Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by odd76 View Post
    På 450 er det kun pro utgaven som teller alle de andre har reim drift til halen.
    iknow Er selv i ferd med å ferdigjustere en 450 pro, og gleder meg til å få testa det
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by Thomas85 View Post
      ok. eg fant d sama her i thailand t 1800kr
      Om du finner en niiiiiice butikk i Thailand, så få med deg nettside om de har (engelsk)
      [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
        SYKE HELVETE FOR EI FLYGING!!!!

Sto og så på en som fløy som det der her på flyplassen i Haugesund. Var sikker på at han skulle komme gjennom sikkerhetsnettet og maltraktere oss, men fyren hadde stålkontroll, helt sykt å se på
        HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

Comment

• Originally posted by Polardegos View Post
          Sto og så på en som fløy som det der her på flyplassen i Haugesund. Var sikker på at han skulle komme gjennom sikkerhetsnettet og maltraktere oss, men fyren hadde stålkontroll, helt sykt å se på
          Er så heldig å ha en av norges beste her ute på forus RC klubb, og det er bare helt vilt å se på i virkeligheten ja. Ihvertfall med disse store heliene her! hehe...

Gleder meg til å fly selv Er ikke noe stor fan av 3d flyging da, mer skala og presisjon. Men vet jo aldri, kanskje jeg også blir bitt av 3d basillen etter noen år med trening hehe...
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

Comment

PRO utgaven??? det er isåfall ok pris det, koster 1750,- fra amainhobbies ca. 2500 på amain med gyro og servoer.
            ok.
            ja meine d va d
            men d va dårligt me rc i dette lanne....:/
            håpte å finna nogen så selle hpi men har ikje fonne ennå..:/
            Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
            +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
            Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
              Om du finner en niiiiiice butikk i Thailand, så få med deg nettside om de har (engelsk)
              ska se ke eg finne
              Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
              +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
              Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

Comment

• Originally posted by Thomas85 View Post
                ok.
                ja meine d va d
                men d va dårligt me rc i dette lanne....:/
                håpte å finna nogen så selle hpi men har ikje fonne ennå..:/
                Søk på internett, var sånn jeg fant frem til alle rc butikkene i LA når vi var der i høst
                Futaba 4pk

Comment

• Radioen ligger på posten weeeee!!!

Da skal jeg der på vei hjem i dag
                  Futaba 4pk

Comment

Radioen ligger på posten weeeee!!!

Da skal jeg der på vei hjem i dag
                    Om du vil ha batteri for å få testet de nye servoene, så har jeg ett til deg i furtebua Hjemme senest 4 i dag tenker jeg
                    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

Om du vil ha batteri for å få testet de nye servoene, så har jeg ett til deg i furtebua Hjemme senest 4 i dag tenker jeg
                      Det hadde vært supert! jeg får nok ikke tid til å hente batteri i dag :/
                      Futaba 4pk

Comment

• fant ut at jeg hadde et Bronto 2000Mah motakerbatteri. den som vill ha det, kan få det
                        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

Det hadde vært supert! jeg får nok ikke tid til å hente batteri i dag :/
                          Oki.... up 2 u

Comment

Oki.... up 2 u
                            hehe...

Kommer om jeg ser at jeg får tid såklart! men mye å gjøre på jobb i dag, og tenkte faktisk å få til trening også hehe
                            Futaba 4pk

Comment

• Bildene fra Tau turen på vei ut
                              | Spektrum DX8|
                              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• God damn for en tid... var en del bilder ja
                                | Spektrum DX8|
                                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X