Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeg ødela en motor på firestormen, og servoen i vorzaen pga ødelagt kulelagre i servosaveren. Det er en ting å vite, jeg trodde ikke det var så viktig at ikke lageret i saveren var tipptopp, men det var det da. Servo geara var strippa Servoen stod i bilen da jeg kjøpte den brukt, og sjekka ebay nå og fant ut at den koster 100 dollar. Det er litt kjipt at et 3 dollars kulelager ødela en ganske ok digitalservo.....
    HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

    Comment


    • Originally posted by Polardegos View Post
      Jeg ødela en motor på firestormen, og servoen i vorzaen pga ødelagt kulelagre i servosaveren. Det er en ting å vite, jeg trodde ikke det var så viktig at ikke lageret i saveren var tipptopp, men det var det da. Servo geara var strippa Servoen stod i bilen da jeg kjøpte den brukt, og sjekka ebay nå og fant ut at den koster 100 dollar. Det er litt kjipt at et 3 dollars kulelager ødela en ganske ok digitalservo.....
      Skal jeg sjekke om de har tannhjul til servoen på sæland? I så fall trenger jeg navn og nummer på servoen.
      Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

      Comment


      • Det er en Team Orion Vortex VDS 1007. Fant faktisk at han der Dinball fyren på ebay selger de for 85 dollar ferdig shippa. Da må gearene fra Sæland være ganske billige før det er noe poeng....
        HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

        Comment


        • Og forresten Kris; om du skulle få lyst til å dreie den der hingepinen som var bøyd på vorzaen, så var den 4 x 71mm. Da stakk den ikke ut hverken bak eller foran på diffhuset, men lå flush med det og ble holdt inne av en skrue på hver side.
          HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

          Comment


          • Har bestillt inn 4mm rustfri stang allerede.
            Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

            Comment


            • For å lage gjenger? eller for å dreie et stykke med et endestykke som du snakka om. Om det siste, så må vel emnet være tykkere enn 4mm ??
              HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

              Comment


              • har 6mm rustfritt også, men tror jeg bruker 4mm og gjenger opp til 4mm mutter i hver ende. Så sykt mye enklere.
                Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

                Comment





                • LØP Å KJØP!!!
                  HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                  Futaba 4pk

                  Comment




                  • Fra sommeren 2010 på tau
                    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                    Futaba 4pk

                    Comment


                    • Noen som har planer om å kjøre i påsken? Har fått meg Vorza og det klør i fingrene.
                      Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

                      Comment


                      • Originally posted by Kristobal View Post
                        Noen som har planer om å kjøre i påsken? Har fått meg Vorza og det klør i fingrene.
                        Det blir kjøring i påsken ja, opptil flere dager for min del tror jeg, men vi snakka vell om å reise inn til TAU på onsdag ellers blir det nok forus noen andre dager for min del også
                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • Onsdag og mandag 2påskedag er satt av til Tau for min del... da er d opp til værgudene...
                          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                          Comment


                          • Originally posted by Kristobal View Post
                            Noen som har planer om å kjøre i påsken? Har fått meg Vorza og det klør i fingrene.
                            hvor endte du opp med å kjøpe?
                            [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                            Comment


                            • Buggyshop såklart. Må jo det når jeg setter himmel og jord i bevegelse for å få en god pris på bilen.
                              Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

                              Comment


                              • Originally posted by Kristobal View Post
                                Buggyshop såklart. Må jo det når jeg setter himmel og jord i bevegelse for å få en god pris på bilen.
                                D e gudd Greit å handlet litt når vi får gode priser på forespørsel Er du med til Tau på onsdag og/eller mandag 2.påskedag?
                                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X