Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by atledreier View Post
    Like det STIVT eg, akkurat så kånå!

    Neida, men nå på glattå e det gudd med stive olja i hekken, og litt lausare framme så det blir greie styring. E ikkje baneoppsett nå for tiå, nå e det snø som gjelde.

    Derfor eg lurte på demperolje, der har eg heilt sett fra 15 te 100k...
    Du med 4wd og senter diff vil vell like noenlunde lik trekk fremme og bak ? Muligens LITT mer bak, men umerkelig mye (for bedre styring) slikt at du får god fremdrift på snø osv ?

    Btw, Slå på tråden, så tror jeg at jeg har en liten surprice til deg til Slashen.. Glimrende for snø og vinter =)
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • vell det med Kilden er at du blir jaga bort om du kjører der, uansett om du kjører elektro eller ikkje. jeg og Erik (Djega) har kjørt en hel del der, men har blirr jaga bort hver gang av Secfuckitas.
      løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

      Comment


      • Originally posted by martin1996 View Post
        vell det med Kilden er at du blir jaga bort om du kjører der, uansett om du kjører elektro eller ikkje. jeg og Erik (Djega) har kjørt en hel del der, men har blirr jaga bort hver gang av Secfuckitas.
        Det er bare og spørre om tillatelse først det Da har ikke tyttebær politiet noe dem sgu sagt.
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • Syns jeg lukter noe kjøring i snøen snart
          |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

          Comment


          • Tror bilen min trenge truger i dette været!
            Atle Dreier, Sandnes, 1974
            Tamiya TT-01 RX-7
            Traxxas Slash 4x4

            Comment


            • Jeg er uten barn og kone i 5 dager.... SÅ JA, jeg er klar for kjøring Frem med Paddles da gjerne
              [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

              Comment


              • Jeg satser på at det holder med Vorza'en, på med piggfelgene i verste fall Har ikke fått de nye drivakslene enda til E-Revo'en
                |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                Comment


                • Originally posted by atledreier View Post
                  Tror bilen min trenge truger i dette været!
                  Jeg har "truger" til den... eller skal vi si paddles Trenger og limes om på nye felger, Ellers gode
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • Woot!

                    Skal du ha for dem? Ser ut som jeg trenger dem utover sesongen!
                    Atle Dreier, Sandnes, 1974
                    Tamiya TT-01 RX-7
                    Traxxas Slash 4x4

                    Comment


                    • Originally posted by atledreier View Post
                      Woot!

                      Skal du ha for dem? Ser ut som jeg trenger dem utover sesongen!
                      ikkeno Kom og hent du (Er 1:10 dekk)
                      | Spektrum DX8|
                      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                      Comment


                      • Btw robin, Den mottakeren som sto i Vorzaen, Regner med at du passer på den siden den satt fast og ble i bilen sist Glemte og plukke den med sist

                        (har 2 til, så klarer meg for tiden, ikke noe hastverk)
                        | Spektrum DX8|
                        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                        Comment


                        • Jada, den ligger pent og venter på deg her

                          Var ikke noe problem å få den ut, så du har nok skrøyta litt for mye av den der puta/tapen din eller hva du vil kalle det
                          Var verre å få av biltema sin dobbelsidige tape når jeg "stjal" mottakeren til Savagen for å putte i Vorza'en! Trodde jeg skulle rive hele greia i filler så godt den satt!
                          |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                          Comment


                          • Kommer innom en dag, Kjetil. Men tror ikke det blir før om 1,5 uke. Skal til syden om noen dager, tror ikke jeg rekker turen før den tid!
                            Atle Dreier, Sandnes, 1974
                            Tamiya TT-01 RX-7
                            Traxxas Slash 4x4

                            Comment


                            • Originally posted by atledreier View Post
                              Kommer innom en dag, Kjetil. Men tror ikke det blir før om 1,5 uke. Skal til syden om noen dager, tror ikke jeg rekker turen før den tid!
                              Det går fint Ligger her enda da
                              | Spektrum DX8|
                              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                              Comment


                              • Originally posted by Zenox View Post
                                Jada, den ligger pent og venter på deg her

                                Var ikke noe problem å få den ut, så du har nok skrøyta litt for mye av den der puta/tapen din eller hva du vil kalle det
                                Var verre å få av biltema sin dobbelsidige tape når jeg "stjal" mottakeren til Savagen for å putte i Vorza'en! Trodde jeg skulle rive hele greia i filler så godt den satt!
                                Hehe, Så pass ja.. Vell jeg synes den duger helt fint Den gjør iallefall jobben sin
                                | Spektrum DX8|
                                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X