Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forslagskasse

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by sverref View Post
    Throttlestore .com banneret fungerer fortsatt som en plagsom sensur som legger seg over alt som måtte poppe opp VB4 my ass likte utseende på radiostyrt mye bedre før, håpet i det lengste att det ikke skulle bli slikt Blogghelvette på detta forumet og. Alt blir så rotete osvosv.
    Merkelig det der altså. Har i grunn bare sjekka på 3 maskiner, men på alle tre så ligger menyen OVER banneret.. Ufattelig.. Men må se mer å det da.
    Det med "blogg*******" skjønner jeg ikke helt... Det er jo egentlig ganske ryddig (i utgangspunktet)
    Eneste forskjellen nå er jo at jeg kan få til en forside som ser bra ut, og at folk kan lage egne blog'er.
    Og skal du ha en byggetråd f.eks... Da er den genial. Man kan tom. modere selv


    Originally posted by MatsNorway View Post
    Jeg rotet mye fram og tilbake på nye innlegg før, nå blir de borte om jeg går til nye innlegg. Så det blir fort litt vanskelig om jeg går ut av en tråd også finner jeg på ett passende svar etter en stund. Da finner jeg fort ikke igjen den tråden.
    Den har nok vært operativ et par timer allerede (tror jeg? følger ikke med på klokka


    Må huske på at "Whats New" viser hva som er nytt på forside, forum og blog'er.
    Men gå på forum, og helt i bånn, så er'n der, som før!

    Jeg også ser at det er for lite kontraster, men fokuserer ikke så mye på det akkurat nå.
    Er "litt" annet som skal på plass også :/
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • Jeg må bare si at jeg ikke blir hellt fortrolig med den nye versjonen av forumet, jeg... Jeg er kanskje gammeldags, men denne synes jeg er tungvint og uoversiktlig i forhold til den gamle... :-/
      Just my .10....
      I`m BACK!

      Comment


      • Når jeg testet Beta VB4 så fikk man sletta innlegg i sine tråder.

        Eller var det i bloggen?

        I så fall håper jeg det går å flytte trådene over til bloggene.
        ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

        Comment


        • Originally posted by xilian View Post
          Det var fordi jeg holdt på med en sak... Jeg kjører jo visning på 4 skjermer samtidig..
          Så i stedet for å trykke F5 konstant på 4 browsere satte jeg på autorefresh...

          Har fjerna nå
          Knall. Jeg bare lurte.

          Jeg synes dette ser ganske bra ut. Satser også på at du ikke lever fett av denne jobben, så jeg synes ihvertfall du / dere gjør en glimmrende jobb.
          Den blir kanskje litt sikrere også mot uønskede ting.

          Keep up the good work.

          Det kommer sikkert noen enklere ikoner å følge med på og litt bedre kontraster etterhvert som gutta får jobbet med dette.
          Synes bare det var litt kjipt med to "Forum" linker på forsiden, siden den ene ikke fungerer. Men det går seg nok til.
          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
          Facebook -> Mini-Z Norway

          Comment


          • Man ser fremdeles ikke alder på alle...
            Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

            Comment


            • jeg prøver igjen. Er det ikke mulig å få kjøp salg bytte øverst som før???
              MCD RACERUNNER evo4 2010"/MCD PEUGEOT 206WRC 08"/

              Comment


              • La det gå litt tid før dere maser etter forandringer. Det jobbes konstant med å få på plass alle delene av oppgraderingen og tilpasninger kommer etterhvert.
                RC Drift Club Norway | LMBK

                Comment


                • Jeg synes at det er helt topp folkens. Dere har gjort en kjempe jobb
                  HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                  Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                  Comment


                  • Hvem i heite satte igang denne oppdateringen????? Jeg er sjelden i mot oppdateringer, fornyinger osv.. jobber selv i IT bransjen.. men dette er back to the 80ths så det holder!!!!! Mannen min sier jeg skal være snill... men nei! Jeg finner ikke en gang smileysene mine... hvordan jeg kommer tilbake osv... #"%%"&€#&€&#/"/"/(//#/# Er som regel tålmodig jeg altså.. og jada, jeg vet at dette forumet blir drevet på frivillig basis... snakk om å lage seg ekstrajobb a!!!! Just my 5 cents....

                    Dæ... jeg fant plutselig smileysene... men hakke tenkt å bruke de akkurat nå for det!!!! Ok.. 1 da..
                    "You don't need balls to get to the Worlds"
                    sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

                    Comment


                    • Så, så, kjære. Vi bør kanskje legge oss nå... Det har vært en lang dag...
                      Alt er nok bedre i morgen, skal du se...
                      I`m BACK!

                      Comment


                      • Hvis du jobber i IT-bransjen Hilde, så veit du hva "Discontinued" betyr .. vB 3.8 er i den sjangeren

                        Men som jeg sier.. slappe av litt, så blir dette bra det. Rom ble ikke bygget på en dag vettu!
                        Også er det noe med å si HVA som bør endres, i stedet for bare "Fytte rakkern".
                        Dere båtfolk er flinke der
                        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                        - NiceShot.no

                        Comment


                        • Når trådene blir store legger knappen for siste siden seg under vedlegg symbolet.
                          ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

                          Comment


                          • Noen innlegg blir borte i enkelte tråder. Trodde først det var trådstarter/admin som hadde sletta, men de dukket opp igjen.

                            Det virker slik i landskampen i tuning tråden.
                            ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

                            Comment


                            • Originally posted by xilian View Post
                              Hvis du jobber i IT-bransjen Hilde, så veit du hva "Discontinued" betyr .. vB 3.8 er i den sjangeren
                              Discontinued programvare fungere like bra som "Continued" programvare
                              Dirty Harry Crawler Team
                              http://www.norcc.com Crawling og skalatrial http://www.4x4rc.no/

                              Comment


                              • Hva med annet tema? Synes dette var litt rotete og uoversiktlig!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X