Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • da var bajan i hus....

    kjøpte bajan av gizzly for den nette sum av 4200,- bilen er i meget bra forfatning .... funnet 2 ting jeg må fikse... outerwear må syes da den er ødelagt... og hjullager må skiftes rundt hele bilen ..

    er det noen som vet hvilke butikker som har mye stock parts til disse bilene... finner nesten ingen jeg ..


    må få benytte sjansen til og takke bjørn som tok seg tid til og kjøre 30 mil for og levere bilen over til meg..... enormt bra ... er trivelig med en prat og da... synd det var så kaldt på øra skal legge ut bilder etter vask jeg
    23
    positivt
    65.22%
    15
    negativ
    34.78%
    8

    The poll is expired.

    Last edited by beemerworld; 26 January 2010, 00:06.
    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

  • #2
    Grattis med ny børse

    Jeg var vel mer som en mellom mann på handelen da men en pådriver også
    Bare kjekt å ta den turen, får skulle den gått post veien hadde du nok måttet vente lenge, vet hvordan det er å vente på godiser, så tenkte det var greit å levere personlig, litt førjuls service

    Var samtidig kjekt å hilse på et forum navn in person også
    HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

    Comment


    • #3
      du har ikke et sett hjullager da??? meg kjøpe
      mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

      Comment


      • #5
        Grattis med bil da.

        Har selv kjøpt hjullager på ebay.
        Her f.eks http://cgi.ebay.com/NEW-HPI-BAJA-5B-...item4838b7fe45

        Tar litt tid og få de, men kjøper alltid så jeg har noen i reserve...
        Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
        Spectrum dx3s

        Comment


        • #6
          Originally posted by beemerworld View Post
          du har ikke et sett hjullager da??? meg kjøpe
          Nå har jeg desverre bare 5 igjen, og skal du bytte ut alle, trenger du 8 stk!
          Var alle klar da el?
          Selv har jeg brukt disse

          tt459 - Team FastEddy Complete Bearing Upgrade Kit for HPI Baja 5B/5T

          $49.00
          Quantity: Add to Cart
          HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

          Comment


          • #7
            de går ei lita stund til men ... hvis du skal bestille fra over there så si ifra da .. så fakser jeg over kontanter
            mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

            Comment


            • #8
              Den er grei
              HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

              Comment


              • #9
                Gratulerer med ordentlig bil
                Grizzly er en man kan stole på når det gjelder ting han selger! Grei kar med bra peiling på LS biler.
                Fersk Large Scale kjører.....

                Comment


                • #10
                  Jøss som det varmer å høre sånt Blir nesten litt flau jeg
                  Hjelper bare til så godt jeg kan, når det trengs
                  HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                  Comment


                  • #11
                    sånn nuh er bilen ren ihvertfall trykkluft og wd40 tar det meste av dritt på blyfri biler...
                    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                    Comment


                    • #12
                      Anbefaler TeamFastEddy sitt Professional bearing kit. Der er alle lagrene til hele bilen + lagre til alle "bushings" i bilen. Det følger med 2 ekstra lager i røde settet, tranny plata med bremse systemet. De småe har også røde foringer. Lager inni (oppgrad.) og utenpå diffen er også med. Det blåe settet er ABEC rated,men det står at det Røde (professional) er ABEC-5 rated. 27 lager i hele settet. Det koster $70. Det er 15-16kr lageret som er billig

                      TFE Professional Bearing kit
                      Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

                      Comment


                      • #13
                        det så bra ut... skulle sikkert skaffa meg et sånn...
                        mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                        Comment


                        • #14
                          Også et must for og fjerne slark i drivlinja er Ed sitt Pro-series shim kit.



                          Med HPI sine skiver så får man bare en str. i kitet,og må stable flere.
                          Last edited by Adrian; 20 December 2009, 15:07.
                          Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

                          Comment


                          • #15
                            Originally posted by beemerworld View Post
                            det så bra ut... skulle sikkert skaffa meg et sånn...

                            Bare å ordne en paypal konto å bestille ivei d
                            HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X