Announcement

Collapse
No announcement yet.

Miljøbensin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Muren Motorsport View Post
    Begrunne? tror du F1 teamet kjører 95 V-pover? En f1 motor tviler jeg på soter ned pga. daukjøring. Jeg personlig fant aldri sot på mine FG motorer. kjørte på shell 98okt å en grell olje fra snellingen (Driver kun med motorcross) Dette emne kan sikkert diskuterest til det evige... Men alle selskap vil vel skryte av att de har det ypperste!
    Hehe. Og en F1 motor kasseres vel etter hvert løp også. Gir fullstendig faen og kjører blod og tårer ut av den ut løpet. Soting er vel sisteprio.
    sigpic
    If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
    If you put men on a planet without science, they will believe in God.

    Comment


    • #62
      En F1 motor skal vare 2 løpshelger, det vil si trening på torsdag, trening på fredag, trening og kvalifisering på lørdag og løp på søndag.
      HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
      Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

      Comment


      • #63
        Originally posted by Motörhead View Post
        Men en ting erfarte jeg for et par dager siden. Disse motorene liker IKKE statoil sin miljøbensin av en eller annen grunn. Gikk forferdelig dårlig, veldig lei å justere og ustabilt turtall.

        Tanket så tilbake til Shell V Power og merket at motoren ble en helt annen når den først fikk miljøbensinen ut av systemet.

        Fylte du her E85 eller miljøbensin ?

        den trenger ganske mye mer suppe for å gå på E85

        En saab 9-5 med E85 kjører fint ifra en Saab 9-5 med "vanlig" bensin 95 blyfri.
        Last edited by JonV; 9 February 2009, 13:03.

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X