Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Golfie View Post
    Vil sterkt anbefale deg å kjøpe hd-utgaven når du først skal bytte. Bytt ut siste tallet i delenr med 2 istedenfor 1. . . . Husker jeg ikke feil så har kristian d
    ja eg såg litt på di men eg tenkte vis nogen hadde ligganes så slapp eg å venta
    Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
    +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
    Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

    Comment


    • Originally posted by Golfie View Post
      He he... d har vi jo pratet om i et år nå Robin Kjøring, mekking, drikking, slåsskamper osv osv... kjekt
      Originally posted by GrEmLiNgS View Post
      HAHA SERIØST????
      Jada, husker jo det, men visste ikke at det var planlagt noe

      Jeg er i alle fall med Har noen plass til meg i teltet, evt et telt jeg kan låne?
      |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

      Comment


      • For dere som mangler telt, så koster d ikke mange kronene på xxl for et telt som holder til den turen
        [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

        Comment


        • Originally posted by Golfie View Post
          For dere som mangler telt, så koster d ikke mange kronene på xxl for et telt som holder til den turen
          Det er så sant!

          Jeg har forøvrig tre telt liggende her, men ANER ikke hva shape de er i... er sikkert 7-8 år siden de sist ble brukt
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

          Comment


          • Har vi spikret no dato for teltturen? For min del passer det 1.7 og ha 8.7 som backup om det er drittvær den første helgen. . . . Må få lagt d ut på fb oxo så blir gjerne noen der inne ifra og med
            [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

            Comment


            • Det passer for meg begge de helgene

              ps: hvis jeg ryker fra forumet nå så er det fordi xilian ikke tålte innlegget mitt i salgstråden... hehe

              Men jeg håper han tolker det som et konstruktivt innlegg og ikke så alt for negativt innlegg
              Last edited by GrEmLiNgS; 8 June 2011, 23:01.
              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
              Futaba 4pk

              Comment


              • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                Det passer for meg begge de helgene

                ps: hvis jeg ryker fra forumet nå så er det fordi xilian ikke tålte innlegget mitt i salgstråden... hehe

                Men jeg håper han tolker det som et konstruktivt innlegg og ikke så alt for negativt innlegg
                jojo, men er enig i det du sier også. han burde tale for seg selv, istedenfor for og legge skylden på oss som klager. noe som vi har en god grunn til. liker ikkje den nye siden i det heletatt!! OG alle våre gamle annonser er blitt slettet! hadde 2 annonser der selv akuratt nå.. og gidder ikkje lage nye. syntes det var perfekt slikt som det var! og her har man Itrader scoren, som hjelper mye! den blir sikkert også slettet etterhvert..
                løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                Comment


                • haha LOL!

                  Jeg bestilte fra Amain på mandag. allerede nå ligger delene til importvurdering på gardermoen! DET KALLER JEG RASKT!!!
                  HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                  Futaba 4pk

                  Comment


                  • Hva betalte du i frakt? Dyreste eller billigste eller midt på treet?
                    Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                    Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                    E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                    Comment


                    • Originally posted by znaky85 View Post
                      Hva betalte du i frakt? Dyreste eller billigste eller midt på treet?
                      Jeg velger den billigste med express

                      USPS Express Mail International

                      som regel kun 10dollar dyrere enn den billigste løsningen.
                      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                      Futaba 4pk

                      Comment


                      • Heftig, da går det unna
                        Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                        Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                        E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                        Comment


                        • Ja virkelig overasket over den sendingen der gitt! tar vanligvis ca 10 dager
                          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                          Futaba 4pk

                          Comment


                          • fina være i helgå! nogen så ska t tau på lørdag?
                            eg e heilt klar for eg fekk 8 lipo i posten i dag alle e lodda, lada å ready to go
                            Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
                            +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
                            Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

                            Comment


                            • Fått gang på castern då?

                              Jeg skal en liten svipp tur til sørlige trakter på lørdag, men er tilbake til neste helg, så det blir med andre ord vanskelig for meg i helgen som kommer
                              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                              Futaba 4pk

                              Comment


                              • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                                Fått gang på castern då?

                                Jeg skal en liten svipp tur til sørlige trakter på lørdag, men er tilbake til neste helg, så det blir med andre ord vanskelig for meg i helgen som kommer
                                vente på en pakke frå buggyshop så e an klar
                                så hb an komme t i mårå, vis ikje slide eg litt... for i den pakken ligge HD diffhuse t vorzaen så satse på at di har sent pakken i dag elle gjør d i mårå tiligt. elle så konne eg jo henta d på tau når eg reise bårt
                                Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
                                +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
                                Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X