Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forslagskasse

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eneste forslaget jeg kan komme opp med i farten er å fjerne den løsningen med å først trykke på hurtigsvarknappen FØR man får skrevet et svar.

    Er helt greit her på dataen, men når jeg sitter på jobb og lurker inne her via mobilen og ser en ting jeg ønsker å gi et svar på kræsjer javaopplegget og jeg får IKKE lagt inn nytt innlegg.
    Futaba 3PM-X
    Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
    Losi XXX-S | HPI Savage
    | Tamiya CC01 Pajero

    Comment


    • Originally posted by Fabiz View Post
      Tror ikke mange bruker det for å være ærlig. Har solgt over hundre varer siden dette systemet kom, og har hverken fått negative eller positive tilbakemeldinger, hehe.
      Kjøperne har vel vært hverken misfornøyde eller fornøyde da
      Dirty Harry Crawler Team
      http://www.norcc.com Crawling og skalatrial http://www.4x4rc.no/

      Comment


      • Originally posted by jgroneng View Post
        Kjøperne har vel vært hverken misfornøyde eller fornøyde da
        Hehe, alt jeg selger er halvshabby, ehh...

        Fabiz
        Smallsize Hobbyland A/S
        Team Losi : Spektrum

        Comment


        • Mine ønsker for oppgraderingen må være å passe på å beholde tags ("emner"), vi som bruker den funksjonaliteten setter stor pris på å henvise til taggede tråder når vi hjelper andre (siden det ikke funker å linke direkte til søkeresultater).

          Forøvrig hadde jeg satt pris på færre stickies i Drifting-forumet, må jo scrolle for å se de faktisk aktive trådene :P
          Min prosjekttråd

          Comment


          • Originally posted by ccondrup View Post

            Forøvrig hadde jeg satt pris på færre stickies i Drifting-forumet, må jo scrolle for å se de faktisk aktive trådene :P
            Det er allerede tatt opp internt, så det blir fikset så fort oppgraderingen er gjort.

            Fabiz
            Smallsize Hobbyland A/S
            Team Losi : Spektrum

            Comment


            • Vintage / Retro gruppe

              Hei

              Jeg har, som kanskje mange andre også, begynt å ta opp igjen RC hobbyen. Jeg har fortsatt noen gamle biler fra 80-tallet, pluss at jeg kjøpte et par eldre elektro biler for noen uker siden.

              Jeg synes det hadde vært fint å få samlet litt av disse gamle greiene i en egen kategori. Kunne vært fint med litt bilder og litt tips om hvor folk skaffer deler ol.

              Ellers er forumet en veldig fin kilde til inspirasjon og høsting av erfaring. Jeg gleder meg til å komme litt mer inn i greiene, da jeg føler at det har skjedd MYE siden min til med Tamiya F150 og Kyosho Landjump på 80-tallet. To biler jeg forøvrig fortsatt har i kjelleren.

              Comment


              • hørtes ikke dumt ut.

                plejmo
                Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                Smått&Rått Harstad

                Comment


                • Jeg har vært inne på tanken, men jeg får stadig kjeft for at det blir for mye oppdeling...

                  Min tanke var å legge det under Temagrupper...
                  Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                  - NiceShot.no

                  Comment


                  • Originally posted by xilian View Post
                    Min tanke var å legge det under Temagrupper...
                    det var det jeg også tenkte

                    plejmo
                    Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                    Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                    Smått&Rått Harstad

                    Comment


                    • enj0y!

                      Om noen har noen rene tråder om temaet, si ifra så skal jeg flytte dem til
                      --> http://forum.radiostyrt.no/vb/forumdisplay.php?f=231
                      Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                      - NiceShot.no

                      Comment


                      • Originally posted by xilian View Post
                        enj0y!

                        Om noen har noen rene tråder om temaet, si ifra så skal jeg flytte dem til
                        --> http://forum.radiostyrt.no/vb/forumdisplay.php?f=231
                        kool

                        plejmo
                        Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                        Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                        Smått&Rått Harstad

                        Comment


                        • Originally posted by xilian View Post
                          enj0y!...???

                          Om noen har noen rene tråder om temaet, si ifra så skal jeg flytte dem til
                          --> http://forum.radiostyrt.no/vb/forumdisplay.php?f=231
                          Jeg vil bli kvitt denne inndelingen av alt mellom himmel og kord...!!
                          sigpic
                          Tlf 4691 0501

                          Comment


                          • Vel. bare fordi du ikke skjønner bak og fram på en mus, så kan vi ikke
                            ha alt på én plass vettu. Kommer til å gjøre om en del snart...

                            da blir det haraball
                            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                            - NiceShot.no

                            Comment


                            • Haraball, kan vi like!!!!

                              Synes at det er mye mere oversiklig med emne forums, man slipper og
                              lete, spes for rookies.
                              NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
                              RC4WD Team Driver

                              Comment


                              • WOW. Her skjer ting fort!!
                                Kjempefint. Nå må jeg hjem og fotografere bilene og legge de ut i ny Vintage gruppe!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X