Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mye kjekt der ja!!! Mye bra film av Bulletten gitt Fikk lyst til å herje i vann jeg nå he he
    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
      Mye kjekt der ja!!! Mye bra film av Bulletten gitt Fikk lyst til å herje i vann jeg nå he he
      Herje i vann er bare så utrolig gøy!!! tror du ble litt hekta du også hehehhe
      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

Comment

• Jeg satser på 0930 eller 10 båten i morgen.... Skal ha med og levere båten på Jørpeland før turen går til Nordmarka Raceway... Har plass til 1 kanskje 2 stk i bilen Mobil 906 60 596 for de som ikke har det (Kristoffer??)
        [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• vurderer å selge FLUX`en for de som er interessert. Kan selvsagt bli enig om en type "LOKALGJENGEN" rabatt om noen her er interessert hehe...
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

Comment

• Jeg tar båten 1130 om jeg rekker den, mest sannsynlig blir det 1230.

Har en plass ledig til den som trenger å sitte på inn, men vedkommende må møte opp i byen.
            Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
              Jeg tar båten 1130 om jeg rekker den, mest sannsynlig blir det 1230.

Har en plass ledig til den som trenger å sitte på inn, men vedkommende må møte opp i byen.
              Skulle gledelig blitt med og flydd litt... Men får ta det en annen dag. har heller ikke noe bil og kjøre akkurat nå (venter på nye forgasser pakninger til buggyen)
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
                Skulle gledelig blitt med og flydd litt... Men får ta det en annen dag. har heller ikke noe bil og kjøre akkurat nå (venter på nye forgasser pakninger til buggyen)
                Drit i heli og få deg biler Kjetil!!!

Nå er snart hot bodies ligtningen klar som FLUX dæven det blir gjennomført her syns jeg gleder meg til å teste den!
                Futaba 4pk

Comment

Drit i heli og få deg biler Kjetil!!!

Nå er snart hot bodies ligtningen klar som FLUX dæven det blir gjennomført her syns jeg gleder meg til å teste den!
                  Det hørtes nice ut... Ikke si at du bruker 2650'en i den??? Da blir den jo syyyyyyykt rabiat... he he

Comment

Det hørtes nice ut... Ikke si at du bruker 2650'en i den??? Da blir den jo syyyyyyykt rabiat... he he
                    haha! prøvde faktisk!!! men den blir for stor det blir veolion oppsettet tror det skal bli fett nok, og tenker jeg hovedsaklig skal bruke den på banen! der tror jeg den kan bli ganske fet å kjøre
                    Futaba 4pk

Comment

haha! prøvde faktisk!!! men den blir for stor det blir veolion oppsettet tror det skal bli fett nok, og tenker jeg hovedsaklig skal bruke den på banen! der tror jeg den kan bli ganske fet å kjøre
                      Det blir nok knallbra ja... vel litt lignende størrelse som bulleten min, og der bruker jeg jo samme oppsett... O du ikke har alt du trenger så har jeg Traxxas vanntett boks og servo liggende Rydderester

Har sendt deg ett oppsett på D8'en på FB Håper ikke nattesøvnen forsvinner-... he he

Comment

Det blir nok knallbra ja... vel litt lignende størrelse som bulleten min, og der bruker jeg jo samme oppsett... O du ikke har alt du trenger så har jeg Traxxas vanntett boks og servo liggende Rydderester

Har sendt deg ett oppsett på D8'en på FB Håper ikke nattesøvnen forsvinner-... he he
                        Se der ja Skal se om vi ikke får gjort noe med det oppsettet

hadde alt men ikke vanntett servo, så det kunne kanskje vært en idè. Nå er den ihvertfall klar for litt herjing på banen imorgen
                        Gleder meg virkelig til å teste den i og med den er så lav tror jeg den blir liggende som LIM på banen
                        Futaba 4pk

Comment

• blir det noe annen kjøring i påsken ? var i danmark til i dag, så fikk ikkje sett inleggene...
                          løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• Ja det blir det Martin tar nok turen inn til tau både en, to og kanskje tre dager i påsken jeg! Forus har også fått noen flotte områder til kjøring ser jeg, så kjøring skal det bli

Se forøvrig bildene fra dagens kjøring her, eller vell og merke noen av de! tok flere hundre hehe...

Må få legge til at D8 hara edition med os 21 speed bare er en DRØM å kjøre! fy FAAAAAAAAAAEN for en frekk bil ass
                            Og som en liten oppfølger til nattens prosjekt kan jeg fortelle at LIGHTNINGEN ble DRIT fet som flux sprengte en demper på den i dag hehe.. Så nå er det på med ALU dempere
                            Futaba 4pk

Comment

• noen andre som blir med til tau i morgen ?
                              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• haha! mente og si Forus

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X