Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hehe ja alt er mulig,du får prøve å bytte krystaller viss ikkje dette hjelper så kan du prøve med ei skjerma plughette.ta det billigste først.du får ha lykke til og håper det ordner seg raskt for deg.
    sigpic

Comment

tenker det blir ei skjerma plughette først jeg... er det som er nermest
      mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

det beste er egentlig å bare bytte til 2,4 ghz men det er jo ikke den billigste løsningen da
        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

Hmm,er det ikke en liten justering på failsafen som skal til da!
          Men uansett er det vel 2,4 som funker best da. jeg mener å huske han kjørte problem fritt, sist jeg kjørte sammen med han da
          HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

disse failsaifene som blir solgt for 150 til 250 kr,kan bare si en ting om de failsaifene som blir solgt.det er en veldig dårlig forsikring på en ls bil.har sikkert hatt 30 failsafer opp gjennom tidene.og kvaliteten er dårlig på omtrent alle.
            sigpic

Comment

Mener det var en innebygd failsafe i mottakeren på den bilen der, men kan jo fort bli tull om den har vert utsatt for fukt, som feks vask, og det kommer noe inn i radio boksen. men er jo trasig å miste signalet da, slet selv mye med det her en periode, men ble fort slutt på det problemet når 2.4 system ble montert

Comment

hmm mulig den trenger en justering ja... skal prøve og sette den opp på nytt jeg,, den har innebygd failsafe ja.. tf 10 radio og mottaker

Comment

Mener den var problem fri når anders hadde den da, men vet ikke jeg hvordan han har stelt med bilen i det siste da!
                  Evnt kan du ta ut motakeren å la den få tørke litt, om det feks skulle være fukt inni.

Comment

ok viss den er helt lik etter justering,så ta og hør med en kompis som og kjører fjernstyrte biler.om du kan få låne sender/mottaker av han i en time,så ser du fort om det er sender/mottaker som er problemet.
                    sigpic

Comment

på enkelte sendere/mottakere er det muligt å slå av failsaif.så ser du om det er den som lager problem.
                      sigpic

Comment

Var først når jeg skiftet motor i børsa mi jeg begynte å få tull med signalet på min sender, samt at det går noen høyspent ledninger der jeg brukte teste bilen, kan og forårsake forstyrrelser det og.

Comment

oioi her var det mye forslag men ingen som har testa skjerma plugghette da?? er jo det de pleide og gjøre i gamle dager... jeg har en dx3s som jeg tenkte og bruke etter hvert men trenger en mottakker .. nå ser jeg at dx2s er kommet inn til kr 1600 kr m telemetri så da kjøper jeg nok d etterhvert . men det hadde vært greit og fått orna problemet intil videre da jeg ha laga meg ei bane ute på jordet mitt med traktoren... ja jeg er bonde.....

tror forresten at det er meningen at antenneledningen skal henge 5-6cm utenfor røret for og få max signal

skal legge ut bilde av banen min etterhvert men nuh snør det så jeg må brøyte litt till ... vi blir vel 2.-3 nitro skysser + meg og en fg på kjøring 1.januar.... skal legge ut bilder av det og...

Comment

Originally posted by Gizzly View Post
                            Var først når jeg skiftet motor i børsa mi jeg begynte å få tull med signalet på min sender, samt at det går noen høyspent ledninger der jeg brukte teste bilen, kan og forårsake forstyrrelser det og.

høyspent??? fxxn det tenkte jeg ikke på.... ehhh var på jernbanestasjonen og kjørte jeg.... hehe er vel kanskje høyspent der???

Comment

Det var når jeg satt inn en 26cc motor første gang i bilen min at problemene kom med meg, den hadde og en skjermet hette, men er mye som kan virke inn på signalet da,som mettal mot mettal, høyspent, fukt...
                              Det eneste som hjelper i sånne tilfeller er 2,4Ghz system, jeg ble fri for alle problem, og trenger ikke bekymre meg for hvor jeg kjører mer
                              Men jeg slet endel selv, før jeg fant ut at å innvistere i 2.4Ghz er det beste alternativet
                              Angrer ikke en dag på den biten

Comment

her må eg bare sei meg heeeeelt enig med GIZZLY.men prøv med en skerma plugghette først.det koster ikkje så mye å prøve det.
                                sigpic

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X