må jo vere historisk at det tok så liten tid
                  Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by andjoh View Post
                    Hehe, det må jo vere historisk at det tok så liten tid
                    Nesten litt for lett, må være sendt fra Tyskland da kansje ? ?
                    Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                    Comment


                    • #85
                      Er det noen grunn til at HobbyKing har backorder på nesten alt fra global lageret pr dags dato?
                      Skulle gjerne ha bestillt fra global, siden de har litt bedre ting til rimligere pris enn DE-lageret.

                      Koster det mer i porto fra Global enn DE-lageret forresten?
                      Thomas Onsrud Nielsen
                      1974
                      Endelig eier av Traxxas Slash platinum 4x4!

                      Comment


                      • #86
                        Tror portoen er mye det samme egentlig Eg pleier alltid å bestille fra Global, av akkuratt same grunn som du nevner : Utvalg
                        Men de bruker å ha mye greier i Backorder synest eg..
                        Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                        Comment


                        • #87
                          Og så bruker de så vanvittig lang tid på å sende ting som er på lager. De siste gangene jeg har bestilt derfra har det tatt ei uke pluss selv om alt er på lager. Og ofte stemmer ikke de spesifikasjonene som er oppgitt heller, og supporten kan du bare glemme å få noe hjelp fra. Syns det har tapt seg veldig siden jeg bestilte derfra første gangen for tre år siden.
                          Team RC Companiet - Minicupen.no
                          VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by john_erlingbakke View Post
                            Tror portoen er mye det samme egentlig..
                            Det stemmer faktisk ikke!!!!

                            Bestillte først en pakke med lader, batteri og lipo pose fra Global, siden disse tingene faktisk var på lager. ble 35usd i frakt.
                            Så skulle jeg bestille sender fra DE lageret, siden det var det eneste stedet de hadde sendere inne. Da ble frakten på 67usd !!!! Fra global lageret koster det 15 usd for å få sendt samme vare. + at den koster 10 usd mindre!

                            Da venter jeg heller til de har fått det inn på Global
                            Furten og vondbråten
                            Thomas Onsrud Nielsen
                            1974
                            Endelig eier av Traxxas Slash platinum 4x4!

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by FlyingPig View Post
                              Det stemmer faktisk ikke!!!!
                              Furten og vondbråten

                              Hei sinnataggen.... Eg skrev TROR gjorde eg ikke det da?......
                              Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by john_erlingbakke View Post
                                Hei sinnataggen.... Eg skrev TROR gjorde eg ikke det da?......

                                Hehehe
                                Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X