Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Zenox View Post
    Kjetil: Skal nok få det til ja! Men hvordan jeg skal få kommet meg ut til deg for å se på det er foreløpig et mysterie. Dagene mine fremover kommer til å bestå av frokost, jobb, lunsj, jobb, middag, skru på S3'en, kvelds, sove... + at jeg ikke har bil, hehe! Men ikke umulig jeg kan ta et avbrekk en dag jeg har bilen til madammen

    Angående reisetidspunkt fredagen, så er jeg nok på jobb den dagen, men kan prøve å gå litt tidligere, satser på at det er litt rolig, nærmer seg jo fellesen!
    Jeg vet at jeg må skifte toppdeksel pakningen, den svetter litt rundt toppen... men det tar jeg sammen med registeren.. så gidder ikke tenke over det. tenkte og smøre inn reima litt siden den har stått en stund nå, har bare hatt den på veien 4 dager siden januar... så den fjusker litt merka jeg igår etter ladinga av batteriet... Skal også resette den så den får justere seg inn igjen (den er selvjusterende, så skal bare startes og gå på tomgang i 15 min etter 10 min av med strømmen)
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • Balanseringsledning + spurgear = Gnistregn på undersiden av bilen. Gøy!!!

      Telttur er jeg litt skeptisk til. Ikke fordi jeg ikke har lyst, men fordi det er ca 50% sjanse for at jeg er sykemeldt i 2 uker pga ryggen hvis jeg sover på feltseng.
      Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

      Comment


      • Originally posted by Kristobal View Post
        Balanseringsledning + spurgear = Gnistregn på undersiden av bilen. Gøy!!!

        Telttur er jeg litt skeptisk til. Ikke fordi jeg ikke har lyst, men fordi det er ca 50% sjanse for at jeg er sykemeldt i 2 uker pga ryggen hvis jeg sover på feltseng.
        Hørtes ikke bra ut, verken ryggen eller ledninger som gnistrer
        Men du kommer iallefall inn en tur i løpet av helgen og kjører ???
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • Sjansen er tilstede for en tur til Tau i ettermiddag... Kommer folk fra Strandalandet i ettermiddag, og blir 3-4 timer
          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

          Comment


          • e d nogen så ska t tau på lørdag? siste sjangs for meg før eg reise på ferie i 1mnd...
            Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
            +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
            Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

            Comment


            • tau i dag Rune? håpe du har regntøy t bilen din då :P evt rc båt å leka med på banen :P

              Lørdag må nok jeg jobbe, men søndag kanskje
              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
              Futaba 4pk

              Comment


              • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                tau i dag Rune? håpe du har regntøy t bilen din då :P evt rc båt å leka med på banen :P

                Lørdag må nok jeg jobbe, men søndag kanskje
                eg reise på sundag så då blir d dårligt for meg..
                Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
                +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
                Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

                Comment


                • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                  tau i dag Rune? håpe du har regntøy t bilen din då :P evt rc båt å leka med på banen :P Lørdag må nok jeg jobbe, men søndag kanskje
                  ble ikke tau på meg gitt. Så bra ut tidligere i dag, men d va før det begynte å renne fra himmelen. Blir ikke lørdag på meg heller, monica har nattevaktshelg og sover til 16. Håper på søndag, blir isåfall å dra rundt 14.MEN, det jo lenge lyst om dagen og vi kan jo stikker over på hverdager oxo. Jeg kommer iallefall til å gjøre det noen ganger fremover. . . .
                  [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                  Comment


                  • Originally posted by Golfie View Post
                    ble ikke tau på meg gitt. Så bra ut tidligere i dag, men d va før det begynte å renne fra himmelen. Blir ikke lørdag på meg heller, monica har nattevaktshelg og sover til 16. Håper på søndag, blir isåfall å dra rundt 14.MEN, det jo lenge lyst om dagen og vi kan jo stikker over på hverdager oxo. Jeg kommer iallefall til å gjøre det noen ganger fremover. . . .
                    Søndager høres jo ut til og være fortreffelig for min del pga jeg jobber en del lørdager...
                    Men tror jeg drøyer det for denne helga, skal gå over begge biler totalt og se til at alt er bra til turen
                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                    Comment


                    • Jeg tenker nok det blir en tur til forus i helga! var jo ikke bare LITT rått i de haugene som er der nå hehe... Andre som blir med? søndag vil jeg tippe Blir jo tross alt Tau HELE helga ei uke etterpå, så da får det bli litt EKTE bashing denne helga... og siden jeg har fått meg en trophy truggy også nå så kan jeg ødelegge den istedet for d8ten hehehehe...

                      Har forresten kjøpt inn et par savage x 4,6 igjen om noen er interessert i VERDENS råeste bashe bil ?
                      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                      Futaba 4pk

                      Comment


                      • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                        Jeg tenker nok det blir en tur til forus i helga! var jo ikke bare LITT rått i de haugene som er der nå hehe... Andre som blir med? søndag vil jeg tippe Blir jo tross alt Tau HELE helga ei uke etterpå, så da får det bli litt EKTE bashing denne helga... og siden jeg har fått meg en trophy truggy også nå så kan jeg ødelegge den istedet for d8ten hehehehe...

                        Har forresten kjøpt inn et par savage x 4,6 igjen om noen er interessert i VERDENS råeste bashe bil ?
                        Sist vi var der så hadde dem ødelagt noe av haugene... får håpe dem har laga nye nå Men vi fant en plass sist om du virkelig vil utfordre savage :P
                        | Spektrum DX8|
                        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                        Comment


                        • Originally posted by xillianto View Post
                          Sist vi var der så hadde dem ødelagt noe av haugene... får håpe dem har laga nye nå Men vi fant en plass sist om du virkelig vil utfordre savage :P
                          Det var jo tross alt nok av hauger å ta av så skal nok finne en
                          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                          Futaba 4pk

                          Comment


                          • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                            Det var jo tross alt nok av hauger å ta av så skal nok finne en
                            Joda, Er nok fullt mulig det vet ikke selv om delene kommer til da... så får se det ann.
                            | Spektrum DX8|
                            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                            Comment


                            • ingen så gidde på lørdag på forus då? så får eg og blåst ud litt før eg tar turen t thailand
                              Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
                              +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
                              Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

                              Comment


                              • Originally posted by Thomas85 View Post
                                ingen så gidde på lørdag på forus då? så får eg og blåst ud litt før eg tar turen t thailand
                                Hadde bilene vert i orden kunne jeg joinet deg etter jobben (vist du kunne plukket meg opp da) Men siden jeg ikke er sikker enda så kan jeg ikke svare for det.
                                | Spektrum DX8|
                                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X