Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ta deg en titt rundt på forummet, det er masse forskjellige meninger. Det er jo en god slump med penger som skal ut. Her kan du jo begynne.



    http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?t=21064:mrgreen:

    Den siste sier sitt om mitt valg(Helt objektivt altså)
    Robert Birkevaag 71 mod
    Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic

    Comment


    • Takk for svaret!

      Joda, ser en hel del tøffe biler her, ingen tvil om det. Hva er den store forskjellen bortsett fra det åpenbare (bakkeklaring)?

      At det er endel penger som skal ut er sikkert, men det er dyrt å være gift også...
      Hermann Flatval 74

      Comment


      • HEHEHE. Det skal være sikkert

        Du må først bestemme deg om du vill ha 4wd eller 2wd. Så må du finne ut bruksområdet. En LS buggy går det an og sette mange typer hjul på for all slags kjøring. Dette med kjøreegenskaper og kjøpreglede er en annen ting.
        De fleste vil vell anbefale det di kjører med selv, så også jeg. Hpi Baja er en utrolig morsom og god bil med meget gode kjøreegenskaper, samtidig som det er enkelt og sette opp bilen etter forholdene. Anbefaler på det sterkeste og kjøpe denne.


        Har kjøpt masse derifra, aldrig noe problem og topp service.
        Robert Birkevaag 71 mod
        Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic

        Comment


        • Hei igjen,
          Jeg har vel landet på 2WD, skulle behovet/lysten være der kan man jo etterhvert skaffe seg et kit for konvertering ser jeg.
          Synes vel bare FG Beetle er tøff, selv om jeg vet at det er kun karoseriet som skiller noen av bilene der..
          Min type kjøring er alt bortsett fra bane. Men med dette påskeværet må det handles i en viss fart kan jeg fortelle deg
          Har tittet litt på MCD også, men der er vi over på 4WD igjen, har sett endel videoer de siste dagene, og jeg synes ikke det er noe å si på fremkommeligheten på 2WD akkurat..
          Takk for linken, den skal sjekkes ut som alt annet.
          Men her må det handles litt raskt!
          Hermann Flatval 74

          Comment


          • Et siste spørsmål her. Klarer ikke helt å finne ut forskjellen på Monster Beetle og PRO utgaven. Noen som kan hjelpe her?
            Hermann Flatval 74

            Comment


            • Blant annet doble dempere og noen andre bærearmer.

              Kommer ikke på mer i farta.

              Comment


              • Strålende, takk skal du ha!
                Kan ikke skjønne at de står til samme pris, men det er jo hyggelig nok det
                Hermann Flatval 74

                Comment


                • Originally posted by Hermann View Post
                  Strålende, takk skal du ha!
                  Kan ikke skjønne at de står til samme pris, men det er jo hyggelig nok det

                  Hei Hermann!

                  Jeg var i den samme båten som du er i nå for ca 1 uke siden.. Jeg var helt blank på LS bilene, og var keen på å skaffe meg en FG Monster Truck, men ble frarådet da denne ikke hadde like bra kjøreegenskaper som andre biler..

                  Så andre valget mitt da, var en HPI Baja, først og fremst fordi jeg har hatt HPI Nitrobil i 5 år snart, og er meget meget fornøyd..

                  Jeg vil anbefale deg Baja ( ikke pga jeg selv har/skal kjøpe en) fordi den er på salg: http://www.davesmotors.com/store/product2029.html
                  Man betaller halvparten for bilen av hva den koster her hjemme, og det er det som fikk meg til å kjøpe den..! ( kommer moms og frakt itillegg, men forsatt MYE å spare.. ( ca 3000;- )

                  Det er mye penger å spare som sagt, og da kan du heller kjøpe masse deler for disse pengene, om det er et must for deg og oppgradere.. Eller bare å sette den av til noe annet..

                  Jeg skal bestille Baja 5b SS Kit ( Bygge selv ) og noen få reservedeler nå, så jeg gleder meg som en unge til jeg får bilen, fordi jeg veit at jeg kommer til å bli veldig fornøyd..!!

                  Det er et stort valg, mye penger som skal ut, men velg det du vet du vil bli fornøyd med..!
                  Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                  Comment


                  • Betalt Baja!! :d

                    Wooooooooohooooooooo!!!!!

                    Da var Baja 5b SS B E S T I L T ! ! !!!!

                    Gleder meg som en unge til jeg får den!!

                    ! ! ! !
                    Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                    Comment


                    • Da er vi to

                      Bestilte SS jeg også nå i kveld
                      An Apple a day.....
                      keeps Windows away

                      Comment


                      • Originally posted by Boben View Post
                        Da er vi to

                        Bestilte SS jeg også nå i kveld
                        Kult..! =D Grattis med ny kommende bil da..! =D
                        Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                        Comment


                        • Grattis Dette kommer du dere ikke til å angre på.
                          Dere får legge ut litt bilder etterhvert som prosjektene skrider fremover da.
                          Robert Birkevaag 71 mod
                          Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by The Bajanic View Post
                            Grattis Dette kommer du dere ikke til å angre på.


                            Dere får legge ut litt bilder etterhvert som prosjektene skrider fremover da.
                            Takker..! Skal ta masse bilder.. Gruer meg litt til bygging'a men, gleder meg også..! =D

                            Kommer sikkert til å stå fast på noe, men det er jo da dere her på forumet kommer inn.. ( Spess dere som har Baja )
                            Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                            Comment


                            • Litt skruing og mekking er halve morroa. Det skal hvist følge med en meget god monteringsanvisning til ss'en. Ellers ligger det ute en god del filmer om mont. av de vanskligste tingene.
                              Robert Birkevaag 71 mod
                              Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by The Bajanic View Post
                                Litt skruing og mekking er halve morroa. Det skal hvist følge med en meget god monteringsanvisning til ss'en. Ellers ligger det ute en god del filmer om mont. av de vanskligste tingene.
                                Har allerede sikret meg video av diffen og dempere.. Ellers skal vel alt gå bra..

                                Sant det at skruing og mekking er halve morroa, men litt kjedelig å sitte å mekke på en bil du veit du har drømt om lenge, og som du ikke klarer å vente til for å kjøre..! :razz:
                                Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X