Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeg bruker denne:


    Meget godt fornøyd med den :grin:
    Bare fly foreløpig...

    Comment



    • Det at den har sånn rød ogg svart klype, vil
      ikke det si at den kan lade med tolv volt?
      Er ikke de klypene til å bruke på bilbatteri, og de er jo 12 volt.
      An Apple a day.....
      keeps Windows away

      Comment


      • Det stemmer.

        Men kjedlig å ikke kunne lade hjemme før du skal ut å kjøre da.

        Ellers blir det jo lader på lader hjemme.

        Comment


        • Må bare stille et spørsmål til folket med Baja, eller som har peiling..

          Har kommet til at jeg skal skru sammen hjulene på Baja'n nå..
          Det følger med 4 stk felg, 2 stk bakdekk, 2 stk fordekk og 2 stk inner foam til å ha inni dekkene..

          Det jeg stusser VELDIG over er det med disse inner foam. Vet det at det skal inni dekket.. Men, skal det fordeles på alle hjulene, eller skal de bare være på bakdekkene..?
          Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

          Comment


          • Originally posted by Muztang289 View Post
            Må bare stille et spørsmål til folket med Baja, eller som har peiling..

            Har kommet til at jeg skal skru sammen hjulene på Baja'n nå..
            Det følger med 4 stk felg, 2 stk bakdekk, 2 stk fordekk og 2 stk inner foam til å ha inni dekkene..

            Det jeg stusser VELDIG over er det med disse inner foam. Vet det at det skal inni dekket.. Men, skal det fordeles på alle hjulene, eller skal de bare være på bakdekkene..?
            Hehehe trur det skall vare til reservehjulet!!
            En PESSIMIST er en OPTIMIST men med erfaring!!!!
            Kjører Leopard!!

            Comment


            • Originally posted by patrix View Post
              Hehehe trur det skall vare til reservehjulet!!
              Omg.. Det er på tryne..

              Det er står nemlig i bruksanvisninga at det skal være både forran og bak.. =S Eneste måten jeg kan få det til å passe da, er å dele dem i 2..

              Men blir det riktig da ?
              Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

              Comment


              • Originally posted by Muztang289 View Post
                Omg.. Det er på tryne..

                Det er står nemlig i bruksanvisninga at det skal være både forran og bak.. =S Eneste måten jeg kan få det til å passe da, er å dele dem i 2..

                Men blir det riktig da ?
                Nope da blir det for lite til resrvehjulet!!!
                En PESSIMIST er en OPTIMIST men med erfaring!!!!
                Kjører Leopard!!

                Comment


                • Originally posted by patrix View Post
                  Nope da blir det for lite til resrvehjulet!!!
                  Håper du kødder nå??
                  Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                  Comment


                  • Han var/er i skikkelig kødde humør.
                    Bare se hva han lurte meg med


                    Se nederst på side 2 og halve side 3
                    An Apple a day.....
                    keeps Windows away

                    Comment


                    • Du sier at det bare følger med 2 stk inner foam?
                      Da vil jeg tro at de skal i bakdekkene men jeg vet ikke, det med å kutte dem i to virker litt rart syns jeg.Passer en foam fysisk inn i ett bakdekk eller må du kutte til for å få det til å passe?

                      Comment


                      • Originally posted by Mugen View Post
                        Du sier at det bare følger med 2 stk inner foam?
                        Da vil jeg tro at de skal i bakdekkene men jeg vet ikke, det med å kutte dem i to virker litt rart syns jeg.Passer en foam fysisk inn i ett bakdekk eller må du kutte til for å få det til å passe?
                        Hei..

                        Jeg fant ut av det i natt.. Det fulgte med to sånne lange strimler av et ellerannet som bare lå i eska, som jeg teipet sammen, og wolla.. Et komplett hjul..!
                        Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                        Comment


                        • Jeg snakket nettopp med Martin på FG-hobby, han sa at det skal være innerfoams til alle 4 hjulene.
                          BTW. Parla ti italiano?

                          Comment


                          • Da var marderen prøvekjørt utendørs for første gang på veldig lenge etter at den med tiden har blitt dramatisk renovert. Og hvordan det gikk, kan vel muztang289 bevitne.

                            Gikk som en drøm. Vi oppsøkte en stor sandbane bak Mortensrud kjøpesenter med litt fuktig sand og partier med sølepytter og is. Og selvfølgelig flombelysning.

                            Jeg hadde med kameraet men hvor var minnekortet? Joda. Det lå hjemme i kortleseren i laptopen der jeg plugga det inn sist!!

                            Vi kjørte litt og så en gjeng med utenlandske guttunger i 12 - 14 årsalderen nærme seg banen. Veldig nyskjerrige og småplagsomme etter min mening. "Hvor fort går den?" (Nok til å ta igjen deg). "Er det bensin eller?" (Nei.. jeg har bare lagt inn totakterlyd fra en walkman), "Kan jeg prøve den eller?" (Ja, hvis du setter storesøstra di i pant).

                            Hørte litt ulyder fra drivverket og mistenker at det er litt sand i drivverket, men det er vel ikke store jobben med å rense ut.

                            Det hele endte med at bilen var veldig treig på gassen og så vidt klarte å svinge. Dumme meg hadde glemt å lade batteriet pluss at to futaba 25kg servoer (quarter scale og standard) bruker umenneskelig mye strøm. Måtte kutte tenninga og peke nesa mot St. Hanshaugen igjen.
                            Sånn er det når man har hatt 3 søvnløse netter og bannet og svertet seg over en kranglete sakselift på jobben som bare ville gå bakover.

                            Så folkens der ute i resten av oslo... dere har en gullgruve for rallykjøring bak mortensrudsenteret. Hadde vært artig å samlet troppene en helg. Perfekt føre å kjøre litt dirt.

                            Får nesten ta litt bilder neste gang jeg drar dit (og ha en backup batteripakke eller to i baklomma).
                            Last edited by Motörhead; 22 February 2008, 20:33.
                            sigpic
                            If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                            If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                            Comment


                            • Kommer til Oslo en søndag jeg, bare å si ifra når. Kanskje jeg får med brutter også om han ikke jobber.
                              sigpic
                              Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

                              Comment


                              • Originally posted by Lathly View Post
                                Kommer til Oslo en søndag jeg, bare å si ifra når. Kanskje jeg får med brutter også om han ikke jobber.
                                Jepp. Da kan jeg som sagt anbefale nevnte bane. Kanskje neste søndag? 2. Mars.
                                sigpic
                                If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                                If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X