Knallbra, he he mrgreen (hvor fankern finner jeg smileysene på dette forumet?)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Invitasjon til Retro-treff / Invitation to Vintage Meet
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Retroræcertryne
Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford
Comment
-
Er det meninga at man skal komme til http://www.trcbk.com/ når man trykker på ombk nederst i løpsrapporten?
Retroræcertryne
Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford
Comment
-
-
Artig
Så jo nesten ut som om det gikk litt unna, spesielt Losi JRxPROen
Er det helt slutt på retro sesongen for i år, ingen flere 20 kroningen løp f.eks?Retroræcertryne
Comment
-
Kjempebra kvalitet!
Jon, kan du maile meg den?
Comment
-
Virkelig en Rough rider der? Har ikke sett noen andre slike enn den som står i verkstedet mitt..
Leste litt om den og visstnok vrient med deler? Tørr man å kjøre med slikt på bane da?"The Dagfather" - Dag Mykland
Kyosho ZX-5 FS & RB5 - LRP/NOSRAM - Vortex Race 5.5 & LRP Vector 6,5 - Spektrum
XTM X-cellerator - Tamiya Veteranbiler
Comment
-
Joda, det er en Rough Rider, det... Skal det være Vintage Race så skal det være skikkelig vintage, tenkte jegOriginally posted by dmykland View PostVirkelig en Rough rider der? Har ikke sett noen andre slike enn den som står i verkstedet mitt..
Leste litt om den og visstnok vrient med deler? Tørr man å kjøre med slikt på bane da?
Ikke noen ideell bil på en buggybane, men jeg kom både rundt "Wall of Death" og ble heller ikke sist
Verst var det vel å holde bilen rett frem på langsida, bakhjulene hadde en stygg tendens til å ville være fremst...
-Lars
sigpic
Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!
Comment
-
Avante 2001
Noen som har noe deler til Tamiya Avante 2001?
Testa litt igår og knakk litt bakstilling
Se tråden min under ønskes kjøpt for mere info
Takk Takk
ole_m@risheim.noTamiya Avante 2001
Tamiya TRF 501X World Edition
Comment
-
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment