Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Golfie View Post
    Da var ve8 montert Positivt overrasket, og egentlig ikke skeptisk til det plastchassis. . . . MEN!!!!!! Ser det blir den store loddedagen i morgen, og frykter jeg kommer til å slite der gitt! Motorledninger må loddes, som igjen må loddes til esc. . . Så må d loddes ledninger på esc til batteri, med lask (heter d d tro) for å få på 2 batterier. . . Sjansen er nok der for at d ikke blir el bil på meg i helgen gitt!Forrestwn noen som gidder ta bilde av ledningene på en mamba? Må se åssen plusser og minuser går på lasken eller hva d heter

    haha det var raskt!

    jeg bruker ikke lask da jeg heller bare har loddet to batterier sammen. Du kommer jo alltid til å kjøre de to batteriene sammen uansett
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

    Comment


    • Originally posted by Golfie View Post
      Da var ve8 montert Positivt overrasket, og egentlig ikke skeptisk til det plastchassis. . . . MEN!!!!!! Ser det blir den store loddedagen i morgen, og frykter jeg kommer til å slite der gitt! Motorledninger må loddes, som igjen må loddes til esc. . . Så må d loddes ledninger på esc til batteri, med lask (heter d d tro) for å få på 2 batterier. . . Sjansen er nok der for at d ikke blir el bil på meg i helgen gitt!Forrestwn noen som gidder ta bilde av ledningene på en mamba? Må se åssen plusser og minuser går på lasken eller hva d heter
      Kom ut til meg med det så skal jeg få det fikset i morgen kveld og klar til helga!
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • hehehe! Kjetil er alltid med
        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

        Comment


        • Alt du evt trenger er jo bare ett " yledd " så slipper du å ha to kontakter på esc permanent da har du mulighet til å kjøre dual og singel! greit når du etterhvert bestiller samme batteriet fra max amp som jeg har vet du
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

          Comment


          • Originally posted by xillianto View Post
            Kom ut til meg med det så skal jeg få det fikset i morgen kveld og klar til helga!
            hmmmms. . . På jobben elle? Har jo egentlig lyst til å prøve selv først da, men tiden springer jo litt fra meg. . . He he

            Bra kjapt det Eivind har jo montert en del biler etterhvert, så går rimelig kjapt d nå ja
            [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

            Comment


            • Originally posted by Golfie View Post
              hmmmms. . . På jobben elle? Har jo egentlig lyst til å prøve selv først da, men tiden springer jo litt fra meg. . . He he

              Bra kjapt det Eivind har jo montert en del biler etterhvert, så går rimelig kjapt d nå ja
              Neida, Privat Bruker ikke jobben til slikt... det koster
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • Nå folkens.... Av dere som har nå laget egen side på web'ern... Hvordan var opplegget ? Enkelt ? Eller er det noe dere savner ?
                Noe av arbeidet jeg gjør, er koding osv på siden manuelt... blir seff mye mer arbeid da. Men enkelte av kravene mine krever at jeg må kode det manuelt...

                Noe dere trenger hjelp med ?
                | Spektrum DX8|
                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                Comment


                • Originally posted by xillianto View Post
                  Nå folkens.... Av dere som har nå laget egen side på web'ern... Hvordan var opplegget ? Enkelt ? Eller er det noe dere savner ?
                  Noe av arbeidet jeg gjør, er koding osv på siden manuelt... blir seff mye mer arbeid da. Men enkelte av kravene mine krever at jeg må kode det manuelt...

                  Noe dere trenger hjelp med ?
                  Alt er helt toppers! enkelt å greit Skal gi en lyd om jeg kommer på noe...

                  Men hvorfor fynker ikke www.rcgutta.com domenet?
                  HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                  Futaba 4pk

                  Comment


                  • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                    Alt er helt toppers! enkelt å greit Skal gi en lyd om jeg kommer på noe...

                    Men hvorfor fynker ikke www.rcgutta.com domenet?
                    Fordi jeg ikke har kjøpt det enda
                    Fikse fikse
                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                    Comment


                    • Originally posted by xillianto View Post
                      Fordi jeg ikke har kjøpt det enda
                      Fikse fikse
                      hehe null stress
                      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                      Futaba 4pk

                      Comment


                      • Originally posted by xillianto View Post
                        Nå folkens.... Av dere som har nå laget egen side på web'ern... Hvordan var opplegget ? Enkelt ? Eller er det noe dere savner ?
                        Noe av arbeidet jeg gjør, er koding osv på siden manuelt... blir seff mye mer arbeid da. Men enkelte av kravene mine krever at jeg må kode det manuelt...

                        Noe dere trenger hjelp med ?
                        Helt greit Savner litt mer enkle muligheter for å lage oppsettet på siden slik jeg vil ha det. Går det an å feks ha flere sider? feks at jeg lager en link som heter Videoer også trykker en på den også kommer du til en side hvor jeg legger ut filmsnutter... skjønner du hva jeg mener?
                        |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                        Comment


                        • Siste domenesøknader (klikk for å administrere):
                          rcgutta.com - - - Søknad til behandling
                          Fikse fikse
                          | Spektrum DX8|
                          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                          Comment


                          • Originally posted by Zenox View Post
                            Helt greit Savner litt mer enkle muligheter for å lage oppsettet på siden slik jeg vil ha det. Går det an å feks ha flere sider? feks at jeg lager en link som heter Videoer også trykker en på den også kommer du til en side hvor jeg legger ut filmsnutter... skjønner du hva jeg mener?
                            Det kan jeg fikse for deg det Samme med blogger osv... HYL UT folkens Muligheten er gode dem for masse
                            | Spektrum DX8|
                            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                            Comment


                            • Domenenavnet rcgutta.com er nå registrert, og vil snart bli synlig. Det kan imidlertid ta opptil 24 timer før domenet er tilgjengelig alle steder på Internett.

                              Sånn, da var det fikset
                              | Spektrum DX8|
                              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                              Comment


                              • Originally posted by xillianto View Post
                                Det kan jeg fikse for deg det Samme med blogger osv... HYL UT folkens Muligheten er gode dem for masse
                                Men kan jeg ikke fikse det selv?
                                |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X