Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeg er klar i helgen, men litt usikker på hvilken dag. . . Om du ikke får diffhuset så har nok jeg et til låns. . . Om ikke annet enn et brukt
    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

    Comment


    • Originally posted by Golfie View Post
      Jeg er klar i helgen, men litt usikker på hvilken dag. . . Om du ikke får diffhuset så har nok jeg et til låns. . . Om ikke annet enn et brukt
      hårres godt ud
      eg kan på fredag å lørdag, ska jobba på sundag..
      Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
      +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
      Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

      Comment


      • Ser best ut på lørdag, så satser vel på den da tenker jeg...
        [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

        Comment


        • Originally posted by Golfie View Post
          Ser best ut på lørdag, så satser vel på den da tenker jeg...
          Seff jobber jeg på lørdag :/ Har somregel best tid på søndager... Hva har skjedd med søndager for tiden? Føler all kjøring (spess på tau) skjer på lørdager...
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • Kom på at det vel blir sykt med utstyr etc på teltturen! Jeg kan prøve å stille med buggyhenger den helgen
            [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

            Comment


            • Originally posted by Golfie View Post
              Kom på at det vel blir sykt med utstyr etc på teltturen! Jeg kan prøve å stille med buggyhenger den helgen
              Jeg tar mest sannsynlig med bilen min også den helga (madrass og stv funker fint)
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • Originally posted by Golfie View Post
                Ser best ut på lørdag, så satser vel på den da tenker jeg...
                eg e klar på lørdag!
                Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
                +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
                Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

                Comment


                • Originally posted by xillianto View Post
                  Seff jobber jeg på lørdag :/ Har somregel best tid på søndager... Hva har skjedd med søndager for tiden? Føler all kjøring (spess på tau) skjer på lørdager...
                  Lørdager som er greiest når man reiser til tau! Da kan man være litt lenger uten å måtte tenker på at det er jobb dagen etterpå.
                  Kan ikke huske at det har vært så veldig mange søndager annet enn et par kun...

                  Originally posted by Golfie View Post
                  Kom på at det vel blir sykt med utstyr etc på teltturen! Jeg kan prøve å stille med buggyhenger den helgen
                  ja garantert! vi får fylle opp pizzabilen min og, så skal vi nok få plass til en hel del! jeg kan ta rc utstyret så tar du ØL`en i buggyhengeren Rune
                  HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                  Futaba 4pk

                  Comment


                  • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                    Lørdager som er greiest når man reiser til tau! Da kan man være litt lenger uten å måtte tenker på at det er jobb dagen etterpå.
                    Kan ikke huske at det har vært så veldig mange søndager annet enn et par kun...



                    ja garantert! vi får fylle opp pizzabilen min og, så skal vi nok få plass til en hel del! jeg kan ta rc utstyret så tar du ØL`en i buggyhengeren Rune
                    Har noen en kull grill eller gassgrill ? Jeg har iallefall en halv flaske gass stående... Ellers kan jo grillkull kjøpes inn (trenger jo NESTEN ikke tennveske... Nitro funker jo fett) Hehe.... Og seff tennveske :P
                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                    Comment


                    • Om det fortsatt er noen som kjører på tau som ikke er medlem? Det må det isåfall gjøres noe med! Støtt klubben nå som vi virkelig trenger kronasjer til nytt anlegg!
                      [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                      Comment


                      • Originally posted by Golfie View Post
                        Om det fortsatt er noen som kjører på tau som ikke er medlem? Det må det isåfall gjøres noe med! Støtt klubben nå som vi virkelig trenger kronasjer til nytt anlegg!
                        Ja, Men må desverre støtte klubben med noen extra kroner på turen vår... Får ikke råd til og betale avgiften helt enda (sparer unna til og få bilen på veien igjen)
                        Så må nok betale litt dags avgifter de dagene da jeg blir og bruke banen (totalt i år så har jeg testet banen hvor lenge ? 15 min med LST'en?)

                        Dessuten så lønner det seg nesten for meg snart og bare betale for dagene jeg er der inne... Jobber på lørdager når folket drar inn... Gidder ikke reise aleine.
                        | Spektrum DX8|
                        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                        Comment


                        • Originally posted by xillianto View Post
                          Har noen en kull grill eller gassgrill ? Jeg har iallefall en halv flaske gass stående... Ellers kan jo grillkull kjøpes inn (trenger jo NESTEN ikke tennveske... Nitro funker jo fett) Hehe.... Og seff tennveske :P
                          Jeg har begge deler

                          Originally posted by Golfie View Post
                          Om det fortsatt er noen som kjører på tau som ikke er medlem? Det må det isåfall gjøres noe med! Støtt klubben nå som vi virkelig trenger kronasjer til nytt anlegg!
                          "festivalen" vi holder på TAU er da i bunn og grunn for medlemmer, så vil med andre anbefale dere som ikke er medlem om å melde seg inn asap. Dette er snakk om små penger i det store året i forhold til hva man får igjen!!!
                          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                          Futaba 4pk

                          Comment


                          • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                            Jeg har begge deler



                            "festivalen" vi holder på TAU er da i bunn og grunn for medlemmer, så vil med andre anbefale dere som ikke er medlem om å melde seg inn asap. Dette er snakk om små penger i det store året i forhold til hva man får igjen!!!
                            Da må jeg nok droppe turen i så fall, Strever med og få personbilen på veien... Så vist ikke dags betaling er nok, Så dropper jeg bare hele opplegget... Ikke alle som har stabil jobb med grei lønn.
                            | Spektrum DX8|
                            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                            Comment


                            • Originally posted by xillianto View Post
                              Ja, Men må desverre støtte klubben med noen extra kroner på turen vår... Får ikke råd til og betale avgiften helt enda (sparer unna til og få bilen på veien igjen)
                              Så må nok betale litt dags avgifter de dagene da jeg blir og bruke banen (totalt i år så har jeg testet banen hvor lenge ? 15 min med LST'en?)

                              Dessuten så lønner det seg nesten for meg snart og bare betale for dagene jeg er der inne... Jobber på lørdager når folket drar inn... Gidder ikke reise aleine.
                              jeg gidder ikke peke på noen, bare spør... vi er jo en god gjeng som har betalt inn en god del kroner og jeg må si d e kjipt at ikke alle kan prioritere medlemsavgiften. .. Så nok en oppfordring til alle ikke-medlemmer til å melde seg inn!
                              [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                              Comment


                              • ta nå ting med litt klype salt da! Forstår ikke hva som er problemet, hadde du lagt av 10-20kr hver uke siden i fjor da vi begynte å mase om dette beløpet hadde du hatt penger i dag til å melde deg inn i klubben for flere år!!! Man trenger ikke en grei jobb med god lønn for å betale et beløp som utgjør hele 41kroner og hele 61 øre i mnd!!!!! En guttunge uten jobb med ukelønn har råd til å melde seg inn Smbk Kjetil!!!
                                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                                Futaba 4pk

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X