Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Nope, han som solgte bilen hadde ikke lader til den, så jeg brukte å lade bilen til han, men det er den samme ladderen som er brukt hele tiden ja!?
    Men det er samme som den orginale, får å si det sånn
    HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

    Comment


    • #47
      ok det er ikkje nokk power i den laderen til å få lade opp et nytt batteri.eg måtte opp i 2,5 amper for å få gang på mitt,når det var nytt.
      sigpic

      Comment


      • #48
        jeg har lada det i 6 timer jeg da vettu.. det ble sikkert for lite...

        den laderen er på 9v 300 ma ser jeg... trenger vel ca et døgn med lading da hehe
        mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

        Comment


        • #49
          tviler på at du vil få ladet det batteriet opp med den laderen.den laderen der bør du heller bruke på senderen.viss du har oppladbare på den.
          sigpic

          Comment


          • #50
            må vel få kjøpt meg en peaklader da... er greit med en slik... de ha en på elefun til 300 kr
            mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

            Comment


            • #51
              hehe ja alt er bedre en den du har nå.
              sigpic

              Comment


              • #52
                Enig der ja
                HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                Comment


                • #53
                  i dag har jeg fått opp batteriene og satte inn nye i senderen... dette førte til et problem.. rtr radioen fusker ved ca 10 meter glitch??? skal den være så følsom?? er det noe fiffig man kan gjøre for og forhindre dette kanskje det er overslag i plugghetta?? kan jo kjøpe ei ngk hette og montere på kanskje dette hjelper ... tar i mot all hjelp
                  mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                  Comment


                  • #54
                    ingen svar???
                    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                    Comment


                    • #55
                      den har kansje tatt jule ferie.viss du fekk problemer med de nye batteriene,så ta og prøv med de du hadde i før,og se om det er same problem da.tviler på at de er plugg hetta,då skulle dette ha skjedd med de gammle batteriene og.
                      sigpic

                      Comment


                      • #56
                        hehe det skjedde nok da og.. er det ikke en kjent ting med am/fm utstyr at du får radio trøbbel pga plugghetta??? kan jo hende den har blitt bløt og ,,
                        mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                        Comment


                        • #57
                          hva sender/mottaker er det du bruker.du kan jo prøve med ei skjerma plugghette.men som regel er det sender eller mottaker som fucker.vil annbefalle en 2,4 GHZ
                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            har rtr radioen nuh... har en dx3s og men mangler mottakker.. skal kjøpe meg en når jeg skal til byen neste gang men kunne tenkt meg og bruke rtr radioen.... skal strengt tatt ikke være nødvendig med noe anna... kappa tuben til antennelednningen nuh slik at ledningen henger fritt håper dette kan hjelpe
                            mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                            Comment


                            • #59
                              de orginale radioene funker bra når de er nye,men etter ei stund,så blir det bare problemer.har hatt mange FM hitec sendere/mottakere med 40 MHZ krystaller.har gitt vekk alle.det er desverre ikkje bra nokk.har kjørt med futuba sitt 2,4 GHZ nå i ca 2 år.har aldri hatt problemer med dette,funker som bare fffff
                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                kan være slitte krystaller faktisk... er jo failsafe på bilen så er ikke noe kjempe problem men har vært borti det i gamle dager at krystaller tar kvelden innimellom
                                mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X