Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Billig 2.4Ghz
    HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

ja jeg har tittet på den her tidligere men fant ingen svar på om det er failsafe innebyg eller ikke....
      mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

Mer info.. Men ser heller ikke noe om failsafe

Comment

går jo ann og sette på en failsafe og da men ..... nei .. får se

Comment

håhåhåhå.. det der var brutalt billig

jeg er en fast tilhenger av: man får det man betaler for visst den der bare glitcher og lager bøll så er man jo like langt, bare i et forsøk på å spare noen kroner.. fatter'n har et bra "ordtak", det er dyrt å være fattig jeg veit veldig godt hva han mener.. må ta dyrere løsninger fordi man ikke har råd til å gjøre det ordentlig akkurat der å da..
            jeg tror jeg hadde venta med å handle kontroll til jeg hadde råd til noe som man visste funka..
            just my 2 cents
            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

jeg er nok veldi enig der.... er vel ikke råd det er snakk om her .... men det er januarsalg vettu.... jaja skal ikke ha noen kontroll før sommern lell.. eller mottakker til dx3sn

Comment

1. service

da har jeg tatt en liten service på bahan .....

fikk plukka ut en halv kilo gammalt gress fra rundt sylinderen.. har og sjekka plugg,clutch og lager i overføringene.. alt ser bra ut .. trenger dog nye tetteringer til dempera da de bak lekker litt olje... noen som har dim på disse o ringene??? skal forresten i vei og kjøpe noe alu rør ... skal lage noen sett med quick release roll cage tube... noen som vil ha????

100,- kr settet f eks???

Comment

Originally posted by beemerworld View Post
                  da har jeg tatt en liten service på bahan .....

fikk plukka ut en halv kilo gammalt gress fra rundt sylinderen.. har og sjekka plugg,clutch og lager i overføringene.. alt ser bra ut .. trenger dog nye tetteringer til dempera da de bak lekker litt olje... noen som har dim på disse o ringene??? skal forresten i vei og kjøpe noe alu rør ... skal lage noen sett med quick release roll cage tube... noen som vil ha????

100,- kr settet f eks???
                  Dropp de o-ringene til demperne, og kjøp heller umbrella seals av rc-racing.. da blir det slutt på lekkasje ifra demperne..
                  Jeg har også vært på jakt etter noen rør til quick release, men da av rustfritt da jeg innbiller meg at disse er noe stivere, men har ikke funnet noen rør med riktig dim.. . Men Jan Erik har planer om å ta dem inn i vare sortimanget sitt..
                  Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                  Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                  enRoute Berg JXR003
                  Losi 5ive - BZM Super 50

Comment

visst du har rtr dempere så må du ha v2 utgaven for at umbrella sealsa skal passe.... men jeg ville alikevel bytta oringene samtidig som jeg satt inn sealsa
                    1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

Originally posted by Vforce jr View Post
                      visst du har rtr dempere så må du ha v2 utgaven for at umbrella sealsa skal passe.... men jeg ville alikevel bytta oringene samtidig som jeg satt inn sealsa
                      Det stemmer det.. Tenkte ikke over at han hadde RTR... MEN da har han jo en gylden anledning til å oppgradere demperne sine til 6mm
                      Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                      Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                      enRoute Berg JXR003
                      Losi 5ive - BZM Super 50

Comment

Originally posted by Vforce jr View Post
                        Sealse`n er vel erstatning for Oringene, er dem ikke det da, eller blir det i pose og sekk?

Comment

er det ikke bare og bytte demperstengene og gjennomføringene til 6mm da??? noen som vet evt delenr ?? er mye som skal oppgraderes før demperne tror jeg... først og fremst bremser og motor ... tar det litt etterhvert tenker jeg ... står på tura til og bli pappa til nummer 4 her på nyåret.. så raser vel i vei noen kroner i den retningen og tenker jeg

Comment

Originally posted by Gizzly View Post
                            Sealse`n er vel erstatning for Oringene, er dem ikke det da, eller blir det i pose og sekk?
                            nei det blir på en måte i pose og sekk ja.. oringene sitter innenfor sealsa.. men visst han skal kjøpe HD demper settet så sitter det jo nye oringer der selvfølgelig da er det bare å presse inn umbrella sealsen.. bare husk å kjøpe med verktøy
                            http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88...it.A/id.656/.f der har du kittet bak, skal bare være å skru rett inn i dempera dine.. var hvertfall det på jørgen ms sine dempere
                            http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88...it.A/id.655/.f der har du foran

jeg veit rc-racing har det der men jeg fant ikke på sida hans så du får ringe han..

se på denna før du monterer paraplyene

hiver med link til paraplyene med verktøy
                            Last edited by Vforce jr; 30 December 2009, 15:04.

Comment

den er grei vettu Vforce jr, skal bli satt inn, men har satt pri på TR clutch systemet, og endel annet, neste nå blir Phat dad stenger bak og umbrelle sealings

Comment

Originally posted by Gizzly View Post
                                den er grei vettu Vforce jr, skal bli satt inn, men har satt pri på TR clutch systemet, og endel annet, neste nå blir Phat dad stenger bak og umbrelle sealings
                                ja det har jeg også.. funker som f... det klutsj systemet men phat dad stenger har jeg ikke vurdert for jeg har ennå tilgode å knekke de orginale til ss'n, men det er sikkert fordi jeg har reserve liggende hehe
                                man får så mye snacks til dissa doningene så jeg må bare la være å glo på nettet det neste blir vel threshold rezzies tenker jeg

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X