Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by xillianto View Post
    Den ble bestilt søndagen. Men behandlet manden seff. Lite vits med rush packaging og express når dem ikke klarer og holde tiden dem skriver uansett.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Poenget mitt er jo at dem holder nok tiden! for om du bestilte den på søndag så var det LØRDAGS natt hos dem, ergo så ble pakken pakket mandagsmorgen i usa noe som tilsvarer langt utpå tirsdagskveld/natt for deg, kanskje til og med tirsdagsmorgen

De er jo nesten et HALVT døgn bak oss i tid klokken er der borte AKKURAT NÅ 2345 TORSDAGS kveld, you see?????
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

Comment

• så, så jenter!

Jeg har fått meg bruksbil!! En 94mod VW Vento, hvit med masse brune flekker på, hehe Greit å ha noe å frese rundt i mens S3'en er til "behandling" Kjøpte den for hele 4000kr i går, haha

Men den har et passe stort bagasjerom så nå har jeg plass til RC utstyret i den!!!
      |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Btw, d ser isje så lovane ut t neste helg... http://www.yr.no/sted/Norge/Rogaland...idsvarsel.html
        |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Originally posted by Zenox View Post
          Btw, d ser isje så lovane ut t neste helg... http://www.yr.no/sted/Norge/Rogaland...idsvarsel.html
          d e gudd i heila mårå
          nogen så resie t tau då elle?
          Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
          +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
          Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

Comment

så, så jenter!

Jeg har fått meg bruksbil!! En 94mod VW Vento, hvit med masse brune flekker på, hehe Greit å ha noe å frese rundt i mens S3'en er til "behandling" Kjøpte den for hele 4000kr i går, haha

Men den har et passe stort bagasjerom så nå har jeg plass til RC utstyret i den!!!
            haha nice...

Originally posted by Zenox View Post
            Btw, d ser isje så lovane ut t neste helg... http://www.yr.no/sted/Norge/Rogaland...idsvarsel.html
            Så tar me ein titt på den siå som faktisk pleie å ha rett
            http://www.storm.no/vaer/stavanger/helg

s
            å får me kryssa fingrene for at de denne gangen har rett og
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by Thomas85 View Post
              d e gudd i heila mårå
              nogen så resie t tau då elle?
              Neh, denne helgen må jeg skru ut motoren slik at den er klar til demontering i uka...

Originally posted by GrEmLiNgS View Post
              haha nice...

Så tar me ein titt på den siå som faktisk pleie å ha rett
              http://www.storm.no/vaer/stavanger/helg

s
              å får me kryssa fingrene for at de denne gangen har rett og
              Jises! Litt sykt at det er mulig å melle så forskjellig vær! Men jeg stoler på den siden som melder finest vær

Comment

• åhh... !! neste gang kan du prøve det som kjæresten til søstera mi gjør: sender en melding med bestillingen, om at det er en pakke som MÅ vere her innen en dato. det funker for han... han fikk en pakke ifra Ebay dagen etter bestilling.
                løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

Neh, denne helgen må jeg skru ut motoren slik at den er klar til demontering i uka...

Jises! Litt sykt at det er mulig å melle så forskjellig vær! Men jeg stoler på den siden som melder finest vær
                  Ja det må vi jo klart gjøre uansett hehe

Langtidsvarsel er uansett langtidsvarsel, så jeg velger å stole på gamle værtegn og tommelen i lufta enn så lenge hehe...

så får vi se heller se nærmere hvordan ting blir! Fint vær er ihvertfall bestilt!
                  Futaba 4pk

Comment

• nå får vi aldri kjøre på Sola BMX igjen hvertfall... har et bilde, men var for stort til og laste opp her. følgende står på skiltet:
                    Til Info:
                    Dette er et sykkelanlegg tillrettelagt for BMX.
                    all annen bruk er ikkje tillat.
                    RC biler er ikkje tillat brukt på banen. skulle du likevell falle for fristelsen, vill din RC bil bli konfiskert og tilbakelevert som byggesett.
                    dette gjelder også mopeder, hester, og 4hjulinger.

hvem søren bruker hest på banen ?!?
                    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• Originally posted by martin1996 View Post
                      nå får vi aldri kjøre på Sola BMX igjen hvertfall... har et bilde, men var for stort til og laste opp her. følgende står på skiltet:
                      Til Info:
                      Dette er et sykkelanlegg tillrettelagt for BMX.
                      all annen bruk er ikkje tillat.
                      RC biler er ikkje tillat brukt på banen. skulle du likevell falle for fristelsen, vill din RC bil bli konfiskert og tilbakelevert som byggesett.
                      dette gjelder også mopeder, hester, og 4hjulinger.

hvem søren bruker hest på banen ?!?
                      Ikke at jeg hadde planer om å kjøre der ute, men nå frister det pga den krasse tonen! Skulle bilen min bli konfiskert, så hadde det ikke stått noe bmx bane igjen der ute om jeg små måtte stJÆLT en gravemaskin for å gjøre jobben
                      Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
                        Pakken vår fra uniten ble sendt 20'nde og er enda ikke beveget seg noe mer... express my ass sier jeg.
                        Til info så har Tollvesenet hatt storkontroll på Gardermoen. Jeg fikk denne beskjeden da jeg etterlyste en pakke her om dagen... D tok 1 uke for å få den pakken fortellet!! Og den lå flere dager der før det ble oppdaterte at den var ankommet Gerdermoen...

Sååååå de henger godt etter med fortollingen ja
                        [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Haha, lykke til med den konfiskeringa, da skal de pokker få løpe etter Vorza'en

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
                            Til info så har Tollvesenet hatt storkontroll på Gardermoen. Jeg fikk denne beskjeden da jeg etterlyste en pakke her om dagen... D tok 1 uke for å få den pakken fortellet!! Og den lå flere dager der før det ble oppdaterte at den var ankommet Gerdermoen...

Sååååå de henger godt etter med fortollingen ja
                            Det er nok noe stort dem leter etter for alle mine pakker de siste 4 ukene har blitt stoppa med info om at jeg skal bli videre kontaktet.
                            Har selv vært på tlf med EMS service idag for å få godkjent 2 pakker som ligger på vent
                            Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                              Det er nok noe stort dem leter etter for alle mine pakker de siste 4 ukene har blitt stoppa med info om at jeg skal bli videre kontaktet.
                              Har selv vært på tlf med EMS service idag for å få godkjent 2 pakker som ligger på vent
                              Og VE8'en min ble sendt fra USA 17.6..... Regner med den ligger på Gardermoen, bare at de ligger så langt etter at den ikke er scannet inn ;-( Har en uke igjen til den må være ferdig bygd nå
                              [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Hva er egentlig fordelen/ulempen med å ha servo på brems på en elektro bil?

Ser man har det som option på ve8 feks
                                Futaba 4pk

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X