Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by xillianto View Post
    Vurderer nå selv det heliet du titter på rune...

    Måtte vell vert mulig og brukt en eller annen hall/lager til flyging ? EL heli er ikke akkurat noe søl og rot da... begynner og bli litt bitt av basillen med det lille jeg har

    (Forresten, dette er jo fortsatt RC da, men kanskje ikke kun bil lengre)
    ville heller gått for fly jeg.
    crasher ofter med heli (min mening). Vurderer selv fly nå om vinteren, vi har jo perfekt vær.
    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

    Comment


    • ble det noen is kjøring i dag ?

      var ute og testa mine nye som jeg lagde i natt på gresset og snøen, sykt bra grep. mangler bare isen nå...
      løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

      Comment


      • Fant en plass det gjerne er kult å kjøre på.... en volleyballbane med grusbane rundt..... Blir jo litt rundt og rundt løp, men kan sette opp hoppet og kjegler og kjøre litt konkurranse Ligger på Hundvåg, bak Hundvåghallen

        Er vi heldig så får vi lys fra fotballbanene rundt oxo
        Attached Files
        [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

        Comment


        • ble dårlig med kjøring... ingen som ville være med... Eivind pysa ut fordi det var litt snø på veien, hehe :P
          |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

          Comment


          • Originally posted by Zenox View Post
            ble dårlig med kjøring... ingen som ville være med... Eivind pysa ut fordi det var litt snø på veien, hehe :P
            Ikke uttal deg før du har kommet ut av det triste hullet du bor i for å se OG rett skal være rett! Bilen står nede i bakken fordi jeg ikke kom opp, det betyr nok heller at vi har betalt for lite skattepenger siden veien ENDA ikke var strødd OG det resulterte i at jeg ikke gidder å dra rc bilene på et akebrett eller lignende for å komme meg ned dit bilen står...
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

            Comment


            • Ikke at det var så veldig mye! men på piggfrie vinter dekk i en stupbratt bakke som ikke var brøytet eller strødd setter det en stopper for hver og en med varebil og 1 KOMMA puff motor på fremhjulstrekk... hehe

              Click image for larger version

Name:	IMAG0349.jpg
Views:	1
Size:	29.4 KB
ID:	771655Click image for larger version

Name:	IMAG0348.jpg
Views:	1
Size:	33.2 KB
ID:	771656
              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
              Futaba 4pk

              Comment


              • Hehe, det er alltid å gøy å trekke i deg Eivind
                |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                Comment


                • Originally posted by Zenox View Post
                  Hehe, det er alltid å gøy å trekke i deg Eivind

                  Ser ut til at det blir en E flite mSR til innkjøp... Men frister jo litt med E Flite 120 ms også da, men da trenger vi en plass og fly (helst en innendørs hall) Noen med forslag ?

                  (Og nei, kontoret til Robin blir nok i det minste laget for en 120 som både jeg og Rune har sett på.. Ca samme størrelse som E-Sky'en til Robin)
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • Originally posted by Zenox View Post
                    Hehe, det er alltid å gøy å trekke i deg Eivind
                    og det er mer enn gøy å svare deg når du trekker
                    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                    Futaba 4pk

                    Comment


                    • Originally posted by xillianto View Post
                      Ser ut til at det blir en E flite mSR til innkjøp... Men frister jo litt med E Flite 120 ms også da, men da trenger vi en plass og fly (helst en innendørs hall) Noen med forslag ?

                      (Og nei, kontoret til Robin blir nok i det minste laget for en 120 som både jeg og Rune har sett på.. Ca samme størrelse som E-Sky'en til Robin)
                      Robin flyr jo eskyen på kontoret :P hehe
                      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                      Futaba 4pk

                      Comment


                      • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                        Robin flyr jo eskyen på kontoret :P hehe
                        Ja, Men blir jo litt liten plass til og faktiskt gjøre mer enn slowby flyging da :P
                        | Spektrum DX8|
                        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                        Comment


                        • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                          Ikke at det var så veldig mye! men på piggfrie vinter dekk i en stupbratt bakke som ikke var brøytet eller strødd setter det en stopper for hver og en med varebil og 1 KOMMA puff motor på fremhjulstrekk... hehe

                          [ATTACH=CONFIG]40951[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]40952[/ATTACH]
                          Ka det kallest alt det kvite????
                          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                          Comment


                          • Modda overtray i dag. Er lei av thermal shutdowns.
                            Bleiepapir og superlim. Satser på det funker. Papiret er ganske luftig, og er ment til bruk i bleier så det tåler å bli vått uten å ryke. Dobbelt lag, limt med en stripe superlim. Satser på det er nok luft, hvis ikke bytter jeg papiret med et enda løsere nett eller noe slikt.

                            Atle Dreier, Sandnes, 1974
                            Tamiya TT-01 RX-7
                            Traxxas Slash 4x4

                            Comment


                            • Originally posted by Golfie View Post
                              Ka det kallest alt det kvite????
                              Ingen som har tilgang til ett halvstort lager til heli flyging ? Måtte jo fått med oss Eivind og Martin også da Heli på vinter, bil på sommer :P
                              | Spektrum DX8|
                              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                              Comment


                              • Originally posted by atledreier View Post
                                Modda overtray i dag. Er lei av thermal shutdowns.
                                Bleiepapir og superlim. Satser på det funker. Papiret er ganske luftig, og er ment til bruk i bleier så det tåler å bli vått uten å ryke. Dobbelt lag, limt med en stripe superlim. Satser på det er nok luft, hvis ikke bytter jeg papiret med et enda løsere nett eller noe slikt.


                                Jeg har esc pose liggende for og hindre søl over esc da (burde passe din også siden den er mindre)
                                | Spektrum DX8|
                                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X