Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
    Jeg skal nok ikke fly over havet med mine fly ihvertfall
    hehehe, good to hear tror jeg holder meg til bilene mine jeg
    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• Da var jeg igang på hjemmesiden vår!

HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

Comment

• HER SNAKKER VI!!!! fy faen dette frista vilt hehehehehe

HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

Comment

HER SNAKKER VI!!!! fy faen dette frista vilt hehehehehe

http://gopro.com/hd-hero-accessories/3d-hero-system/
          hehe, jepp! men trenger egne redigerings software for og kunne redigere filmer i 3D. Corel VideoStudio X4 forreksempel.
          løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• tar du med telt(er) Eivind ? jeg må hvertfall ta med noe opplåsbart som jeg kan ligge på

Comment

Da var jeg igang på hjemmesiden vår!

http://stavangerrc.weebly.com/gremlings.html
              Fin flyvideo, regner med at det er fra Spania? Steike for ei stripe da!!! Der kan man lett bli bortskjemt, og så bli "lei" når man må fly fra ei gresstripe her hjemme....
              HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

Comment

• Originally posted by martin1996 View Post
                tar du med telt(er) Eivind ? jeg må hvertfall ta med noe opplåsbart som jeg kan ligge på
                Ja om de er i holdbar stand, tenkte å sjekke imorgen
                Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by Polardegos View Post
                  Fin flyvideo, regner med at det er fra Spania? Steike for ei stripe da!!! Der kan man lett bli bortskjemt, og så bli "lei" når man må fly fra ei gresstripe her hjemme....
                  ja var en herlig plass med "mekke hangarer" og taxe område UT til flystripa hehehehe ganske fett! Noe små skuffa over flystripa her på bore når man har fått opplevd en flystripe av denne standarden
                  Futaba 4pk

Comment

• En liten video fra når Fred flyr en av sine børsteløse eurofightere Er hans andre tur så noe stressa var han kan man si! hehe...

Se spesielt fra 3.20 i filmen! sattan sier jeg bare! haha...

Futaba 4pk

Comment

• IKKE BRA Å SITTE OPPE PÅ NETTENE GITT!

der var det jammen meg et go pro hd på vei i posten gitt :/ hehe...
                      Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by martin1996 View Post
                        bare et spørsmål. kan alle her som skall være med, ta med seg både video, og foto kamera ? har tenkt og lage en stor film ifra hele rc-helga
                        Jeg tar med kameraene mine ja, Kan Rune ta med laptop til tømming av kamera brikker ???
                        | Spektrum DX8|
                        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

Storm.no rikker nå mot sol igjen, og YR tviholder fortsatt på solen! DETTE SER LOVENDE UT GUTTER
                          Da ser du på stavanger? Ser du på tau så ser d ikke veldig bra ut hverken hos yr eller storm! Hverken denne helgen eller neste!
                          Last edited by Golfie; 29 June 2011, 08:59.
                          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
                            Jeg tar med kameraene mine ja, Kan Rune ta med laptop til tømming av kamera brikker ???
                            Jeg kommer sjøveien regner jeg med, og frister lite å ta,med pc da. Åssen får vi overført filene tilbake? Har jo ingen brenner etc i min...... Stemmer det, jeg er ingen it-mann
                            [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
                              Jeg kommer sjøveien regner jeg med, og frister lite å ta,med pc da. Åssen får vi overført filene tilbake? Har jo ingen brenner etc i min...... Stemmer det, jeg er ingen it-mann
                              Minnebrikke trenger bare en plass og overføre ting på. Tenkte og ta med 8gb brikke til og samle ting på.

Men til dette været... Ser jo mer og mer grått ut hver dag. Blir det ikke denne helg så blir det mest sannsynlig ikke noe tur for min del i sommer.

Sent from my iPhone using Tapatalk
                              | Spektrum DX8|
                              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Jeg tar med lappis!

Ja jeg så på stavanger Rune, om de klarer å melde forskjellig med så korte avstander så er det faen meg lokalt gitt. HEHE
                                storm ser jeg har hvite skyer i helgen, og yr med et lite solgløtt på lørdag, så så veldig ulikt var det jo ikke da
                                Last edited by GrEmLiNgS; 29 June 2011, 09:42.
                                Futaba 4pk

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X