Originally posted by GrEmLiNgS
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området
Collapse
X
-
hehehe, good to hear
tror jeg holder meg til bilene mine jeg
løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
-
Da var jeg igang på hjemmesiden vår!
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
HER SNAKKER VI!!!! fy faen dette frista vilt hehehehehe
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
hehe, jepp! men trenger egne redigerings software for og kunne redigere filmer i 3D. Corel VideoStudio X4 forreksempel.Originally posted by GrEmLiNgS View PostHER SNAKKER VI!!!! fy faen dette frista vilt hehehehehe
http://gopro.com/hd-hero-accessories/3d-hero-system/løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
-
tar du med telt(er) Eivind ?
jeg må hvertfall ta med noe opplåsbart som jeg kan ligge på
løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
-
Fin flyvideo, regner med at det er fra Spania? Steike for ei stripe da!!! Der kan man lett bli bortskjemt, og så bli "lei" når man må fly fra ei gresstripe her hjemme....Originally posted by GrEmLiNgS View PostHPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |
Comment
-
Ja om de er i holdbar stand, tenkte å sjekke imorgenOriginally posted by martin1996 View Posttar du med telt(er) Eivind ?
jeg må hvertfall ta med noe opplåsbart som jeg kan ligge på
Futaba 4pk
Comment
-
ja var en herlig plass med "mekke hangarer" og taxe område UT til flystripa heheheheOriginally posted by Polardegos View PostFin flyvideo, regner med at det er fra Spania? Steike for ei stripe da!!! Der kan man lett bli bortskjemt, og så bli "lei" når man må fly fra ei gresstripe her hjemme....
ganske fett! Noe små skuffa over flystripa her på bore når man har fått opplevd en flystripe av denne standarden
Futaba 4pk
Comment
-
Futaba 4pk
Comment
-
IKKE BRA Å SITTE OPPE PÅ NETTENE GITT!
der var det jammen meg et go pro hd på vei i posten gitt :/ hehe...HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
Jeg tar med kameraene mine ja, Kan Rune ta med laptop til tømming av kamera brikker ???Originally posted by martin1996 View Postbare et spørsmål. kan alle her som skall være med, ta med seg både video, og foto kamera ? har tenkt og lage en stor film ifra hele rc-helga
| Spektrum DX8|
| Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |
Comment
-
Da ser du på stavanger? Ser du på tau så ser d ikke veldig bra ut hverken hos yr eller storm! Hverken denne helgen eller neste!Originally posted by GrEmLiNgS View PostStorm.no rikker nå mot sol igjen, og YR tviholder fortsatt på solen! DETTE SER LOVENDE UT GUTTER
Last edited by Golfie; 29 June 2011, 08:59.[SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XS
Kyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http:
//www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn
Comment
-
Jeg kommer sjøveien regner jeg med, og frister lite å ta,med pc da. Åssen får vi overført filene tilbake? Har jo ingen brenner etc i min...... Stemmer det, jeg er ingen it-mannOriginally posted by xillianto View PostJeg tar med kameraene mine ja, Kan Rune ta med laptop til tømming av kamera brikker ???
[SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XS
Kyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http:
//www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn
Comment
-
MinnebrikkeOriginally posted by Golfie View PostJeg kommer sjøveien regner jeg med, og frister lite å ta,med pc da. Åssen får vi overført filene tilbake? Har jo ingen brenner etc i min...... Stemmer det, jeg er ingen it-mann
trenger bare en plass og overføre ting på. Tenkte og ta med 8gb brikke til og samle ting på.
Men til dette været... Ser jo mer og mer grått ut hver dag. Blir det ikke denne helg så blir det mest sannsynlig ikke noe tur for min del i sommer.
Sent from my iPhone using Tapatalk| Spektrum DX8|
| Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |
Comment
-
Jeg tar med lappis!
Ja jeg så på stavanger Rune, om de klarer å melde forskjellig med så korte avstander så er det faen meg lokalt gitt. HEHE
storm ser jeg har hvite skyer i helgen, og yr med et lite solgløtt på lørdag, så så veldig ulikt var det jo ikke da
Last edited by GrEmLiNgS; 29 June 2011, 09:42.HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment