Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Blir ny tur med flyging og kjøring på lørdag

    Siste sjangs nå desverre, ca 4 uker til neste gang igjen.
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • Jeg syns også at du må sende sms Martin! Er ikke alltid jeg får fulgt med her inne

      Mulig jeg er med på lørdag, når tenkte dere?
      |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

      Comment


      • Originally posted by Zenox View Post
        Savage Flux'en ble sendt i går kveld og havnet på omlastingssentralen i Stavanger allerede for 1time siden, det liker vi
        Men dette hjelper jo lite når den blir liggende der!!! Den har enda ikke kommet seg til postkontoret på Kilden! ER DET MULIG???
        |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

        Comment


        • sorry folket... jeg tenkte ikkje, Kjetil spurte nå Rune i går på mobilen om han kunne, men kunne ikkje. noen som vill vere med og fly/kjøre i dag da ?
          men dere må vite at jeg har fått en liten Feber, så er ikkje så gøy og smitte over på dere
          Men det var 28 varme grader i rommet i går
          løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

          Comment


          • Originally posted by Zenox View Post
            Men dette hjelper jo lite når den blir liggende der!!! Den har enda ikke kommet seg til postkontoret på Kilden! ER DET MULIG???
            det går 3 sendinger ut derifra om dagen og siste er vell kl 15 eller 16...

            Dette er en hoved omlastningstasjon som gjør at du sannsynligvis må regne med at du ikke får hentet den før imorgen

            Jeg har samme dritte med nytt skjermkort jeg har bestilt det kom inn igår men til postkontoret i dag gleder meg!
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

            Comment


            • Det verste er at nå når jeg nettopp kom hjem så ligger pokker meg hentelappen i postkassen!! Men står fremdeles at den er på terminal på posten.no... ka skjer me det???

              Kjekt med nytt skjermkort Ka du har kjøpt?
              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

              Comment


              • Kor du holde te martin? Og kor stort e det? Kun heli som gjelder? Hvor store heli i så fall?
                Stian Egelandsdal
                1982 modell
                HPI Baja 5B

                Comment


                • Originally posted by Mr_Stian View Post
                  Kor du holde te martin? Og kor stort e det? Kun heli som gjelder? Hvor store heli i så fall?
                  Rudleholsvegen 60 4050 Sola. ikkje så mye mere jeg kan si egentlig. bygget er 1000 kvadratmeter, og for stort heli er ikkje noe lurt... men vi har svær plas og fly på utendørs.
                  løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                  Comment


                  • denne gangen sier jeg det i tide, det blir kjøring og flyvning for de som vill hos meg i morgen. dere får vell helst diskutere tid selv. dere kan komme og gå når dere vill. og Kjetil, det er mindre "turbulens" i lufta der inne nå når noen av ventilene er helt lukket. det vill også si at du kan fly høyere noen steder.
                    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                    Comment


                    • Har du laget noe hopp og slikt der inne da Martin?

                      Når har dere andre planer om å dra ut?
                      |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                      Comment


                      • Jeg har best tid fra 2 og ut. Men kan egentlig komme når som helst. Ta med helier også folkens


                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        | Spektrum DX8|
                        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                        Comment


                        • Originally posted by Zenox View Post
                          Har du laget noe hopp og slikt der inne da Martin?

                          Når har dere andre planer om å dra ut?
                          et lite hopp er på plass ja, men støre blir satt opp. teppe er også blitt lagt inn, men tror det kommer til og flytte seg MYE!
                          løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                          Comment


                          • Ok, kult

                            Fikk endelig savage flux'en i dag Til den latterlig billige sum 4720kr inkl. frakt og oppkravsgebyr LØØØØP OG KJØP dere også
                            Kan si jeg fikk ganske god service av Mustit RC eller hva pokker han heter, da som i raske tilbakemeldinger på e-poster og rask levering (eneste var at Posten hadde gjort en feil slik at sporinga ikke funka som den skulle. Den lå på postkontoret allerede på onsdag faktisk, sendt på tirsdagen).

                            Edit: Litt bilder skade isje
                            E litt kjekt når d e HEILT nytt
                            Click image for larger version

Name:	IMAG0041.jpg
Views:	1
Size:	68.0 KB
ID:	771907Click image for larger version

Name:	IMAG0042.jpg
Views:	1
Size:	45.1 KB
ID:	771908Click image for larger version

Name:	IMAG0043.jpg
Views:	1
Size:	53.9 KB
ID:	771909Click image for larger version

Name:	IMAG0049.jpg
Views:	1
Size:	62.1 KB
ID:	771910Click image for larger version

Name:	IMAG0051.jpg
Views:	1
Size:	54.7 KB
ID:	771911
                            Last edited by Zenox; 14 January 2011, 15:58.
                            |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                            Comment


                            • Originally posted by xillianto View Post
                              Jeg har best tid fra 2 og ut. Men kan egentlig komme når som helst. Ta med helier også folkens


                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              Mitt heli står med ødelagte rotorblader for tiden, litt for harde krasj på kontoret, hehe
                              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                              Comment


                              • Originally posted by Zenox View Post
                                Mitt heli står med ødelagte rotorblader for tiden, litt for harde krasj på kontoret, hehe
                                Springe og handle da ! hehe... du har jo ikke noe lang vei Få på carbon blader eller noe slikt
                                | Spektrum DX8|
                                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X