Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hvis jeg kjøper rep sett til 39 dollar så har jeg vel alt jeg treng??? er ikke noe forskjell i tykkelsen på ss demperene????

    da har jeg 4 stk dempere i 5mm med umbrella seal til ca 1000 kr??

    hvis d funker da
    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

    Comment


    • Disse er i 6mm og ja, der har du det du trenger.
      HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

      Comment


      • jeg la opp en haug med linker på forgje eller forgje forgje side tror ikke jeg ville bare kjøpt bunndelen også prøvd å bygge om.. ville kjøpt hele rep kittet.. men ring jan erik... jeg veit han har 6mm rep kittet, både foran og bak.. da har du det mye før enn visst du handler det lille greine der fra over dammen
        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

        Comment


        • legger den opp på nytt jeg så ser du beklager at vi overtok hele tråden din.. hehe

          Originally posted by Vforce jr View Post
          nei det blir på en måte i pose og sekk ja.. oringene sitter innenfor sealsa.. men visst han skal kjøpe HD demper settet så sitter det jo nye oringer der selvfølgelig da er det bare å presse inn umbrella sealsen.. bare husk å kjøpe med verktøy
          http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88...it.A/id.656/.f der har du kittet bak, skal bare være å skru rett inn i dempera dine.. var hvertfall det på jørgen ms sine dempere
          http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88...it.A/id.655/.f der har du foran

          jeg veit rc-racing har det der men jeg fant ikke på sida hans så du får ringe han..

          se på denna før du monterer paraplyene YouTube- Installing Threshold Umbrella seals in HPI Baja shocks

          hiver med link til paraplyene med verktøy
          http://rc-racing.no/index.php?target...oduct_id=33209
          1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

          Comment


          • Må da være en stor fordel å ta det fra Rc-Racing da, siden han ikke er oppe å går med pay pal, så får han det mye fortere og, som du sier
            HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

            Comment


            • tenker jeg skal nedover til jan erik en tur på nyåret jeg... har familie i brummunddal som jeg besøker meget ofte .. må vel ta en tur til skarnes da tenker jeg... har som sagt hele vintern på meg til og oppgradere og fikse jeg... men er helt grønn på hpi baja ... denne bilen er helt motsatt i fra det jeg er vant til... men dere må ha takk for all støtte og hjelp.. det blir satt pris på ..
              mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

              Comment


              • da får du ta med bilen også finner vi et sted å "leke"
                1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                Comment


                • hehe mkøsisen er alltid gøy.. i botenden er det kulete is og da det bunnfryser har hatt det mye morro med nitrobilene mine der ..

                  nå skal det da sies av d er hundre år sia jeg begynte med nitro bil hadde en 1/8 buggy på 80 tallet mustang xi2 ... tror pappa har den i kjellern enda
                  mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                  Comment


                  • bremser foran...

                    noen som har prøvd dette??? kunne tenkt meg et sett jeg men fy og f for noen priser... jeg skal ikke ha noen bling bil men den skal være funksjonell
                    vet dette gjør mye godt på fg men er det noen her inne som har hatt det på 5bn sin
                    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                    Comment


                    • har prøvd hydrauliske fram bremser.. pappa hadde det på 5t'n sin.. det bremser godt men det blir vanskeligere å legge den bredt inn mot en sving for eksempel.. men visst det stoppetiden du skal ha ned så løp og kjøp.. hehe
                      1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                      Comment


                      • vil tro det kanskje blir og få tak i et sett brukt etter hvert.. er hvis jeg skal kjøre bane osv... må da være mulig og justere hvor bye bremsene tar osv....
                        mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                        Comment


                        • jada jada, dem er fullt justerbare.. fant tråden til gammæln sin bil
                          http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...=vforce&page=3 se nesten nederst for å se bremsene
                          de bremsene der er styggdyre men ser jævlig bra ut da
                          1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                          Comment


                          • Hadde bremser fremme på FG`en min, var justert så di ikke tok hardt, funket greit..
                            Men nå bruker jeg ABS`en på radioen, og syns det funker fett, er justerbar den og, så du slipper full låsing på hjula
                            HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                            Comment


                            • jeg og har abs funksjon på 3pm'n men jeg syns den brukte fryktelig mye bremseklosser når jeg hadde den på så når jeg bremser så skal de bakdekka stå HELT stille skal ikke ha noe unødvendig slitasje ass, ærlig talt.. hehehe
                              1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                              Comment


                              • Har vel mere justerings muligheter på 4pk`en da serru hakke merka noe mye slitasje der enda, men så snur jeg litt opp og ned på klossene av og till, så dem ikke bli skrapt helt inn på en gang
                                HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X