Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forslagskasse

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by MatsNorway View Post
    SVÆRE bilder linket fra nettet bør automatisk lages thumbnails av eller noe slikt. For jeg vet ikke hvordan man gjør det.
    Hm. Det gjorde det for en tid tilbake.
    Men skal sjekke dette.

    Originally posted by MatsNorway View Post
    Mye greiere om man bare trykket på de store fine bokstavene til navnet på tråden. Pila er så liten. Hvem leser fra starten av tråden daglig uansett.
    Tydeligvis ikke du ... Eller jeg
    Hvis du ser til venstre for tekstlinjen er det en liten knapp der også.
    Denne har samme funksjon som pila borte ved nick.
    om du skjønte den
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • Bilder i byggloggen er off limits for fremmede kan dere gjøre det tilgjengelig. evt, gjøre det til en option?

      Tror og hele tråden er utilgjengelig dersom man ikke er medlem. kjekt å kunne vise fram uten å måtte logge inn/bli medlem.
      ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

      Comment


      • gi meg url så jeg kan se på det
        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
        - NiceShot.no

        Comment


        • Da har jeg lagt inn vB 4.03, og de oppgir 305 bugs fiksa. (Det er sikkert fler
          Så da satser vi på at ting har blitt enda bedre!
          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
          - NiceShot.no

          Comment


          • Og har da kommet over i alle fall én feil ... "Marker forum som lest" funker skikkelig dårlig.
            Skal finne en løsning på dette, men det blir tidligst i morgen mandag.
            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
            - NiceShot.no

            Comment


            • Originally posted by xilian View Post
              gi meg url så jeg kan se på det
              ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

              Comment


              • Originally posted by xilian View Post
                gi meg url så jeg kan se på det
                Gi lyd når du vet noe elns.
                ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

                Comment


                • måtte fokusere på alt annet som ikke funka i går... men skal se på det i kveld tenker jeg
                  Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                  - NiceShot.no

                  Comment


                  • En ting som kan være kjekt for en del som IKKE vil følge med på ALT som foregår over alt.
                    hovedlista er det jo delt opp i kategorier.
                    Om man ser på høyre side på den mørke linjen er det en pil.
                    Trykker man på denne, så vil innholdet i kategorien ikke vises på listen.
                    Mao. kan man da sile ut fora som ikke er interessant.
                    Og vil man ha kategorien tilbake, er det selvfølgelig bare å trykke på samme pila.

                    Obs. Trykker du på "Hva er nytt" vil fortsatt alle kategorier vises der...
                    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                    - NiceShot.no

                    Comment


                    • På noen tråder som er blitt ganske lange og inneholder vedlegg så er det "vanskelig" og treffe siste sideknappen. Se på vedlagte bilde så ser du problemet. Ikke at det er et problem da det jo finnes andre muligheter for og titte innom men.
                      Signatur
                      http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

                      Comment


                      • Hadde det ikke vært for at det er så himla mange som surfer på bærbare maskiner med
                        dårlige oppløsninger hadde jeg kjørt fluid eller mer bredde på selve forumet.
                        men.....
                        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                        - NiceShot.no

                        Comment


                        • Kan sikkert dra den ut litt til.
                          Ingen som har lavere enn 1200 piksler i bredden vell..

                          Går det ikke også and og sette bredden i %?
                          Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

                          Comment


                          • Ser gjerne at bredden holder seg slik den er nå. 50% av tiden jeg er her inne er jeg på en liten laptop med 1024x768, og gidder ikke sitte og scrolle hele tia...
                            Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

                            Comment


                            • Du kan jo zoome ut også?
                              Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

                              Comment


                              • det blir kornete og smått, så du kan heller få lov til å zoome inn :P
                                Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X