Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
    bare sånn for at jeg er så utrolig FORVEDEN PÅ ALT! hvorfor reiser du til thailand på den verste tiden av året Thomas???
    for eg har en onge så har fri frå barenehage å at han elste ska vær hos morå i 4vege
    å keffor e dette den versta tiå? for d e regn ti? d e ikje noge problem for d regne helst bare på kvellane å d e bare gudd når d regne litt der nere
    Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
    +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
    Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

Comment

• Originally posted by Thomas85 View Post
      for eg har en onge så har fri frå barenehage å at han elste ska vær hos morå i 4vege
      å keffor e dette den versta tiå? for d e regn ti? d e ikje noge problem for d regne helst bare på kvellane å d e bare gudd når d regne litt der nere
      ahh sånn ja

nå ja! i norge kalle me det reggen og der nere kalle de det monsun, tror til og med reggenet i bergen kan kallas barnamad i forhold
      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

Comment

ahh sånn ja

nå ja! i norge kalle me det reggen og der nere kalle de det monsun, tror til og med reggenet i bergen kan kallas barnamad i forhold
        har du våre der i regn tiå? d har eg å d e ikje så gale, greit nok d komme litt på kvellane men d e ikje heila tiå å d går somregel fort øve

Comment

• nei har ikke det men har lest mye, og ser jo på nyhetene Man skal jo ikke lenger tilbake enn 1 år før man får eksempler der hvor folk trekker reisen sin pga VILLE oversvømmelser, stormer og regn osv hehe...

Men ser jo at det er store forskjeller på om du reiser til koh samui i thailandsbukta eller rundt phuket osv når det komme til denne monsuntiden. På kartet i dag er det regn i HELE østen hehehehe...
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

Comment

• Må få si at ve8 skuffet til hot bodies å være Rune

Har hatt flere problemer med monteringen, som feks manglende skruer, deler som ikke passer osv... Den er nå satt sammen å ser helt klart i kjent hot bodies stil vakker ut! men montering av den var noe herk!
            Futaba 4pk

Comment

Må få si at ve8 skuffet til hot bodies å være Rune

Har hatt flere problemer med monteringen, som feks manglende skruer, deler som ikke passer osv... Den er nå satt sammen å ser helt klart i kjent hot bodies stil vakker ut! men montering av den var noe herk!
              Hmmm... blir spanande å sjå då.... Min forlot unaiten 17.6, så den burde vel dukke opp når som helst! Vil jo ha den klar til festivalen!
              [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
                Hmmm... blir spanande å sjå då.... Min forlot unaiten 17.6, så den burde vel dukke opp når som helst! Vil jo ha den klar til festivalen!
                Ja det tykkar eg du må få t!!!

Jeg fikk TO STORE pakker fra JUNAINTEN igår, og maxamp pakka ligger på gardermoen i dette øyeblikk
                Har bestilt litt stash til flyet mitt også, så håper det også er på plass før festival helga sparkes i gang!!!
                Futaba 4pk

Comment

• Også delvis skuffa over at hele jævla tekin kitet må loddes i bøtte og spann! Hva med å lage det litt brukervennlig rett utav boks med bananplugger osv... men men! Det gjør bare at jeg får enda større forventninger til oppsettet
                  Futaba 4pk

Comment

Også delvis skuffa over at hele jævla tekin kitet må loddes i bøtte og spann! Hva med å lage det litt brukervennlig rett utav boks med bananplugger osv... men men! Det gjør bare at jeg får enda større forventninger til oppsettet
                    akkurat den loddinga der er no driiiit! Gjorde d på onroadbilene jeg hadde før, og du kan banne på at en av de løsner på banen og loddebolt har vi jo ikke der. , . Damn ass. . . . Lol
                    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
                      akkurat den loddinga der er no driiiit! Gjorde d på onroadbilene jeg hadde før, og du kan banne på at en av de løsner på banen og loddebolt har vi jo ikke der. , . Damn ass. . . . Lol
                      det tenker jeg nok!!! satser på jeg har gjort en god og nøye loddejobb
                      Futaba 4pk

Comment

• gass loddebolt?

Comment

• Originally posted by Thomas85 View Post
                          gass loddebolt?
                          Det har Kjetil, satser på han tar med sin!

Dessuten skal vi jo kjøre aggregat Rune, så der kan vi sikkert få til noe
                          Futaba 4pk

Comment

• Pakken vår fra uniten ble sendt 20'nde og er enda ikke beveget seg noe mer... express my ass sier jeg.
                            | Spektrum DX8|
                            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
                              Pakken vår fra uniten ble sendt 20'nde og er enda ikke beveget seg noe mer... express my ass sier jeg.
                              De er 9 timer bak oss og den datoen du ser der er akkurat nå før klokken 9 hos oss lokal tid reelt sett 21juni, så pakka ble sendt for 3 dager siden. Du må nok regne med en ukes tid fordi om det er ekspress
                              Futaba 4pk

Comment

De er 9 timer bak oss og den datoen du ser der er akkurat nå før klokken 9 hos oss lokal tid reelt sett 21juni, så pakka ble sendt for 3 dager siden. Du må nok regne med en ukes tid fordi om det er ekspress
                                Den ble bestilt søndagen. Men behandlet manden seff. Lite vits med rush packaging og express når dem ikke klarer og holde tiden dem skriver uansett.

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                | Spektrum DX8|
                                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X