Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skotfoss Raceway

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Old school View Post
    Den rosa M03en står å venter,men hun er ikke veldig interessert ennå.

    Kanskje det hjelper å få noen prinsesse klistremerker på den
    Her er min plan for å få i gang min fire år gamle absolutt-alt-må-være-rosa:

    [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
    -----------------------------------------------------

    Comment


    • Originally posted by tan20 View Post
      Kodal folket(FrankL) ringte meg i dag og luftet samarbeid Vestfold Grenland(Telemark) Cup, eller region e.l.
      Skal gå en g pr mnd, elektrofuelbensin en fast ukedag, f.ex onsdag pr mnd. 6 ganger derav 3stk kodal 3 stkg gmbk 4 beste tellende.
      Buggy el og fuel 1:10 og 1:8, kjører 5 min elektro opsett m 5 min finaler slik at oxo 1:8 elbuggy får muligheten, alt dette en annen ukedag/søn pr mnd. og samme 6 g og 4 beste tellende. Disse klassene vil utkåre en mester pr region og klasse. utenforstående kan også være med, men ikke i sammendraget for å kåre regional mester.
      Nybegynnere bør ha en fokus.

      Dette er utdrag fra samtalen jeg hadde isted.

      Diskusjonen er åpen, Fyr løs:

      Hvem stiller opp?


      TAN
      Dette tror jeg er veldig bra for miljøet i Kodal og Gmbk. Jeg stiller opp og kan ta noen av løpa, tenker da på Rcm og rigging osv.
      Kom igjen, meld din innteresse!
      Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

      Comment


      • Kikket litt på forslaget til tidsskjema i en annen tråd her. Det å kjøre 5 klasser på en ettermiddag gjør at man må begynne tidlig (16.40). Tror kanskje dette er for tidlig når folk skal dra fra Telemark til Vestfold og omvendt. Tror derfor at antall klasser pr dag bør ned til max 3, kanskje bare 2.
        Formerly known as JQ`s personal "pit-bitch".....

        Comment


        • Fortsetter her: http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...507#post444507
          Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

          Comment


          • Originally posted by Skimmy View Post
            Kikket litt på forslaget til tidsskjema i en annen tråd her. Det å kjøre 5 klasser på en ettermiddag gjør at man må begynne tidlig (16.40). Tror kanskje dette er for tidlig når folk skal dra fra Telemark til Vestfold og omvendt. Tror derfor at antall klasser pr dag bør ned til max 3, kanskje bare 2.
            Helt enig med deg Kim. Men det hadde vært rått å fått det til, tenker da på at vi blir et mer sammensveiset miljø. Men det kan vi jo kanskje også få til hvis Onroad arr for Offroad og motsatt. Spennede forslag!
            Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

            Comment


            • Sitter å lader opp batterier til imorra. Meldt mildvær som lover godt for mildere hall og godt grep.
              Vi er vel der fra kl 11.00 og utover dagen/kvelden.


              LØP OG KJØR
              Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

              Comment


              • Kommer to Vestfoldinger
                Tamiya TRF 801XT . Savox . Radiopost

                Comment


                • Originally posted by Old school View Post
                  Kommer to Vestfoldinger
                  Toppers
                  Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                  Comment


                  • Det blir vafler både lør og søndag, muligens noen legendariske toast oxo..... kaffe oxo, men brus må dere ha med dere.
                    Skal oxo kjøre SS og banerekk skal ryke i morgen.

                    ta
                    Tor Arne Nicolaisen GMBK

                    Lei av å knuse motstandere!

                    Comment


                    • håper kvinnfolke kommer hjem på lørdag kvelden så jeg kan dra opp på søndag
                      MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

                      Comment


                      • Originally posted by tan20 View Post
                        Skal oxo kjøre SS og banerekk skal ryke i morgen.
                        ta
                        Gleder meg
                        Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                        Comment


                        • Er det samme tid i morgen også?
                          Its only one way to drive a car - SIDEWAYS^^
                          Xray T3`11
                          ---Futuba 2PL---Vortex 1205---Tekin RS Pro---Nosram Dragon 10.5 boosted - GreenDrift
                          Kyosho TF5 Stallion---Futuba 2PL---Vortex 1205---Team Orion Vortex Race Spec---Nosram Pure Evolution 7.5 - Team Rockstar

                          Comment


                          • Originally posted by cossiedude View Post
                            Er det samme tid i morgen også?
                            Yes det er det!
                            Tan, det var ikke langt unna idag..........plager meg litt at du kjørte så fort etter bare en dag Men det betyr vel bare at du er god da, litt engstelig for hvem som sitter med SS rekorden imorra. lol lol
                            Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                            Comment


                            • Da kommer det nok en sidelengs-kjører i morgen
                              Satser på at det er vafler der
                              Its only one way to drive a car - SIDEWAYS^^
                              Xray T3`11
                              ---Futuba 2PL---Vortex 1205---Tekin RS Pro---Nosram Dragon 10.5 boosted - GreenDrift
                              Kyosho TF5 Stallion---Futuba 2PL---Vortex 1205---Team Orion Vortex Race Spec---Nosram Pure Evolution 7.5 - Team Rockstar

                              Comment


                              • D blir banerekk og vafler i morra...... noen legendariske oxo.
                                Morro når det er folksomt som idag, håper det kommer ennå fler i morra.
                                Skal nok se at nå når sesongen er på hell, da tar aktiviteten helt av.. dette ville isåfall love godt før neste innesesong!
                                Kanskje teste rcm i måra, og se hva heattider sier da...(da ser man feila)

                                ta
                                Tor Arne Nicolaisen GMBK

                                Lei av å knuse motstandere!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X