Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skotfoss Raceway

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bare Sturla kommer seg sørover og får sendt en bil til meg så skal jeg prøve meg litt jeg og
    MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

    Comment


    • Blir vafler og kaffe i dag...................
      Tor Arne Nicolaisen GMBK

      Lei av å knuse motstandere!

      Comment


      • Er det noen som skal kjøre nå til Lørdag?
        Team Elefun \ Xray NT1
        Tom Erik Haaversen \70 mod.

        Comment


        • er helt sikkert folk der på lørdag.

          Comment


          • Banen er åpen fra kl 11.00 lørdag og søndag.
            Velmøtt alle sammen.
            Last edited by tan20; 11 February 2011, 20:12.
            Tor Arne Nicolaisen GMBK

            Lei av å knuse motstandere!

            Comment


            • Da kommer jeg, hvor langt er det fra geiteryggen?
              Team Elefun \ Xray NT1
              Tom Erik Haaversen \70 mod.

              Comment


              • Skotfoss Raceway,s adresse: Skotfossveien 275
                3720 Skien

                4km fra Geiteryggen.
                Kjør til venstre i rundkjøringen i bånn av Geiteryggen, rett frem i neste rundkjøring og over en bru, deretter venstre i rundkjøring mot Gulset, derfa er det skiltet til Skottfoss.
                Kjør gjennom skottfoss sentrum, rett frem/venstre og noen trange veger/bro og du ser stort bygg rett over rundkjøringen, dette er gamle Skottfoss bruk, og gå inn inngangen til Antikk og opp til 4 etg, venstre på toppen og du er der.

                ta
                Tor Arne Nicolaisen GMBK

                Lei av å knuse motstandere!

                Comment


                • Labert oppmøte idag, men vi som var der hadde det moro!
                  Hadde besøk fra det blide sørland, takk Tom Erik for gode tips!

                  Comment


                  • Originally posted by Samen View Post
                    Labert oppmøte idag, men vi som var der hadde det moro!
                    Hadde besøk fra det blide sørland, takk Tom Erik for gode tips!
                    Bli med å kjør Nc i Spydeberg til helga?
                    Det er flere av oss buggy gutta som skal kjøre. Har akkurat begynt å prøve meg litt i mod jeg og.
                    Mustit Rc 2012
                    Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
                    Bjørn-Ivar Haug

                    Comment


                    • Originally posted by Nikke View Post
                      Bli med å kjør Nc i Spydeberg til helga?
                      Det er flere av oss buggy gutta som skal kjøre. Har akkurat begynt å prøve meg litt i mod jeg og.
                      Så at flere som kjører skikkelig bil til vanlig kjører mod ja.
                      Skal vurdere det.......

                      Comment


                      • Originally posted by Samen View Post
                        Så at flere som kjører skikkelig bil til vanlig kjører mod ja.
                        Skal vurdere det.......
                        Gjør det, så skal jeg kjøpe vaffel til deg
                        Mustit Rc 2012
                        Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
                        Bjørn-Ivar Haug

                        Comment


                        • Hei,
                          kan bare konstantere at interessen for rc bil kjøring i Grenland er helt på bånn om dagen.
                          Har prøvd så godt jeg kan for å prøve å fremme sporten vår og få flere med på å kjøre på Skottfoss.
                          Ser at det jeg håpet på ikke lar seg gjøre desverre.
                          Derfor er det slutt på stilen jeg har kjørt nå i 3 mnd med informasjon her og servering på banen.



                          torarneN
                          Tor Arne Nicolaisen GMBK

                          Lei av å knuse motstandere!

                          Comment


                          • Dette synes jeg er utrolig synd !! Men når miljøet her i Grenland ikke støtter opp om tiltaket skjønner jeg deg.

                            Jeg vil hvertfall takke deg for initiativet du har vist nå i vinter, det har vært helt kanon!!

                            Comment


                            • Tror vi må bli flinkere til å arr klubbløp for å bygge opp interessen igjen, det er det som skaper sammhold i miljøet vårt.
                              Det var det som fikk meg hekta på rc! Savner den tiden i Gmbk hvor vi faktisk arr klubbløp.
                              Er det noen i påtroppende klubbstyret som vil ta på seg å sette opp klubbløp i kommende sessong er jeg mer enn villig til å ta meg av det praktiske ved slike arr som feks pokaler, startnr, rigging og Rcm osv, kiosk må nok noen andre ta
                              Håper vi får noen i styret som ser det samme som meg, nemmlig løpsaktivitet lokalt.

                              LØP OG KJØR
                              Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                              Comment


                              • Hadde kansje vært en ide og samordnet en klubbcup mellom Gmbk og KodalRC, kort og dra for alle og kunne kansje fått litt liv i track miljøet i kodal igjen og
                                MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X