Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hahaha den spøken til Rune er så tørr at jeg hadde trodd mer på om han skulle bli innlagt på psyk eller gamlehjem
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

Comment

• maser ivei jeg.. men når du sa slutten av uka, mente du fredagen, eller lørdagen eivind ?
      løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
        hahaha den spøken til Rune er så tørr at jeg hadde trodd mer på om han skulle bli innlagt på psyk eller gamlehjem
        hmm... tror på ham jeg.. hva sier du Rune ? (helt ærlig...)
        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• Helt seriøst? Rune er jo så og si den største RC entusiasten av oss alle i denne tråden, så han skal jobbe lenge med å overbevise meg om at hobbyen er lagt på hylla hehehe

Tror jeg fikk anlegget ditt inn i dag, men vi har ikke fått opp kassesystemet enda, så jeg får ikke gjort noe før det er oppe. Satser på at alt er i orden imorgen
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

Comment

Helt seriøst? Rune er jo så og si den største RC entusiasten av oss alle i denne tråden, så han skal jobbe lenge med å overbevise meg om at hobbyen er lagt på hylla hehehe

Tror jeg fikk anlegget ditt inn i dag, men vi har ikke fått opp kassesystemet enda, så jeg får ikke gjort noe før det er oppe. Satser på at alt er i orden imorgen
            RÅTT!!!! skall love deg jeg har hatt vondt i magen helt siden komfen for noe uke siden nå har gleda meg så SINSYKT mye!!! har du Cambridge DAC inne forresten i Svart ? har bestemt meg for og kjøpe den etter og ha fått positive omtaler om den på XLS-215 i dag på HFK Sandnes

Comment

• får prøve å få opp interessen igjen......... he he.....

noen flere som er klar før tau på lørdag? melder greit vær......
              [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
                får prøve å få opp interessen igjen......... he he.....

eg e sikkar klar, men eg trur diff pinionen e på tur t å ryga igjen..
                eg sjifta diff pinionen å prøvde bilen litt her på klepp så begytne d å knaga igjen itte 2min...
                han buggyshop karen klare vel ikje å ta me seg en nye 10t spiral pinon å 46t spiral bevel gear vel?
                Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
                +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
                Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
                  får prøve å få opp interessen igjen......... he he.....

Skal jobbe på lørdag Hadde egentlig fri men sa jeg kunne jobbe likevell... typiskt :P
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Originally posted by Thomas85 View Post
                    eg e sikkar klar, men eg trur diff pinionen e på tur t å ryga igjen..
                    eg sjifta diff pinionen å prøvde bilen litt her på klepp så begytne d å knaga igjen itte 2min...
                    han buggyshop karen klare vel ikje å ta me seg en nye 10t spiral pinon å 46t spiral bevel gear vel?
                    Hør med ham. . . Sikkert ikke prob d om han skal på banen
                    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Dessverre ingen mulighet for meg fremover nå. Siste innspurt før butikkåpning om en uke, så jeg blir nok på jobb NESTEN 24/7 den neste uken. Synd også da jeg har fått masse kjekt til truggyen men må jo innrømme at det jeg driver med i butikken nå er nesten like gøy da. Koble anlegg på anlegg på anlegg i FLETT ny butikk
                      Futaba 4pk

Comment

• blir ikke kjøring på meg heller i helga... og på onsdag reiser jeg på feeeeeeeeerie

Men pakken min Amain har kommet
                        |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Ser endelig ut for at LRP motoren lever likevell Viste seg at riktig verktøy hjelper masse Har ikke fått skrudd flywheel skikkelig på, så clutchbell har hengt igjen hele tiden og da funker ikke alt like bra...

Men med flywheel wrench (gull verdt pengene) så gikk ting jaggu på plass

Var også en skjevhet i bakplata som gjorde at den ikke fikk rett comp, og dermed ikke svive helt, Original pakning fjernet og ny lagt på plass Dønn tett motor nå
                          Last edited by KjetilT; 20 May 2011, 20:32.
                          | Spektrum DX8|
                          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

Dessverre ingen mulighet for meg fremover nå. Siste innspurt før butikkåpning om en uke, så jeg blir nok på jobb NESTEN 24/7 den neste uken. Synd også da jeg har fått masse kjekt til truggyen men må jo innrømme at det jeg driver med i butikken nå er nesten like gøy da. Koble anlegg på anlegg på anlegg i FLETT ny butikk
                            høres bare gøy ut

Comment

• Da var endelig D8T'en klar!!!! Bare litt innkjøring nå så er det banen neste

Ble velli nais synes nå jeg
                              Attached Files

Comment

• Den ble drit rå
                                Futaba 4pk

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X